Ik heb een honda mtx-sh de setup was 70cc mallosi met 70cc kop 18 mm keihin cab en ori filter 50cc snel uitlaat met techno demper.
dit reed heerlijk maar vanwege roller banken hier in de buurt toch maar 50cc ori op gezet met nieuwe zuiger rest is het zelfde dus de setup is nu 50cc ori met 50cc kop 18 mm keihin cab en ori luchtfilter en 50cc snel uitlaat met techno demper.
verder zit er nog een bougi BH9S in.
maar nu wil die niet meer starten of ik hem aan loop of kick hij wil niet maakt wel af en toe geluid dat die wil maar neemt het zelf niet over. waar kan dit aan liggen?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Arjan 2-Stroke
heb je de carburateur wel opnieuw afgesteld, toen je de 50cc erop hebt gezet?
en die b9hs lijkt me ook wel aan de koude kant voor een std. 50cc.
Precies, probeer eens een 6 of 7. Dan goed afstellen.
Mocht het niet lukken, check je dodemansknop en contactslot even, of die niet op 'off' staan. Zulke grappen heb ik ook wel eens gehad..
contactslot staat gewoon aan en dodemansknop heb ik niet.
en hoe moet de caberateur dan andrs worden in gesteld? want hij loopt niet dus kan ik ook niet kijke hoe ik de stationair sgroef enso moet afstellen want ik hoor hem niet reageren als ik aan de sgroef draai omdat die niet wil lopen.
Als die bijna wil lopen komt er een geluid uit de uitlaat weet niet hoe je dat omsgrijft soort van fwwwiiiiiiitttt als jullie snappen wat ik bedoel
Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 31-3-2009 om 14:17 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Bolo
contactslot staat gewoon aan en dodemansknop heb ik niet.
en hoe moet de caberateur dan andrs worden in gesteld? want hij loopt niet dus kan ik ook niet kijke hoe ik de stationair sgroef enso moet afstellen want ik hoor hem niet reageren als ik aan de sgroef draai omdat die niet wil lopen.
Als die bijna wil lopen komt er een geluid uit de uitlaat weet niet hoe je dat omsgrijft soort van fwwwiiiiiiitttt als jullie snappen wat ik bedoel
Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 31-3-2009 om 14:17 uur.
je hebt dus de carb niet opnieuw afgesteld op de 50cc? dan moet daar zowiezo wat aan worden gedaan, zoals een kleinere sproeier, misschien het gasnaald clipje verzetten, en de luchtschroef afstellen(als je die hebt)
en is dat fwwiiiiitttt een soort suisende knal? dan kan er ook nog iets mis zijn met je ontsteking
oke ja caberateur zitnu sproeier 85 in. en wat zou er dan mis kunnen zijn met de ontsteking heb nu dat pijltje en streepje op 1 lijn gezet met bij de ontsteking. en luchtsgroef staat 2,5 slag open. dus 900 graden rond gedraaid.
waar kan ik nog meer naar kijken en met BH7S bougi start die ook niet.
klopt ja soort suisende knal alsof hij een knal wil geven naar er alleen maar lucht bij vrijkomt in plaats van dat de knal komt.
Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 31-3-2009 om 14:42 uur.
sproeier 85 maar hij moet altijd starten de sproeier maat maakt dan niet veel uit als je maar in de buurt zit van de goeie sproeier maat.
dus daar ligt het probleem niet.
naja ik heb dus wel eens op mijn ori 50cc een 18 mm gezet, maar ik heb hem nooit knap aan de praat gekregen ermee. Of hij starte gewoon voor geen meter en dan haalde ie een knappe snelheid, of hij starte wel maar dan kon ik niet volgas rijden.
hij hoort gewoon te lopen met 18 mm keihin puch loopt ook goed met bing 12 en powerfilter op een ori snorcilinder met bullit uitlaat dus caberateur kleiner maken hallt niks uit dat die niet lekker loopt is een kwestie van afstellen maar hij moet zowiezo lopen ookal zit er een 18 mm op.
Ik heb nog een beetje met de caberateur schroeven zitten draaien en wat met de ontsteking en nu start die soms en blijft die 5 seconde lopen en slaat dan weer af.
wat zou dit kunnen zijn?
Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 31-3-2009 om 20:09 uur.
membraam zit erin en sproeier zal ik eens kijken of dieverstopt zit.
alleen als de sproeier verstopt zit hoe kan het dan dat er wel brandstof op de boegie komt?
Dit bericht is gewijzigd door Bolo op 1-4-2009 om 9:17 uur.