Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Te laag voltage Fox (4V)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 528 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55681 - Te laag voltage Fox (4V)
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1845 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_freak 5-4-2009 16:20 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nipo_5
[...]


Kweet niet wat jij voor middeleeuwse multimeter hebt, maar die van mij heeft gewoon een zekering voor als ie overbelast mocht raken, gewoon kwestie van uit en aan en hij doet het weer...


ik heb iig geen idiotproof meter nee (die is imho ook alleen nodig voor idiots), maar hou weet jij dat de TS die wel heeft?

@TS, de waarden die het zouden moeten zijn weet ik niet. Maar het is sowieso beter dan een oneindig hoge weerstand, er zit geen breuk in de kabels/wikkel.
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
IgnorantDinosaur 5-4-2009 16:59 Print reply

Posts: 81
Ik heb geen idiotproof meter nee

Ik heb vandaag een elektrotechnicus op de koffie gehad, maar die wist ook niet waar het aan lag =/
 
coupequattro 5-4-2009 17:15 Print reply

Posts: 958
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: IgnorantDinosaur
Ik heb geen idiotproof meter nee

Ik heb vandaag een elektrotechnicus op de koffie gehad, maar die wist ook niet waar het aan lag =/


wel goede massa op je brom?
 
rik hulkenberg 5-4-2009 17:24 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: IgnorantDinosaur
Ik heb geen idiotproof meter nee

Ik heb vandaag een elektrotechnicus op de koffie gehad, maar die wist ook niet waar het aan lag =/

heb zelf ook electrotechniek gedaan maar zo'n brommer is toch echt heel anders
basis principe is wel hetzelfde

 
IgnorantDinosaur 5-4-2009 17:30 Print reply

Posts: 81
Was trouwens wel iets vreemds opgevallen wat er heel misschien mee te maken kan hebben: er komen 3 draadjes uit de motor, maar als je er 2 aansluit doet alles het al; zowel ontsteking als verlichting.

Waar is dat derde draadje dan voor?
 
rik hulkenberg 5-4-2009 17:32 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: IgnorantDinosaur
Was trouwens wel iets vreemds opgevallen wat er heel misschien mee te maken kan hebben: er komen 3 draadjes uit de motor, maar als je er 2 aansluit doet alles het al; zowel ontsteking als verlichting.

Waar is dat derde draadje dan voor?

1 laad de accu op 1 zorgt voor de koplamp,achterlicht en km verlichting en derde is massa
 
IgnorantDinosaur 5-4-2009 18:14 Print reply

Posts: 81
ik heb geen accu, dus dan zit er een draadje voor niks?

en dan zit de ontsteking op zelfde draad als verlichting? (in het begin dan)
 
Nipo_5 6-4-2009 17:33 Print reply
Posts: 193
Ja 800 ohm kan wel kloppen, dan ligt het waarschijnlijk aan je gelijkrichter, kun je de volts wisselspanning meten die van die spoel komen als je motor loopt?
 
IgnorantDinosaur 7-4-2009 18:31 Print reply

Posts: 81
rond de 12 volt wisselspanning van de spoelen (stationair iets minder, vol gas wat meer)
 

Dit topic is 1845 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved