Ik vroeg me af hoe moeilijk dit nu is.
Waar je op moet letten is dat het voortandwiel netjes in de lijn van je achtertandwiel staat en dat hij stevig ligt?
Iemand die al zoiets gedaan heeft? (niet die xr100 van onno).
Het gaafste lijkt me een 125cc 4t blokje, k vind dat 2t geblér echt niks.
Ik vroeg me af hoe moeilijk dit nu is.
Waar je op moet letten is dat het voortandwiel netjes in de lijn van je achtertandwiel staat en dat hij stevig ligt?
Iemand die al zoiets gedaan heeft? (niet die xr100 van onno). Het gaafste lijkt me een 2t 500cc v4 blokje, k vind die 4t klappen echt niks.
Voortandwiel moet allereerst al aan de 'goede' kant van het blok zitten en dan idd in een lijn die overeenkomt met het origineel. Voor de rest gewoon zo stevig mogelijk bevestigen lijkt mij
Quote:Oorspronkelijk gepost door: rik hulkenberg
ik vraag me alleen wel af of het wel lukt met de onderste beugels
zo'n 4takt blok heeft een liggende cilinder denk dat ie tegen die buizen aankomt
Dit bericht is gewijzigd door rik hulkenberg op 28-3-2009 om 18:20 uur.
je hebt ook omhoogstaande cilinder neem de honda cb50 is ook omhoog staand