M’n nsr loopt na drie maanden stilstand (en volledige demontage) eindelijk weer. Motorisch is hij volledig veranderd. Er zit nu een zesbak in met vierplaats koppeling (+ natuurlijk nieuwe krukaslager, keringen en versterkte mb8 kopp. veren). Verder zit die daytona cilinder erop (met 44mm asso zuiger), met een 44mm kop. 24mm carb., powerfilter, nieuwe wiellagers, mbx voorvork, clipon stuur, zelfgemaakte Y.E.I.S., Iris ketting, nieuwe tandwielen en proma :( (ben bezig aan een opmaat uitlaat, heb al 1 conus klaar ). Frame is kaalgeweest en opnieuw gespoten, achterbrug is geglasparelstraald en opnieuw gespoten. Paddock stand is klaar, remklauw gereviseerd, blok gepolijst.
Verder moet er nog een kuip opkomen van een 250cc wegracer (deze heb ik al liggen), waarschijnlijk komt er later nog een andere (binnenrotor) ontsteking op met digi temp. toeren meter/teller.
Ik heb er dus net even een klein stukje mee gereden, en hij trekt erg hard. Trok even op met slippende koppeling op 8000 toeren, en hij ging volluit op het achterwiel (met twv 15-43).
Als de foto’s ontwikkeld zijn (bv. van de cilinder) post ik die hier nog wel
|