Ik ben Jonathan, 18 jaar oud..
Normaal gezien werk ik enkel met camino's, px en Mt5, waarvan de eerste en de laatste op het web hun eigen forum hebben (camino-tuning.be en mt5.nl), maar een vriend van mij heeft problemen met zijn booster NG waar ik niet direct op beide fora's mee kan terechtkomen. Daarvoor mij hier aangemeld en m'n vraag gesteld.
M'n camino:
65cc polini
verweid membraan
uitgevijld spruitstuk naar voorbeeld van een 21mm spruitstuk
Leovinci nieuw model/Ninja reserve competion uitlaat
hebo vario van suzuki katana aangepast voor honda camino.
Door een kapotte carterpakking heb ik jammergenoeg een reeks warmlopers gehad voor ik het doorhad wat net het probleem is, wat heel m'n cilinder heeft gesloopt.. Momenteel staat mijn minotje aan de kant met een H2 cilinder, een originele, op één na traagste klasse A cilinder
Een maand of 2 geleden een honda mt5 gekocht waar ik nu mee rijd, en een lekkere setup op gezet:
70cc Polini
Luhao uitlaat met ori demper
Grotere luchtaanzuigbuis
18mm Keihin
Vertanding 16-45
Tussen mijn camino en MT zaten nog 2 honda pxjes, en een honda MB. De Pxjes (een nette A klasse en een wrak klasse B) worden samengezet tot 1 mooie klasse B met nieuwe onderdeeltjes enzo, gespoten kader, Bos chromé uitmaat... voor m'n broer. De honda MB is ook al een weekje of 3 de deur uit, die was volledig standaard.
|