Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #55626 - Citta Wil niet starten
|
Pagina 5 van 5
|
Dit topic is 16974 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
jokkervok |
1-4-2009 18:23 |
Posts: 59 |
te rijd afgesteld.
of quickstart gebruiken.
werkte bij mij wel eens
|
|
Do'h |
|
Huibino |
1-4-2009 18:25 |
Posts: 132 |
quickstart? bedoel je choke of? aanboren?
|
|
|
|
sibren mt |
1-4-2009 18:31 |
Posts: 585 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Huibino
uhm, volgens mij moet ik wel meer dan 2 kabeltjes los:P massa van velichting enz:P/ koppeling erop voordat je blok eronder legt, volgens mij kan dat niet. koppeling zit links van de achterbrug zeg maar, en kan daar niet doorheen, dus de koppeling zal er wel daarna opmoeten.:P of zeg ik nou iets stoms?:P
ja klopt maar je moet de koppeling er even op zetten en dan goed vast draaien want dan druk je de vliegwiel goed vast en daarna haal je hem we weer af en leg je het blok er onder
|
|
|
|
Intenso |
1-4-2009 18:32 |
Posts: 2922 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Huibino
quickstart? bedoel je choke of? aanboren?
een goedje in een spuitbus dat je in je carb spuit bij je luchtfilter zeg maar
|
|
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie--- |
|
sibren mt |
1-4-2009 18:32 |
Posts: 585 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Huibino
quickstart? bedoel je choke of? aanboren?
quickstart is een gemies goedje wat in een spuid bus zit en dat spuit je in de carb en dat spul ontbrand heel goed dus gaat je plof meestal wel aan
|
|
|
|
Huibino |
1-4-2009 18:39 |
Posts: 132 |
kan ik dan niet net zo goed er haarlak inspuite? xD brandt ook goed :P, maar het rare is : contactpunten staan goed, hij krijgt benzine, en hij vonkt, maar hij start niet.. :S
|
|
|
|
Huibino |
2-4-2009 18:28 |
Posts: 132 |
oke, vandaag cilinderkop erafgehad, compressieklepje sluit gewoon goed, zuiger ziet er goed uit, geen krassen aan de randen van de cilinder, heeft compressie. dan moet het wel zijn dat ie niet op het goede moment ontsteekt..
maar heb de contactpunten goed afgestled op 0,45, dan toch de vliegwielspie? maar dit kan ik zelf niet controleren, heb geen idee hoe het daar allemaal werkt:P
Dit bericht is gewijzigd door Huibino op 2-4-2009 om 18:29 uur.
|
|
|
|
sibren mt |
5-4-2009 12:46 |
Posts: 585 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Huibino
oke, vandaag cilinderkop erafgehad, compressieklepje sluit gewoon goed, zuiger ziet er goed uit, geen krassen aan de randen van de cilinder, heeft compressie. dan moet het wel zijn dat ie niet op het goede moment ontsteekt..
maar heb de contactpunten goed afgestled op 0,45, dan toch de vliegwielspie? maar dit kan ik zelf niet controleren, heb geen idee hoe het daar allemaal werkt:P
Dit bericht is gewijzigd door Huibino op 2-4-2009 om 18:29 uur.
groote kans dat het je spie is gewoon blokje drr ondervandaan roppen koppeling er af en dan vliegwiel drr af heb je bij citta geen speciaal gereedschap voor nodig is focking simpel
|
|
|
|
zurrik3 |
5-4-2009 16:40 |
Posts: 248 |
kijk of je elektrode van je bougie niet te dicht op de bougie zelf zit.. heb ik ook gehad bij vespa, toen gaf hij ook knallen...
gewoon je elektrode iets verder van de bougie afzetten
|
|
|
|
Huibino |
16-4-2009 15:00 |
Posts: 132 |
uiteindelijk dan toch maar naar de brommerboer gebracht, en blijkt de zuiger kapot te zijn, onderste zuigerveer gebroken, en daardoor is de bovenste zuigerveer vast komen te zitten, en de cilinder is nog perfect.. mja, zuiger kan je niet meer aankomen ( 60cc malossi ) en dus komt er nu een orginele cilinder op(ik verkoop hem toch dus..)
|
|
|
|
Dit topic is 16974 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 5 van 5
|
|