Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mijn scooter rijd 180

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5574 - mijn scooter rijd 180
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Zoetahmeerdah [Marcel] 23-9-02?10:09 Print topicpost

Posts: 5996
eigenlijk een beetje onzinnig topic, maar ik ken dus via een vriend van mij een gast die zecht dat zijn scooter met ALLES van mallossi onderdelen 180km/u gaat!! nou dat geloof ik dus never nooit, we hebben het hier over een 70cc tje
zal wel mhr mega zijn ofzo. maar 180 kan toch gewoon niet? als mijn mtx helemaal af is ga ik die gozer opzoeken en tegen sporten, maar dat kan nog ff niet :( maar dus mijn vraag aan jullie, hoe hard kan je zo'n plee nou laten lopen? wat zijn jullie ervaringen met zo'n "ding"?
 
ik haat mensen

jhillen 23-9-02?10:55 Print reply
Posts: 622
Eey marcel !!

Goed gedaan dat met je remschijf maare, 180 egte kilometers per uur kan egt nie hoor !!m ik denk dat de absolute top met een stofzuiger ongeveer 145/150 bedraagt... en dat moet je dan halen met een 80cc (die bestaat namelijk voor scooters) die helemaal tot het uiterste getuned is en dan motte de carters gefreest zijn en al die andere shit die erbij hoort !

maar 180 kan egt never ever !!

Ik zou hem VET uitlaggen !! ik bedoel, een 125 cc RS die haalt op z'n top net de 160, dus hoe zou dan een 70cc scooter de 180 kenne hale ??? DAT KAN NIET !!!

mzzl, kom snel nog eens langs...

[This message is edited by jurri?n Hillen on 23-9-02 11:00]
 
SM Stunt Bike
Neonlampje 23-9-02?11:02 Print reply

Posts: 14825
nou, mijn brommer rijdt ook 240 hoor met een 70zeta en 20mm carb! dus je moet niet lulle 180 haaltie makkelijk!!
 
Kouwe Arie 23-9-02?11:59 Print reply
Posts: 2065
ik hoop dat jullie het over sproeiermaten hebben.....
 
badboy-johnny 23-9-02?12:05 Print reply
Posts: 15
180 hahahha jazeker alstie aangeduwt word door mijn brommer hahaha nee man 180 ken niet ja kan wel maar dan moet je hem vanaf het dak van een super hoge flat afgooien ofzo dan red hij hij het wel denk ik
 
nobody can compare 2 me. af1 rulez!
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 23-9-02?13:02 Print reply

Posts: 7007
whaha 180
lui die zeggen dat ze hard rijden op scooters zijn altijd grappig
die gast die trek je er waarschijnlijk makkelijk uit met je SH
 
nobody fuck with us!!
Blorn 23-9-02?16:00 Print reply

Posts: 13825
nou, scooters kunne hard lopen ben ik achter :a

maar 180 echt niet!! ze kunnen zeker wel een 70-80cc schakel bij houden (als ze echt snelle spullen hebben..) maar 180, neeeeeh in zn dromen
 
jeroen 23-9-02?20:31 Print reply

Posts: 15066
pff, ik reed vanmiddag op mn fiets 160 op de teller, maar 180 op eek skoet is neej
 
Rudy 23-9-02?20:52 Print reply

Posts: 3471
idd 180 is onzin getunde 70cc haal d8 ik max 155-160
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
User 927 23-9-02?21:31 Print reply

Posts: 6405
Ach man, m'n oma gaat met der Sparta-Met door de geluidsbarriere!
 
Steve_ZHC 23-9-02?23:06 Print reply

Posts: 2716
Kan niet.
Een RS 125cc met snelle uitlaat en misschien een wat grotere carb haalt echt maximaal de 185, en da's tyfus-hard voor zo'n kleine inhoud.

En ja, alles MHR en getuned is snel, maar hier in 't dorp, een kerel op een Aprilia SR urban kid, alles EVO 70, dat loopt ook maar 110, wel versleten bende ondertussen, maar andere koppeling, vario (weet ik veel, ding voor en ding achter) en vertanding, 70 Evolution cil + pijp en een 24mm carb.

Trouwens, als het goed is, is Hebo Manston nog weer een stukje sneller dan EVO/MHR.

Maarre, 180 niet, eerder 140 ofsow, en dat betekend dat mijn nieuwe liefde die kerel net niet bij houdt met mijn (ow wat ben ik trots);
*73,5cc Top Performances cil,
*19mm AMAL carb (wil nog 21mm),
*binnenrotorontsteking,
*Metrakit uitlaat,
maakt verder niet uit, maar 'k zet het er toch bij hehe;
*Top Racing (k)rukas.
Dit loopt zo'n 130 en dat bij meer toeren dan op de display staan (>12k dus...) en dat is knetter-de-knetter (iemand nog een 75cc Polini liggen? Da's nog leuker)
 
Nick - Administrator 24-9-02?00:01 Print reply

Posts: 4967
Quote:
Originally posted by: Rudy?

idd 180 is onzin getunde 70cc haal d8 ik max 155-160

Hoezo haalt een getunde 70 max 155-160?
Hij kan dus niet meer halen? Hoe kom je daarbij dan?

Er was immers een Kreidler met 50cc die dik 200 liep.
Niet dat dat allerdaags is Maar je kan echt niet zeggen 'hij gaat max 160'.

Niet dat ik geloof dat die scoot 180 rijdt trouwens...
 
Rudy 24-9-02?00:31 Print reply

Posts: 3471
klot natuurlijk is er niet echt een max haalbare snelheid

maar ik bedoel met een scooter
dus met die koppeling vario enz.
die kreidler was een appart ontworpen blok zonder vario enz daar gaat bij zon ding zoveel verlies in zitten dat ie nooit dat soort snelheden haalt

dat 155 160 is gebaseerd op meerdere extreem snelle 70 cc scooters.

[This message is edited by Rudy on 24-9-02 00:37]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Nick - Administrator 24-9-02?00:35 Print reply

Posts: 4967
Mhh dat zou kunnen jah.
maar er zijn wel motorscooters die ook 180 ofzo rijden, dus er zijn wel variomatics die harder dan 160 kunnen...
 
Rudy 24-9-02?00:37 Print reply

Posts: 3471
ja dat zijn ook vaak 2 cilnders viertakt met flink wat cc
maar met een geschakelde kun je met minder vermogen al harder rijden

[This message is edited by Rudy on 24-9-02 00:38]
 
"I'd like to consider Ferrari as a scaled down version of God. " - Jeremy Clarkson
Nick - Administrator 24-9-02?00:38 Print reply

Posts: 4967
Ja maar ik had het over de aandrijving, waarvan jij zei dat die problemen geeft met harder dan 160: de vario
 

Dit topic is 2433 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved