Kweet niet wat jij voor middeleeuwse multimeter hebt, maar die van mij heeft gewoon een zekering voor als ie overbelast mocht raken, gewoon kwestie van uit en aan en hij doet het weer...
ik heb iig geen idiotproof meter nee (die is imho ook alleen nodig voor idiots), maar hou weet jij dat de TS die wel heeft?
@TS, de waarden die het zouden moeten zijn weet ik niet. Maar het is sowieso beter dan een oneindig hoge weerstand, er zit geen breuk in de kabels/wikkel.
Was trouwens wel iets vreemds opgevallen wat er heel misschien mee te maken kan hebben: er komen 3 draadjes uit de motor, maar als je er 2 aansluit doet alles het al; zowel ontsteking als verlichting.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: IgnorantDinosaur
Was trouwens wel iets vreemds opgevallen wat er heel misschien mee te maken kan hebben: er komen 3 draadjes uit de motor, maar als je er 2 aansluit doet alles het al; zowel ontsteking als verlichting.
Waar is dat derde draadje dan voor?
1 laad de accu op 1 zorgt voor de koplamp,achterlicht en km verlichting en derde is massa
Ja 800 ohm kan wel kloppen, dan ligt het waarschijnlijk aan je gelijkrichter, kun je de volts wisselspanning meten die van die spoel komen als je motor loopt?