Royal Club |
31-3-2009 16:19 |
Posts: 60390 |
malossi mhr
team moet je na 1.5k zuiger wisselen wil je vermogen behouden.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
bulteman |
31-3-2009 16:21 |
Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
malossi mhr
team moet je na 1.5k zuiger wisselen wil je vermogen behouden.
maar ik merk nu al bij mijn 50cc mhr replica dat ik bij 2500 mijn zuiger al haast moet vervangen
is dit bij de 80cc minder dan?
mensen nog andere ideeën?
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Royal Club |
31-3-2009 16:22 |
Posts: 60390 |
hoe merk je dat dan?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
bulteman |
31-3-2009 16:24 |
Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
hoe merk je dat dan?
oké ik zal het zo zeggen
ik heb gekeken
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Royal Club |
31-3-2009 16:26 |
Posts: 60390 |
ja, wat jij zoekt; toerenbeuk en slijtvast, is haast onmogelijk :P
ik heb zon lange slag kit op mn fiets zitten, kan je heerlijk onder de 10k rpm mee rijden, maar toch is na 2k mn zuiger 'op'. ik had er misschien wel tot de 4 mee kunnen doorrijden, maar dat was dan niet leuk meer.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
yamahadt1986 |
31-3-2009 16:39 |
Posts: 1713 |
een jonge bij me op school had eerst een 75cc top performens erop en reed lang door hij reed toen 110 met dat ding.
en moet zegge hij heeft er een half jaar mee gereden zonder iets aan te doen.
hij rijd op een dag heen en weer naar school bijna 50km.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 31-3-2009 om 16:40 uur.
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
Joel_koningslust |
31-3-2009 16:39 |
Posts: 14514 |
de beste manier voor meer vermogen en weinig slijtage is denk ik een redelijk slome gietijzeren cilinder icm een langeslag krukas
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
31-3-2009 16:40 |
Posts: 60390 |
gilardoni cilinder, icm 43mm slag
21mm dellie
std filter
yasuni cross HM
zoiets
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
bulteman |
31-3-2009 16:41 |
Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
een jonge bij me op school had eerst een 75cc top performens erop en reed lang door hij reed toen 110 met dat ding.
en moet zegge hij heeft er een half jaar mee gereden zonder iets aan te doen.
hij rijd op een dag heen en weer naar school bijna 50km.
Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 31-3-2009 om 16:40 uur.
gaat over nieuw type, daar zijn volgens mij nog geen roze top 75cc's voor hé
en ik doe er geen andere krukas in, ik blijf bij mijn nieuwe doppler endurance, samen met 19mm dellotho black racing, doppler 5 plaats koppeling
en dan koop ik nog een mk sp of een yasuni r2 omdat ze aardig snel zijn, en super mooi
en dan nog een keer powerfiltertje
iemand nog ideeën?
Dit bericht is gewijzigd door bulteman op 31-3-2009 om 16:43 uur.
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Joel_koningslust |
31-3-2009 16:43 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]
gaat over nieuw type, daar zijn volgens mij nog geen roze top 75cc's voor hé
en ik doe er geen andere krukas in, ik blijf bij mijn nieuwe doppler endurance
iemand nog ideeën?
ik heb nog wel een idee
kiezen tussen snel gaan en slijtvast
want beide gaat gewoon niet.
een mhr80 replica ( 75cc ofzo ) is wel redelijk slijtvast. maar ook weer niet bijster snel
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Royal Club |
31-3-2009 16:44 |
Posts: 60390 |
doe dan geen powerfilter
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
yamahadt1986 |
31-3-2009 16:46 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
doe dan geen powerfilter
helemaal mee eens orgineel filter is beter en minder slijtage aan je cilinder
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
bulteman |
31-3-2009 16:47 |
Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
doe dan geen powerfilter
oke, is goed
maar @ joel_koningslust:
ik heb het ook niet over cilinders als pro race ED
maar ik wil dus een redelijk snelle, en redelijk slijtvast
en ik hoop dus dat er mensen zijn die bijvoorbeeld al lang rijden met mk sp70, of dat jullie zeggen dat mhr replica 80cc wel snel is, en redelijk slijtvast
hoop dat het iets duidelijker is
iedereen alvast bedankt, en reacties welkom
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Tycho |
31-3-2009 16:55 |
Posts: 168 |
Voor 80cc kun je het best een race krukas hebben. Anders misschien een opmaat uitlaat ? Weet niet hoeveel je er daadwerkelijk voor over hebt ? Powerfilter zou ik wel weg laten, hoop herrie en je schiet er niks mee op (mocht het zijn dat je er meer mee verlies)
mvg
|
|
|
|
bulteman |
31-3-2009 16:57 |
|