Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Citta Wil niet starten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1102 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55626 - Citta Wil niet starten
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 17085 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

yamahadtt 1-4-2009 15:36 Print reply
Posts: 225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Huibino
oke, maar is wel lastig checke ( heb geen voelmaat xD, maar moet het precies 0,45 mm zijn, als ie bv 0,46mm is, doet ie het dan al meteen niet meer?



regel eerst maar voelermaatjes. Anders is t geen doen met je ontsteking afstellen.
 
Huibino 1-4-2009 15:39 Print reply
Posts: 132
hehe, kzal es gaan regelen:P, :P moet ik nog iets meer hebben?:P een goede meter voor mijn bobine bijvoorbeeld?
 
yamahadtt 1-4-2009 15:39 Print reply
Posts: 225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Huibino
hehe, kzal es gaan regelen:P, :P moet ik nog iets meer hebben?:P een goede meter voor mijn bobine bijvoorbeeld?


een gewone multimeter is goed.
 
sibren mt 1-4-2009 15:48 Print reply
Posts: 585
vollgens mij blijft het decompresie klepje hangen had ik ook x je kan rennen wat je wilt vonkt gewoon krijgt benzine enzo
en je krijgt dan ook van die ploffen in je uitlaat
 
Huibino 1-4-2009 16:04 Print reply
Posts: 132
dat van decrompessie lijkt me sterk, want als ik aanloop zonder decrompressie komt ie na een tijdje ook op gang, met decompressie alleen wat eerder, en hoe kan ik dat nakijken? zekerheid is toch beter heh :P
 
sibren mt 1-4-2009 16:47 Print reply
Posts: 585
er zit een pentje voor bij de cilinder kop die even naar buiten trekken of even de kop er afdraaien en dan kijken of dat klepje wel vergenoeg terug gaat hij bleef bij mij namelijk wel eens hangen
 
Huibino 1-4-2009 17:46 Print reply
Posts: 132
grrr, nu wordt het vermoeiend. even een mening vonk + benzine + lucht is boem toch? waarom snapt mijn citta dat niet? misschien dat ik morgen het gehele blok eronder uit haal, zou ik dan iets meer kunnen?

 
sibren mt 1-4-2009 17:50 Print reply
Posts: 585
weet je zekker dat dat decompresie ding niet open staad ?
 
Huibino 1-4-2009 17:53 Print reply
Posts: 132
ja eigenlijk wel, want je hoort de zuiger gewoon goed, en aan dat pennetje heb ik al eens getrokken:P, maar die zat gewoon uit. en heb trouwens de weerstanden gemeten, 4,3 k ohm, en op mijn bougiedop zit ook nog eens 5k ohm, waar is die grote weerstand op mijn bougiedop voor?
 
sibren mt 1-4-2009 17:55 Print reply
Posts: 585
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Huibino
ja eigenlijk wel, want je hoort de zuiger gewoon goed, en aan dat pennetje heb ik al eens getrokken:P, maar die zat gewoon uit. en heb trouwens de weerstanden gemeten, 4,3 k ohm, en op mijn bougiedop zit ook nog eens 5k ohm, waar is die grote weerstand op mijn bougiedop voor?


ik heb net eens men multimeter door men bogiedop laten gaan en meet amper weerstand als jij je dop drr afhaalt en je kabel bij de cilinder houdt en gaat rennen springen er dn vonken over ??
 
Huibino 1-4-2009 17:56 Print reply
Posts: 132
nou, men bougie vonkt wel, maar niet echt sterk, dus denk dat dan ook vanaf de kabel wel vonken zullen komen, ofniet?
 
sibren mt 1-4-2009 17:58 Print reply
Posts: 585
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Huibino
nou, men bougie vonkt wel, maar niet echt sterk, dus denk dat dan ook vanaf de kabel wel vonken zullen komen, ofniet?


oow sorry niet gelezen heb je contact punten of electronies ?

zit je vliegwiel spie drr wel in of is die gebroken want dan vonkt die op verkeerde tijd
 
Huibino 1-4-2009 18:00 Print reply
Posts: 132
contact punten, en heb ik net nog afgesteld met een voelermaat. 0,45mm oef, nu vraag je me iets:P, zeker iets wat ik niet kan controleren zonder men blok uit elkaar te halen?

 
sibren mt 1-4-2009 18:03 Print reply
Posts: 585
uhm,... neej blok heb je er zoo onder vandaan hoor even uitlaatje los en 2 kabeltjes en carbje drr even af anders kan je blok niet draaien bij het terug zetten wel even goed opletten hoe de ring op het vliegwiel zit
en koppeling er even op zetten voordat je het blok er onder legt want anders zit vliegwiel niet goed vast en kan je spie heel snel breken ook wel eens gehad
 
Huibino 1-4-2009 18:08 Print reply
Posts: 132
uhm, volgens mij moet ik wel meer dan 2 kabeltjes los:P massa van velichting enz:P/ koppeling erop voordat je blok eronder legt, volgens mij kan dat niet. koppeling zit links van de achterbrug zeg maar, en kan daar niet doorheen, dus de koppeling zal er wel daarna opmoeten.:P of zeg ik nou iets stoms?:P
 

Dit topic is 17085 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved