J.wally |
1-4-2009 21:58 |
Posts: 2301 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Reneetjehh
ik heb een nieuwe carb. op mijn mtx sh
alleen starten moet rennend op 20000x kicken..
en als ie loopt moet ie echt 40 k stationair lopen met choke
en als je dan gas wil geven hoor je bluhhh en valt ie vaak uit...
als ie na 5 min warm is en je geeft vol gas..
hoor je eerst bluh en dan schiet ie op in toeren....
je moet ook vol gas weg rijden..
en dat kan niet langzaam..:P
nou heb ik sproeier 110 120 en 130 geprobeert..
amal t zelfde..
WAT is er aan de hand..?
plzz help me
setup?
|
|
|
|
erocs |
1-4-2009 21:58 |
Posts: 30 |
Ik weet niet zeker, maar ik heb dat ooit gehad toen was de vlotternaald niet goed meer, sloot niet af dus liep te vol.
|
|
|
|
Markjo |
1-4-2009 21:59 |
Posts: 1061 |
te kleine sproeier of valse lucht, als ik 't zo lees
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
RS2Racer91 |
1-4-2009 22:04 |
Posts: 1540 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo
te kleine sproeier of valse lucht, als ik 't zo lees
denk ik ook
|
|
|
|
Reneetjehh |
1-4-2009 22:09 |
Posts: 253 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: J.wally
[...]
setup?
haha sorry..
70cc snel
orgie uitlaat
18 mm carb.
gevlakte cilinderkop
maar waar zit meestal de valse lucht dan en welke naald is de vlotternaald..?(A)
ik ben echt newb..
sorry
|
|
t leven is kort dus leef je uit |
|
RS2Racer91 |
1-4-2009 22:12 |
Posts: 1540 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Reneetjehh
[...]
haha sorry..
70cc snel
orgie uitlaat
18 mm carb.
gevlakte cilinderkop
maar waar zit meestal de valse lucht dan en welke naald is de vlotternaald..?(A)
ik ben echt newb..
sorry
valse lucht meestal bij je spruitstuk, en je vlotternaald zit onder je vlotter (als je m op zn kop houd):P
|
|
|
|
Markjo |
1-4-2009 22:12 |
Posts: 1061 |
welk merk carb. als 't keihin carb is, moet je rond de 100/110 zitten, anders moet je met draaiende brommer VOORZICHTIG (vuur ed) met remmenreiniger oid rond de carb en spruitstuk spuiten, als ie dan hoger gaat lopen heb je valse lucht
Dit bericht is gewijzigd door Markjo op 1-4-2009 om 22:13 uur.
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
yamahadt1986 |
1-4-2009 22:15 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: erocs
Ik weet niet zeker, maar ik heb dat ooit gehad toen was de vlotternaald niet goed meer, sloot niet af dus liep te vol.
ik denk dat dit het is jongens kijk eerst maat of dit goed zit
heb het zelf ook een keertje gehad:(
en later was de vlotter helemaal verkeerd en dan doet die helemaal niks meer
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Intenso |
1-4-2009 22:18 |
Posts: 2922 |
valse lucht denk ik
|
|
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie--- |
|
cnorretje |
1-4-2009 22:24 |
Posts: 851 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Intenso
valse lucht denk ik
denk ik ook
|
|
|
|
mtx-motard |
1-4-2009 22:42 |
Posts: 14947 |
geen valse lucht denk ik.
dan loopt ie op in toeren, en doet ie niet bleuhh
draai je luchtschroef een eind in. hij krijgt veel te veel lucht nu
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
erocs |
1-4-2009 22:43 |
Posts: 30 |
Ik denk geen valse lucht
Iets met sproeier of vlotter, met valse lucht slaat ie meestal niet af... als je een goeie hebt dan haha
Je hebt een nieuwe carb. als je die zelf in elkaar geschroeft hebt zou ik eens kijken of je de vlotternaald niet vergeten bent
Dit bericht is gewijzigd door erocs op 1-4-2009 om 23:06 uur.
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
1-4-2009 23:16 |
Posts: 9841 |
afgezien daarvan zou het ook nog eens kunnen dat de vlotter verbogen is, waardoor de naald niet goed afsluit. (en met niet goed bedoel ik dus niet op de goede hoogte).
Dan kan je naald zelf goed zijn, maar zijn de symptomen hetzelfde als van een slechte naald... enige is dat het lekker lastig is om dat te checken en te verhelpen omdat je geen referentie hebt.
|
|
Too cool for school! |
|
Markjo |
1-4-2009 23:24 |
Posts: 1061 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
afgezien daarvan zou het ook nog eens kunnen dat de vlotter verbogen is, waardoor de naald niet goed afsluit. (en met niet goed bedoel ik dus niet op de goede hoogte).
Dan kan je naald zelf goed zijn, maar zijn de symptomen hetzelfde als van een slechte naald... enige is dat het lekker lastig is om dat te checken en te verhelpen omdat je geen referentie hebt.
als je vlotternaald niet goed afsluit komt het uit het overloop pijpje aan de onderkant van je vlotterbak stromen
|
|
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
1-4-2009 23:28 |
Posts: 9841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Markjo
[...]
als je vlotternaald niet goed afsluit komt het uit het overloop pijpje aan de onderkant van je vlotterbak stromen
klopt. maar kan verstopt zitten... ik heb wel gezien dat het gewoon de cilinder instroomt though....
trouwens... als de vlotternaald juist te vroeg afsluit trekt ie geen benzine meer... en dan zie je niets uit je overloop dus het kan alsnog de naald/vlotter zelf zijn... eerder de vlotter zelf zoals ik in de vorige post zei.
|
|
Too cool for school! |
|