steef ts70xk |
30-3-2009 15:43 |
Posts: 3244 |
ja.
|
|
|
|
b0nes |
30-3-2009 15:45 |
Posts: 2058 |
als je de hele prop eruit haalt gaat hij wel harder als 70
stel hem dan ook af anders gaatie nog maar 0
|
|
|
|
unclero |
30-3-2009 17:38 |
Posts: 85 |
Doe ook maar gelijk even een ander sproeiertje erin..
En rijd hem daarna een keer helemaal leeg en probeer V-Power erin. (gewoon, een litertje om te testen)
V-Power is toverbrandstof dat wonderen met brommers doet.
|
|
|
|
Royal Club |
30-3-2009 17:39 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: unclero
Doe ook maar gelijk even een ander sproeiertje erin..
En rijd hem daarna een keer helemaal leeg en probeer V-Power erin. (gewoon, een litertje om te testen)
V-Power is toverbrandstof dat wonderen met brommers doet.
o?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
30-3-2009 17:40 |
Posts: 12846 |
Toverbrandstof? Op een std brommer (eigenlijk op elke brommer) slaat V-power helemaal nergens op .
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Makrolon |
30-3-2009 17:42 |
Posts: 6733 |
V power is speciaal voor motoren met de cylinders in V opstelling, voor een 1 cyl of een in lijn motor heeft het totaal geen nut.
|
|
KTM 525 EXC Supermoto |
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
30-3-2009 17:43 |
Posts: 12846 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Makrolon
V power is speciaal voor motoren met de cylinders in V opstelling, voor een 1 cyl of een in lijn motor heeft het totaal geen nut.
Of je komt met een bronvermelding, of je post niet meer dergelijke onzin.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
der Chef |
30-3-2009 17:45 |
Posts: 3265 |
dat het geen nut heeft ben ik met hem eens, heb ook wel een tijdje op v power gereden.
|
|
|
|
Sypie_Honda |
30-3-2009 17:47 |
Posts: 13830 |
nederlandse V-power heeft weinig nut idd, maar de duitse V-power heeft een octaan 100, dus als je met een hele hoge compressie wilt gaan rijden
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
b0nes |
30-3-2009 18:05 |
Posts: 2058 |
wij hebben hier thuis een pomp station en wij hebben xmile .., probeer dit maar is dit verschil merk je zeker wel !
hij loopt rustiger en je merkt iets meer vermogen ook is het nog zuiniger ook(meer km's op aantal brandstof) en al gooi je een auto goed vol bijv 60 liter sgeelt het misschien een paar euro
|
|
|
|
johankreidlerman |
30-3-2009 18:05 |
|
Rusty Racer |
30-3-2009 18:13 |
Posts: 198 |
pak gewoon kerosine loopt ook goed rookt alleen en je zuigerveren komen naar een paar km via je uitlaat naar buite
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
30-3-2009 18:13 |
Posts: 12846 |
Ontopic misschien?
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Derbi1991 |
30-3-2009 19:05 |
Posts: 363 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: martijn_nuland
hallo ik heb een derbi drd racing model 2008 en ik wil hem graag opvoeren tot de 70. hij loopt nou 60
is de prop eruit genoeg om hem 70 te laten lopen?
alvast bedankt.
martijn
Hij gaat denk ik 70 -75 en als je er een andere vertanding op gooit gaat ie nog wel harder. Heb net een paar dagen geleden de prop er uit gesloopt. Hij gaat niet zo heel veel harder, maar trekt veel beter op.
Oja, en niet vergeten de sproeier te verwisselen, want anders naait ie je vast.
|
|
Drive like you stole it. |
|
Noordeling |
30-3-2009 21:12 |
Posts: 603 |
hey ik heb ook ff een vraagje over men derbi limited edition 2008 die rijd nog steeds 45 nou wil ik 60 trekt ie dan ook een stuk beter?
en wat moet ik doen zodat ie 60 rijdt?
|
|
ik praat niet te snel, jij luistert te langzaam. |
|