Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - gasgeven is een hele opgave...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1061 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55648 - gasgeven is een hele opgave...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2010 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Reneetjehh 1-4-2009 21:56 Print topicpost

Posts: 253
ik heb een nieuwe carb. op mijn mtx sh
alleen starten moet rennend op 20000x kicken..
en als ie loopt moet ie echt 40 k stationair lopen met choke
en als je dan gas wil geven hoor je bluhhh en valt ie vaak uit...
als ie na 5 min warm is en je geeft vol gas..
hoor je eerst bluh en dan schiet ie op in toeren....
je moet ook vol gas weg rijden..
en dat kan niet langzaam..:P
nou heb ik sproeier 110 120 en 130 geprobeert..
amal t zelfde..
WAT is er aan de hand..?

plzz help me
 
t leven is kort dus leef je uit

J.wally 1-4-2009 21:58 Print reply

Posts: 2301
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Reneetjehh
ik heb een nieuwe carb. op mijn mtx sh
alleen starten moet rennend op 20000x kicken..
en als ie loopt moet ie echt 40 k stationair lopen met choke
en als je dan gas wil geven hoor je bluhhh en valt ie vaak uit...
als ie na 5 min warm is en je geeft vol gas..
hoor je eerst bluh en dan schiet ie op in toeren....
je moet ook vol gas weg rijden..
en dat kan niet langzaam..:P
nou heb ik sproeier 110 120 en 130 geprobeert..
amal t zelfde..
WAT is er aan de hand..?

plzz help me


setup?
 
erocs 1-4-2009 21:58 Print reply

Posts: 30
Ik weet niet zeker, maar ik heb dat ooit gehad toen was de vlotternaald niet goed meer, sloot niet af dus liep te vol.
 
Markjo 1-4-2009 21:59 Print reply

Posts: 1061
te kleine sproeier of valse lucht, als ik 't zo lees
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
RS2Racer91 1-4-2009 22:04 Print reply

Posts: 1540
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
te kleine sproeier of valse lucht, als ik 't zo lees

denk ik ook
 
Reneetjehh 1-4-2009 22:09 Print reply

Posts: 253
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: J.wally
[...]


setup?


haha sorry..
70cc snel
orgie uitlaat
18 mm carb.
gevlakte cilinderkop

maar waar zit meestal de valse lucht dan en welke naald is de vlotternaald..?(A)
ik ben echt newb..
sorry
 
t leven is kort dus leef je uit
RS2Racer91 1-4-2009 22:12 Print reply

Posts: 1540
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Reneetjehh
[...]


haha sorry..
70cc snel
orgie uitlaat
18 mm carb.
gevlakte cilinderkop

maar waar zit meestal de valse lucht dan en welke naald is de vlotternaald..?(A)
ik ben echt newb..
sorry


valse lucht meestal bij je spruitstuk, en je vlotternaald zit onder je vlotter (als je m op zn kop houd):P
 
Markjo 1-4-2009 22:12 Print reply

Posts: 1061
welk merk carb. als 't keihin carb is, moet je rond de 100/110 zitten, anders moet je met draaiende brommer VOORZICHTIG (vuur ed) met remmenreiniger oid rond de carb en spruitstuk spuiten, als ie dan hoger gaat lopen heb je valse lucht

Dit bericht is gewijzigd door Markjo op 1-4-2009 om 22:13 uur.
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
yamahadt1986 1-4-2009 22:15 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erocs
Ik weet niet zeker, maar ik heb dat ooit gehad toen was de vlotternaald niet goed meer, sloot niet af dus liep te vol.



ik denk dat dit het is jongens kijk eerst maat of dit goed zit
heb het zelf ook een keertje gehad:(
en later was de vlotter helemaal verkeerd en dan doet die helemaal niks meer
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Intenso 1-4-2009 22:18 Print reply

Posts: 2922
valse lucht denk ik
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
cnorretje 1-4-2009 22:24 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Intenso
valse lucht denk ik

denk ik ook
 
mtx-motard 1-4-2009 22:42 Print reply

Posts: 14947
geen valse lucht denk ik.
dan loopt ie op in toeren, en doet ie niet bleuhh

draai je luchtschroef een eind in. hij krijgt veel te veel lucht nu
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
erocs 1-4-2009 22:43 Print reply

Posts: 30
Ik denk geen valse lucht
Iets met sproeier of vlotter, met valse lucht slaat ie meestal niet af... als je een goeie hebt dan haha

Je hebt een nieuwe carb. als je die zelf in elkaar geschroeft hebt zou ik eens kijken of je de vlotternaald niet vergeten bent

Dit bericht is gewijzigd door erocs op 1-4-2009 om 23:06 uur.
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 1-4-2009 23:16 Print reply

Posts: 9841
afgezien daarvan zou het ook nog eens kunnen dat de vlotter verbogen is, waardoor de naald niet goed afsluit. (en met niet goed bedoel ik dus niet op de goede hoogte).

Dan kan je naald zelf goed zijn, maar zijn de symptomen hetzelfde als van een slechte naald... enige is dat het lekker lastig is om dat te checken en te verhelpen omdat je geen referentie hebt.
 
Too cool for school!
Markjo 1-4-2009 23:24 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
afgezien daarvan zou het ook nog eens kunnen dat de vlotter verbogen is, waardoor de naald niet goed afsluit. (en met niet goed bedoel ik dus niet op de goede hoogte).

Dan kan je naald zelf goed zijn, maar zijn de symptomen hetzelfde als van een slechte naald... enige is dat het lekker lastig is om dat te checken en te verhelpen omdat je geen referentie hebt.


als je vlotternaald niet goed afsluit komt het uit het overloop pijpje aan de onderkant van je vlotterbak stromen
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Martijn II - Forum en Sales Moderator 1-4-2009 23:28 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
[...]


als je vlotternaald niet goed afsluit komt het uit het overloop pijpje aan de onderkant van je vlotterbak stromen


klopt. maar kan verstopt zitten... ik heb wel gezien dat het gewoon de cilinder instroomt though....

trouwens... als de vlotternaald juist te vroeg afsluit trekt ie geen benzine meer... en dan zie je niets uit je overloop dus het kan alsnog de naald/vlotter zelf zijn... eerder de vlotter zelf zoals ik in de vorige post zei.

 
Too cool for school!

Dit topic is 2010 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved