Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rechterkrukas keering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1141 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55733 - rechterkrukas keering
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 581 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rieju rr sport editi 5-4-2009 17:25 Print topicpost
Posts: 82
hoe moet de rechterkrukas keering in je blok ?
zie je dan vanuit de koppelingsplaten kant dan zo'n veertje om de keering heen of moet dit veertje aan de andere kant van de carter zitten ?
 

coupequattro 5-4-2009 17:26 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rieju rr sport editi
hoe moet de rechterkrukas keering in je blok ?
zie je dan vanuit de koppelingsplaten kant dan zo'n veertje om de keering heen of moet dit veertje aan de andere kant van de carter zitten ?


waarvan? wat voor blok?
 
kenny77 5-4-2009 17:28 Print reply

Posts: 29286
meestal zit de dicht kant naar je toe.
Dus veertje naar binnen gericht.

(uitzonderingen daar gelaten)
 
rieju rr sport editi 5-4-2009 17:38 Print reply
Posts: 82
het is een am6 blok
 
Joel_koningslust 5-4-2009 17:40 Print reply

Posts: 14514
dr zit een dubbelwerkende keering als het goed is. dus aan bijde kanten een veertje
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rieju rr sport editi 5-4-2009 18:36 Print reply
Posts: 82
ik heb alleen maar keerringen waar maar 1 veertje omheen zit dus een dubbelwerkende kan niet
 
TSX.maxi S....... 5-4-2009 19:52 Print reply
Posts: 511
mischien een linkse keering
 
Is het een man of is het een vrouw, nee het is scooter sjonnie

Dit topic is 581 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved