Voor de 2e keer is bij m'n derbi gpr de cdi kapot.
De eerste keer was hij onder het rijden er mee opgehouden in de regen. Toen ik via garantie een nieuwe cdi kreeg deed hij het weer goed. En de oorzaak wisten ze niet.
Maar nu is hij weer kapot, maar nu was het droog.
Ik was naar de zaak geweest waar ik hem had gekocht en hadden alles doorgemeten en bleek dus weer de cdi kapot te zijn.
Ze hadden dit ook nooit mee gemaakt. En wisten de oorzaak weer niet.
Wat kan dit zijn?
Er zit een euro begrenzer op maar die heb ik nog nooit gebruikt en dat kan dus het probleem niet zijn.
Heeft iemand dit probleem ook?
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Begrenzer hoef je ook niet te gebruiken om je cdi kapot te helpen. Ik heb ook een kapotte cdi door me begrenzer gehad, toen nieuwe erop en later starte ie niet, trok ik de begrenzer los en toen deed ie het weer.
Was het bij derbi niet zo dat je twee verschillende standaard ontstekingen had? Ducatie en nog eentje, als je die andere hebt die staat er om bekend om vaak stuk te gaan.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Toettoet
Was het bij derbi niet zo dat je twee verschillende standaard ontstekingen had? Ducatie en nog eentje, als je die andere hebt die staat er om bekend om vaak stuk te gaan.
Die zitten er niet meer standaart op gekoof ik. Maar je zou even kunnen kijken of je een leonellie ontsteking hebt