Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - het is zo ver

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 842 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #55718 - het is zo ver
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mcdronkz 5-4-2009 1:01 Print reply

Posts: 32777
Het is sowieso achterlijk om met bescherming aan te rijden op een crossmotor. Zo'n ding koop je toch omdat je een beetje wil spaaien en plezier wilt beleven op de baan ? Een beetje spanning is dan toch niet verkeerd ? Alsof een nekbrace je gaat redden als je met 100 tegen een boom knalt.

Nee hoor, laat mij maar lekker met een ouwe helm en een spijkerbroek crossen, beter dan dat je steeds zo'n apenpakkie aan moet trekken.
 
Lex ss50 5-4-2009 1:01 Print reply

Posts: 657
Waarom wordt hiervoor een topic aangemaakt?
 
-
-simon- 5-4-2009 1:02 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mcdronkz
Het is sowieso achterlijk om met bescherming aan te rijden op een crossmotor. Zo'n ding koop je toch omdat je een beetje wil spaaien en plezier wilt beleven op de baan ? Een beetje spanning is dan toch niet verkeerd ? Alsof een nekbrace je gaat redden als je met 100 tegen een boom knalt.

Nee hoor, laat mij maar lekker met een ouwe helm en een spijkerbroek crossen, beter dan dat je steeds zo'n apenpakkie aan moet trekken.


dat dacht ik eerst ook. in de zand breek je je nek toch wel met of zonder helm. maar ben er wel achter gekomen dat een helm toch nogal wat opvangt.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
koetjeboe91 5-4-2009 1:03 Print reply

Posts: 2096
ge binnen kort naar de baan in dalfsen om te oefen. maar tot die tijd op het akker crossen. nog wat meer infor over die motor.
het is een 125cc 2takt speciale cilinderkop enz. hij is eerst van een wedstrijdrijder geweest.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Jelmer MX 5-4-2009 1:04 Print reply

Posts: 13514
Moet je blij mij zijn, flink afgeragt ding dus.

Speciale cilinderkop, zeker een VHM kop.. Ding is echt niet speciaal meer, elke crosser heeft die.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dark_Falcon
[...]

[...]

Ik heb een 125cc(2takt) en het is echt geen ding voor mietjes. Het is een perfecte beginners fiets voor degene met 25kw. Het rijd beter dan de meeste geknepen 4takters met 600+ cc
Toen ik van mijn brommer naar de 125 ging was het echt geen kattenpis. Dat ding was gewoon zo gigantisch veel sneller De eerste keer wegrijden was bijna een auto wheely

En een brommer is over het algemeen 2takt dus vandaar het verkeerde kenmerk XD. De laatste tijd komen er veel meer 4takt scooters.

Maar goed dit is mijn mening

(als jouwe puur voor de cross is en geen 2takt en dus niet voor op de weg, dan geld dit bericht uiteraard niet voor jou. Meer mijn mening over de weg toegelaten modellen)

Ik durf te wedden dat mijn geknepen 25kw 4takt troep toch wel wat sneller is. Autowheelie lukt me ook wel, net als gecontroleerd.

Ik reed een keer op een RS en vond het geen zak aan, veelste langzaam.
En dat moeilijk doen met toerenjanken is ook gewoon kut, als je dan een 2takt haalt haal dan op zijn minst een 300 of meer.

Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 5-4-2009 om 1:06 uur.
 
.puch_chopper 5-4-2009 1:08 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jelmer MX
Moet je blij mij zijn, flink afgeragt ding dus.

Speciale cilinderkop, zeker een VHM kop.. Ding is echt niet speciaal meer, elke crosser heeft die.

[...]

Ik durf te wedden dat mijn geknepen 25kw 4takt troep toch wel wat sneller is. Autowheelie lukt me ook wel, net als gecontroleerd.

Ik reed een keer op een RS en vond het geen zak aan, veelste langzaam.
En dat moeilijk doen met toerenjanken is ook gewoon kut, als je dan een 2takt haalt haal dan op zijn minst een 300 of meer.

Dit bericht is gewijzigd door Jelmer MX op 5-4-2009 om 1:06 uur.


zo jij heb ook 125+ en je moet het gelijk duidelijk maken, zielig kutkind
beter rot je op, poog je je crf te maken en verneuk je hem nog harder dan je al hebt gedaan
 
Jelmer MX 5-4-2009 1:10 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]


zo jij heb ook 125+ en je moet het gelijk duidelijk maken, zielig kutkind
beter rot je op, poog je je crf te maken en verneuk je hem nog harder dan je al hebt gedaan

Goed onderbouwd, maar ik heb ook ervaring met een kx125 en een husq125 op de baan. Het is gewoon te sloom, leuk voor een half uur.

Maar zeker op de baan kom je gewoon wat te kort.
 
Dark_Falcon 5-4-2009 1:15 Print reply

Posts: 96
ik baseer mijn mening op het feit van die trage les motoren. En het feit dat ik zelf de rs125 bestuur. En 2takt moet je ook leuk vinden. Nou dat vind ik ook. Maar dat neemt even goed niet weg dat zodra ik het geld heb er een 1000cc komt. Tegen die tijd is mijn 25kw ook ten einde. Moet eerst nog wat dingen veranderen aan me RS.
2 vraagjes, wat is jouw top, hoe snel zit je op de 100+ jelmer?

(btw vergeet ook niet dat ik het over de weg heb he. En een 2takt cilinder die ook bedoelt is om te racen in tegen stelling tot die husq dingen. Specs een keer gezien, vielen me toch erg tegen..)


Dit bericht is gewijzigd door Dark_Falcon op 5-4-2009 om 1:21 uur.
 
Mazda 323P Hatchback 1998 || Yamaha FZR 400 3EN1 1988
Jelmer MX 5-4-2009 1:22 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dark_Falcon
ik baseer mijn mening op het feit van die trage les motoren. En het feit dat ik zelf de rs125 bestuur. En 2takt moet je ook leuk vinden. Nou dat vind ik ook. Maar dat neemt even goed niet weg dat zodra ik het geld heb er een 1000cc komt. Tegen die tijd is mijn 25kw ook ten einde. Moet eerst nog wat dingen veranderen aan me RS.
2 vraagjes, wat is jouw top, hoe snel zit je op de 100+ jelmer?

(btw vergeet ook niet dat ik het over de weg heb he.)


2takt is wel leuk, ik zeg ook niet dat ik het niet leuk vind. Maar doordat je steeds met de powerband zit te kloten, is het niet leuk als enige motor.

0-100 in ongeveer 3,5sec. Ik denk 150 rond 5 a 6 sec
Top snelheid rond de 170 a 180.

 
Dark_Falcon 5-4-2009 1:29 Print reply

Posts: 96
Hmm dan is mijn topsnelheid waarschijnlijk iets hoger (5km of zo XD), optrekken dus niet. Naja ik heb geen goede KM-Teller dus weet het niet zeker XD. Heb met me nieuwe uitlaat nooit op de secondes gelet. Maar de meeste rsjes doen er toch nog minimaal 5 secondes over.

Voor de 80 wegen heb ik me powerband nu niet eens nodig. Ik heb genoeg power onderin nu Deze uitlaat is misschien wel fokking cheap volgens sommigen, maar ik vind hem zo chill rijden. Powerband is alleen nodig op de snelweg en de winderige dagen/plekken.

Maar goed, ik blijf hier vrolijk op rondrijden tot ik me 4takter kan betalen

Dit bericht is gewijzigd door Dark_Falcon op 5-4-2009 om 1:29 uur.
 
Mazda 323P Hatchback 1998 || Yamaha FZR 400 3EN1 1988
koetjeboe91 5-4-2009 16:19 Print reply

Posts: 2096
jonges de foto's zijn er





 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
gprnick 5-4-2009 16:20 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
jonges de foto's zijn er
afbeelding
afbeelding
afbeelding











Dit bericht is gewijzigd door gprnick op 5-4-2009 om 16:22 uur.
 
koetjeboe91 5-4-2009 16:21 Print reply

Posts: 2096
ohh lekker defecte foto's kijk zo wel wat er verkeerd is gegaan
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.

Dit topic is 1670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved