Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Kogelkraan in de uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1078 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #55590 - Kogelkraan in de uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gerard1793 30-3-2009 19:21 Print topicpost

Posts: 4006
Als ik een kogelkraan in de uitlaat zet als begrenzer, moet ik de brommer dan ook opnieuw afstellen ivm minder luchtdoorlaat enz
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!

Rs Dude. 30-3-2009 19:23 Print reply

Posts: 1426
ja.
 
DRDLimited 30-3-2009 19:25 Print reply

Posts: 2136
ja lochies he.

en kvt
 
Gerard1793 30-3-2009 19:35 Print reply

Posts: 4006
Srry
maar alsnog bedankt
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 30-3-2009 19:39 Print reply

Posts: 7728
nou.. als je hem als permanente begrenzer wil gaan gebruiken wel natuurlijk. maar als je hem als tijdelijk begrenzer wil gebruiken (dus bij politie-controle oid); dan moet je natuurlijk je brommer niet af gaan stellen met die begrenzer aan.. mits de doorgang van die kraan in open toestand in ieder geval niet kleiner is als die van je uitlaat.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
ikkejw 30-3-2009 19:45 Print reply

Posts: 9886
als je gewoon altijd met de kraan open rijdt hoef je niks aan je afstelling te veranderen. doe je de kraan (half)dicht, dan blijven er meer uitlaatgassen in de cilinder (verandert dus je afstelling), en gaat ie kut en sloom lopen. precies wat je wilt.


als je em af zou stellen op een dichte kraan, loopt ie dus extreem kut met de kraan open. met de kraan halfdicht (en goed afgesteld) zou je in theorie zelfs nog meer vermogen kunnen halen, omdat dan je tailpipe diameter kleiner is. het probleem is dat dan je cilinder veeel te heet wordt.
 
Preserve nature - Always wear a helmet

Dit topic is 1518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved