Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - cilinder kapot

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1089 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55704 - cilinder kapot
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1365 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadt1986 4-4-2009 19:40 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


nee helaas,

ben een keer op een oldtimer onderdelen markt/meeting geweest waarbij een man ook dingen kon repareren met dat alluminium spul, en ook gietijzer enzo (en dan niet met lassen, en hij was geen kwakzalver want ik heb nog gezien wat hij maakte!

hoop dat je ergens iets kunt vinden



ik heb het zelfde gezien dan maak je hem iets warm en dan vloeit het toch mooi uit of was dat het niet zoiets heb ik namelijk op vehikel beurs gezien
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
derbiilove 4-4-2009 19:57 Print reply
Posts: 88
je kan ook belzona nemen is een soort devcon alleen in een wat betere samenstelling... (wel even de juiste zoeken ivm materiaal en temperatuur) Maar ben bang dat dit ook prijzig spul is..
 
De Schout 4-4-2009 20:27 Print reply
Posts: 5327
ipv een rubber ring een stalen maken, die boven en onder scherp gedraaid is, en iets dikker is dan de groef in de cilinder diep is. zodat de ring dus licht in het alu gedrukt word. vandaar dus 'eenmalig'. systeem word vaak gebruikt bij motoren met (te) veel turbodruk om de verbrandingskamer toch af te kunnen dichten.
 
tune tweak fiddle bang bummer
.puch_chopper 5-4-2009 1:04 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
ipv een rubber ring een stalen maken, die boven en onder scherp gedraaid is, en iets dikker is dan de groef in de cilinder diep is. zodat de ring dus licht in het alu gedrukt word. vandaar dus 'eenmalig'. systeem word vaak gebruikt bij motoren met (te) veel turbodruk om de verbrandingskamer toch af te kunnen dichten.



hmm is nog niet eens zon gek idee.. zou het wel moeten laten draaien..
 

Dit topic is 1365 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved