Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 70cc Derbi cilinder NIEUW TYPE

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 871 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55603 - 70cc Derbi cilinder NIEUW TYPE
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bulteman 31-3-2009 16:18 Print topicpost

Posts: 1956
hallo,

ik wil binnen kort een snelle 70-75-of 80cc kopen voor mijn derbi NIEUW TYPE

alleen vraag ik mij af welke erg slijtvast zijn, aangezien ik iets van 400km per week rijdt, en flink toerenbeuk

de cilinder moet wel flink snel zijn, dus kom niet aan met DR70 enzo

mvgr harm
 
Als het regent in September, valt kerst in December.

Royal Club 31-3-2009 16:19 Print reply

Posts: 60390
malossi mhr

team moet je na 1.5k zuiger wisselen wil je vermogen behouden.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bulteman 31-3-2009 16:21 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
malossi mhr

team moet je na 1.5k zuiger wisselen wil je vermogen behouden.



maar ik merk nu al bij mijn 50cc mhr replica dat ik bij 2500 mijn zuiger al haast moet vervangen

is dit bij de 80cc minder dan?

mensen nog andere ideeën?

 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Royal Club 31-3-2009 16:22 Print reply

Posts: 60390
hoe merk je dat dan?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bulteman 31-3-2009 16:24 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hoe merk je dat dan?


oké ik zal het zo zeggen

ik heb gekeken
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Royal Club 31-3-2009 16:26 Print reply

Posts: 60390
ja, wat jij zoekt; toerenbeuk en slijtvast, is haast onmogelijk :P

ik heb zon lange slag kit op mn fiets zitten, kan je heerlijk onder de 10k rpm mee rijden, maar toch is na 2k mn zuiger 'op'. ik had er misschien wel tot de 4 mee kunnen doorrijden, maar dat was dan niet leuk meer.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yamahadt1986 31-3-2009 16:39 Print reply
Posts: 1713
een jonge bij me op school had eerst een 75cc top performens erop en reed lang door hij reed toen 110 met dat ding.
en moet zegge hij heeft er een half jaar mee gereden zonder iets aan te doen.
hij rijd op een dag heen en weer naar school bijna 50km.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 31-3-2009 om 16:40 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
Joel_koningslust 31-3-2009 16:39 Print reply

Posts: 14514
de beste manier voor meer vermogen en weinig slijtage is denk ik een redelijk slome gietijzeren cilinder icm een langeslag krukas


 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 31-3-2009 16:40 Print reply

Posts: 60390
gilardoni cilinder, icm 43mm slag
21mm dellie
std filter
yasuni cross HM

zoiets
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bulteman 31-3-2009 16:41 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
een jonge bij me op school had eerst een 75cc top performens erop en reed lang door hij reed toen 110 met dat ding.
en moet zegge hij heeft er een half jaar mee gereden zonder iets aan te doen.
hij rijd op een dag heen en weer naar school bijna 50km.

Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 31-3-2009 om 16:40 uur.


gaat over nieuw type, daar zijn volgens mij nog geen roze top 75cc's voor hé

en ik doe er geen andere krukas in, ik blijf bij mijn nieuwe doppler endurance, samen met 19mm dellotho black racing, doppler 5 plaats koppeling

en dan koop ik nog een mk sp of een yasuni r2 omdat ze aardig snel zijn, en super mooi

en dan nog een keer powerfiltertje

iemand nog ideeën?

Dit bericht is gewijzigd door bulteman op 31-3-2009 om 16:43 uur.
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Joel_koningslust 31-3-2009 16:43 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


gaat over nieuw type, daar zijn volgens mij nog geen roze top 75cc's voor hé

en ik doe er geen andere krukas in, ik blijf bij mijn nieuwe doppler endurance

iemand nog ideeën?



ik heb nog wel een idee

kiezen tussen snel gaan en slijtvast

want beide gaat gewoon niet.

een mhr80 replica ( 75cc ofzo ) is wel redelijk slijtvast. maar ook weer niet bijster snel
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Royal Club 31-3-2009 16:44 Print reply

Posts: 60390
doe dan geen powerfilter
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
yamahadt1986 31-3-2009 16:46 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
doe dan geen powerfilter



helemaal mee eens orgineel filter is beter en minder slijtage aan je cilinder

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
bulteman 31-3-2009 16:47 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
doe dan geen powerfilter


oke, is goed

maar @ joel_koningslust:

ik heb het ook niet over cilinders als pro race ED

maar ik wil dus een redelijk snelle, en redelijk slijtvast

en ik hoop dus dat er mensen zijn die bijvoorbeeld al lang rijden met mk sp70, of dat jullie zeggen dat mhr replica 80cc wel snel is, en redelijk slijtvast

hoop dat het iets duidelijker is

iedereen alvast bedankt, en reacties welkom
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Tycho 31-3-2009 16:55 Print reply
Posts: 168
Voor 80cc kun je het best een race krukas hebben. Anders misschien een opmaat uitlaat ? Weet niet hoeveel je er daadwerkelijk voor over hebt ? Powerfilter zou ik wel weg laten, hoop herrie en je schiet er niks mee op (mocht het zijn dat je er meer mee verlies)

mvg
 
bulteman 31-3-2009 16:57 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tycho
Voor 80cc kun je het best een race krukas hebben. Anders misschien een opmaat uitlaat ? Weet niet hoeveel je er daadwerkelijk voor over hebt ? Powerfilter zou ik wel weg laten, hoop herrie en je schiet er niks mee op (mocht het zijn dat je er meer mee verlies)

mvg


ik rijdt al met race krukas, en er komt een mk sp of een yasuni r2 uitlaat onder, wat ik al aangaf
 
Als het regent in September, valt kerst in December.

Dit topic is 3238 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved