Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Puch Maxi Snor vraag

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55506 - Puch Maxi Snor vraag
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3203 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Scarbone 25-3-2009 20:52 Print topicpost
Posts: 3
Hallo,

Ik heb een Puch maxi snor. Ik heb gelezen dat het een begrenst blok is wat erop zit en er is me ook aangepraat dat het hele blok blijkbaar afgeknepen is.

Ik weet dat ik een 10mm bing carb heb. Errug klein dus.

Ik wil er een 50cc airsal cilinder opzetten en een 15 mm bing. Ik doe dit samen met mijn vader. Maar ik weet niet of dat wel gaat passen zo'n bromblok. Kan iemand me dit uitleggen, en wat ik allemaal nog meer nodig zal hebben als ik de cilinder en carb erop wil zetten.

mvg,
Jos
 

mtx-motard 25-3-2009 20:55 Print reply

Posts: 14947
volgens mij gaat dat gewoon passen.

koop ook even een snellere uitlaat dan.

of je koopt een kompleet brom blok, die zijn voor 30 euro al te krijgen.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Scarbone 25-3-2009 20:57 Print reply
Posts: 3
Ik wil een nieuw blok eigenlijk pas doen als ik geen andere keuze heb.

Andere uitlaat heb ik al. Eerst had ik er een techno uitlaat op die op de standaard lijkt maar toch beter is. Nu heb ik er een bullet opgedaan, wilde een proma maar die zijn moeilijk om aan te komen
 
mtx-motard 25-3-2009 20:58 Print reply

Posts: 14947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarbone
Ik wil een nieuw blok eigenlijk pas doen als ik geen andere keuze heb.

Andere uitlaat heb ik al. Eerst had ik er een techno uitlaat op die op de standaard lijkt maar toch beter is. Nu heb ik er een bullet opgedaan, wilde een proma maar die zijn moeilijk om aan te komen

je kunt beter een homoet 4p kopen, als je die kunt vinden.
homoet 6p is voor 70cc

brom blok is verreweg het makkelijkste. 3 bouten los en je blok ligt op de grond. en zo komt het nieuwe blok er ook op.
puch is heel simpel.
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Scarbone 25-3-2009 21:06 Print reply
Posts: 3
Aaah oke, maar ik heb even op marktplaats gekeken en er stond geen bromblok van puch op. Wel die van gilardoni van 75cc maar daar begin ik niet aan.

Maar ik wilde alleen weten hoe het moet als je het erop zet, wat je uit moet vijlen en of er wat valkuilen zijn waar dat we in kunnen vallen zeg maar.
 
pitsko 27-3-2009 17:01 Print reply

Posts: 532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarbone
Aaah oke, maar ik heb even op marktplaats gekeken en er stond geen bromblok van puch op. Wel die van gilardoni van 75cc maar daar begin ik niet aan.

Maar ik wilde alleen weten hoe het moet als je het erop zet, wat je uit moet vijlen en of er wat valkuilen zijn waar dat we in kunnen vallen zeg maar.



je kunt ook gewoon een normaal blok kopen waar al een 70cc opzit. Als je het snorblok verkoopt en 50cc airsal niet koopt ben je nog goedkoper uit, en heb je 70cc ipv 50cc.

 
Dus.
Frysk 27-3-2009 17:12 Print reply

Posts: 34928
ik meende dat op een snorblok geen brom cilinder paste.. was iets met een nokje oid

ik zou gewoon een 50cc brom blokje kopen en daar een 50 airsal + 12mm + proma uitlaatje op zetten en dan met een lichte tandwiel verhouding rijd lekker, trekt lekker en je top licht dan rond de 45/50
 
giggitybyte
honda wallaroo 27-3-2009 17:21 Print reply

Posts: 973
ik zou een 70cc blokje kopen, ben je goedkoper uit als dat je een cilinder en carb gaat kopen
 

Dit topic is 3203 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved