Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - mt opknap projectje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 792 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5552 - mt opknap projectje
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mikey 22-9-02?23:25 Print reply
Posts: 2392
maar hoe krijg jij die demper werkend onder dat voorspatbord???

maak je een buis darnaartoe of hoe zit dat?
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Neonlampje 22-9-02?23:35 Print reply

Posts: 14825
hoe wil je het anders doen dan? met n plastic zakkie aan beide kanten open en tairippies?
 
Woeter 23-9-02?00:08 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: suzuki?TS
ok dit word m'n mt
tsx voorvork
mbx achterbrug
renthal stuur

[This message is edited by suzuki TS on 21-9-02 18:14]

Eej volgens mij weten de die hard forummers niet eens meer wie je bent man!! jij behoord ook nog tot de "oude garde"

Jaja hij is wereldberoemd want hij is de enige die naast mij een 80cc LC blok op zn tsx heeft gehad!!
Ja michiel jij had er ook een maar nooit verzekerd mee gereden toch?
 
-Michiel RS- 23-9-02?00:28 Print reply
Posts: 2803
Ja ik had ook een ts80x ja, kijk dat zijn nou de echte die-hard forummers he

Quote:
Originally posted by: suzuki?TS

hey michiel ik mis nog 3 schroefjes van me voor vork :p ennuh tsx voor vork past niet zomaar op mt ook nie als michiel zegt dat het wel past hij meet soms wel eens een lagerschaal met een marge van 1 cm heb de as die door balhooft heen gaat moeten overlassen..

schijfrem moet idd nog gemaakt worden.. goed gezien dat dat zo niet werkt met de remleiding door de velg


Ik heb het vrijdag al op de post gegooid, zal er vandaag of morgen wel zijn denk ik !
Enne ik had je toch verteld dat die balhoofd as verwisseld moest ?
 
Kouwe Arie 23-9-02?11:55 Print reply
Posts: 2065
Hij had geen 80cc maar iets van 11uitgehoonde origineel 80, toch? Die filmpjes waren ook cool.
 
mt-driver 23-9-02?12:21 Print reply
Posts: 231
Nou dat met die monoveer zit zo, iedere brommer in Nederland moet een type goedkeuring hebben. Daarin staan precies de technische gegevens van de brommer vermeld. Wanneer je nou je brommer verbouwd, door er bv. een monoveer op te zetten terwijl er orgineel een dubbele veer achter hoort te zitten, wijk je af van de technische gegevens die in de type goedkeuring staan vermeld. Hier kan je verzekering dus moeilijk over gaan doen.

Nou is het misschien niet zo dat oom agent je meteen van de weg pakt, maar krijg maar eens een ongeluk dan kom je er wel achter.

En inderdaad vind ik die 110cc nog een beetje erg groot. Daar kan je beter een 50 nemen, veel minder gedonder
 
suzukiTS 23-9-02?12:46 Print reply
Posts: 165
idd kom hier ook al ong 2 jaar of al langer.. heel lang op hondamt50.co.uk ook nog ja.. alleen post ik nooit zoveel mijn tsx80x lc was ong 90/100cc maar die tsx rijd al niemeer heb ik gehoord :( iemand heeft m een jaar lang afgeragt...
 
Woeter 23-9-02?18:42 Print reply

Posts: 2832
Quote:
Originally posted by: arie de geschifte?

Hij had geen 80cc maar iets van 11uitgehoonde origineel 80, toch? Die filmpjes waren ook cool.

Nee heb ik zelf berekend, je kan niet eens tot 110 honen in een 80cc LC blok.
En die tsx stond laatst te koop, die gast staat ook in mn MSN, had een vastloper gehad. Stond voor 150 euro te koop
 
Bullet 23-9-02?19:15 Print reply

Posts: 12150
wow dat is echt niet mis!

dit is echt een meesterwerk van een MT
Dat je dit voor elkaar krijgt!!
geweldig man!
 
**My BungHole Will Speak Now**
barry 23-9-02?19:24 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Originally posted by: mickey?MT-70!!

dat zal supermooi worde man, echt te gek, kan je me ff vertellen hoe je die demper onder je achterspatbord gekrege hebt, ik wil dat namelijk ook proberen maar ben zelf niet zo creatief


gij pakt de grootste koperen buis die verkrijgbaar is, ik dacht 32mm doorsnee.

gij pakt gereedschap waarmee je de buis in mooie vormen kan buigen, als je olietank niet gebruikt wordt er uit slopen, dan kun je de koperebuis op maat buigen en boven je plasticenspatbord, onder je metalen spatbord (Waarbuddyseat op zit) door laten lopen, demper achter op bevestigen, 2 gaatjes naast de demper in het spatbord boren, die stevig aandraaien zodat de demper goed vast zit. en klaar is kees, maar hij heeft het anders gedaan, daar maakt de tussen bocht een veel scherper bocht, dit zorgt voor meer weerstand dus meer vermogen verlies. maar bij zijn setup zal ie dat niet echt merken . wat ik heb beschreven, dan is de buis vooral 1 recht lang stuk met bijna geen bochten er in wat beter geleid, en voor minder prestatie verlies lijd. wat bij mij tenminste wel zo is

ik zal zometeen wel ff een foto'tje van mijn dempertje posten die onderde kont zit. dit allemaal gaat over een mt
 
He?
suzukiTS 23-9-02?19:48 Print reply
Posts: 165
ey aap zie je nie dat die demper nog los zit en ik bouw er 2 naast elkaar onder dus er moet er wel 1 een bocht maken.. ik probeer natuurlijk ook zomin mogelijk bochten daar temaken. dit is gewoon een std demper die ik erin heb gestoken die ff zo bleef hangen voor de foto
 
Wilfred 30-10-2003 12:51 Print reply

Posts: 613
Echt super gaaf man



 
SMALL HONDA 30-10-2003 13:03 Print reply

Posts: 1575
ziet er zeker wel netjes uit. Ook weer niet zoooooo bijzonder
 
jaren komen jaren gaan en elke dag eet ik een banaan, Waarom gaat een marokkaan bij de politie?? een betere wereld begint bij jezelf.
Sampers 30-10-2003 13:07 Print reply

Posts: 1231
wow dit is nu een coole mt, ben er normaal nie voor maar deze is wel lekker vet
 
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017
SkaBla [Pim] 30-10-2003 13:13 Print reply

Posts: 4659
Beetje oud topic maar wel vette voorvork
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 2640 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved