Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawasaki ar50 trekt niet door

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1103 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55478 - Kawasaki ar50 trekt niet door
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1009 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

WestlandMB 24-3-2009 18:51 Print topicpost

Posts: 1338
Hallo,

Ik heb een Kawasaki ar50, Voor de mensen die niet weten wat het is, bijna hetzelfde als een Honda MB50 ook uit japan, alleen heb ik er best veel problemen mee gehad, ik zit aan me 3e cilinder in 6 maanden tijd. Nu loopt alles weer netjes standaard 70km/u ongeveer. Maar na een tijdje rijden trekte de brommer niet meer goed door, als ik eenmaal bij de 7000 toeren komt gaat hij stotteren het lijkt erop dat hij verzuipt of te weinig krijgt. Daarvoor heb ik dat probleem nooit gehad, ik denk dat het iets bij me afstelling is van me carberateur (18mm dellorta PHBG met sproeier 110), hij heeft er altijd goed op gelopen, dus ik vind het een beetje vreemd.

Misschien is er iemand die dit probleem ook eens heeft gehad en die mij verder kan helpen, iig bedankt.

Edit: De topsnelheid van 70 red ik ook niet meer hij rijd hooguit 55/60

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaki Ar50 op 24-3-2009 om 18:58 uur.
 

Tommyofzo 24-3-2009 18:52 Print reply

Posts: 6934
Misschien is er iemand die dit probleem ook eens heeft gehad en die mij verder kan helpen, iig bedankt.

Troep in het blok waar door je steeds je cilinder weer verneukt ofzo?

Dit bericht is gewijzigd door Tommyofzo op 24-3-2009 om 18:52 uur.
 
.puch_chopper 24-3-2009 18:53 Print reply

Posts: 7851
goede compressie?

Dit bericht is gewijzigd door .puch_chopper op 24-3-2009 om 18:54 uur.
 
WestlandMB 24-3-2009 18:53 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tommyofzo
Misschien is er iemand die dit probleem ook eens heeft gehad en die mij verder kan helpen, iig bedankt.

Troep in het blok waar door je steeds je cilinder weer verneukt ofzo?

Dit bericht is gewijzigd door Tommyofzo op 24-3-2009 om 18:52 uur.


Dit lijkt me niet echt logisch, aangezien met krukas, zuiger, kickstart mechanisme is vervangen, tenminste alles wat gaar was is vervangen dusi k denk eerder de afstelling

Overigens is de compressie best groot, daar licht het zeker NIET aan

Dit bericht is gewijzigd door Kawasaki Ar50 op 24-3-2009 om 18:54 uur.
 
.puch_chopper 24-3-2009 18:54 Print reply

Posts: 7851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
goede compressie?

Dit bericht is gewijzigd door .puch_chopper op 24-3-2009 om 18:54 uur.


 
WestlandMB 24-3-2009 18:55 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .puch_chopper
[...]



Compressie is OK.
 
WestlandMB 26-3-2009 17:25 Print reply

Posts: 1338
Ik heb even wat geprobeerd bij me carberateur, Me gasnaald zit helemaal onderaan, als ik die 1 stand omhoog doet gaat hij al hapeeren bij de 6000 toeren, anders bij de 8000, zou ik dan misschien een grotere sproeier moeten nemen? Ik heb nu namelijk maatje 110.
 
WestlandMB 27-3-2009 16:49 Print reply

Posts: 1338
schiet weer lekker op ding rijd ook niet meer, naar mijn idee krijgt hij te weingi bezine, iemand hiern og en idee?
 
Henk-88 27-3-2009 16:54 Print reply

Posts: 26703
Gasnaald in het midden, luchtschroef anderhalve slag uitdraaien en daarna eerst de juiste sproeier gaan zoeken?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
WestlandMB 28-3-2009 16:25 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
Gasnaald in het midden, luchtschroef anderhalve slag uitdraaien en daarna eerst de juiste sproeier gaan zoeken?


kom erachter dat de bougie niet meer nat word.. carberateur zit niet verstopt. dus wat het is.. Geen idee binnekort ga ik even naar iemand toe die er mee van af weet.
 

Dit topic is 1009 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved