Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - doppler 50snel,conti,17,5/14mm met trek vertanding

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55430 - doppler 50snel,conti,17,5/14mm met ...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 672 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtxrijder 22-3-2009 21:50 Print topicpost
Posts: 338
mijn setup is nou.
doppler 50snel vlinderpoort en boostpoorten
conti bovenlangs
13/52
orgi krukas
17,5mm dellorto
orgi filter

nou gaat hij rond de echte 110km

dit vind ik iets te hard.
dus ik wou deze setup
13/71
14mm dellorto.

zodat hij nog sneller optrekt en niet zo mega hard gaat

wat is jullie idee?

als hij rond de 90km/u rijdt,ben ikz eer tevreden

graag alleen mensen die zelf doppler,of kennis hebben van derbi

mvg. koen
 

falco 22-3-2009 21:56 Print reply

Posts: 3724
je kan er een stdt uitlaatbocht opzetten, of gewoon lichter vertanden, alleen dan gaat je cilinder niet zo lang mee denk ik.

ook heb ik zelf alles behalve goeie ervaring met een doppler 50 op standaart krukas en originele lagers, het rijdt wel hard, maar mijn krukaslagers waren met een week ongeveer wel goed voor duidelijk hoorbare en voelbare speling
 
mtxrijder 22-3-2009 22:02 Print reply
Posts: 338
maar wil deze uitlaat het liefst houden.

met welke setup reed jij dan?

en word hij met 14mm carb. niet te warm?

blok heeft nou nog maar 200km gereden
gerviceerd met nieuwe uitlaat en nieuwe carb,cilinder
 
falco 22-3-2009 22:14 Print reply

Posts: 3724
ik reed met doppler cilinder, uitlaat, koppeling, en een 14mm carbje.

zo warm werd ie niet. dan moet je misschien een kleine vernauwing in je uitlaat maken
 
Dark_Falcon 23-3-2009 17:04 Print reply

Posts: 96
71 achter is toch wel heel groot achter, ik weet niet hoe jouw blok er op reageert. Maar mijn RS07 vond dat niet zo heel leuk, rijd constant in hoge toeren. Veel schakelen. En je tandwiel achter haalt er niet zo veel snelheid af, ik ging van 75 naar 65 toen dus het is niet echt rendabel. Meer het gevoel dat je overtoeren maakt.
Ik denk dat wat falco zegt beter voor je is.
 
Mazda 323P Hatchback 1998 || Yamaha FZR 400 3EN1 1988
barry 23-3-2009 17:20 Print reply

Posts: 7387
71 is te groot. Daarmee rijden ze in de brommercross.
Overtoeren zul je draaien op de weg.
 
He?

Dit topic is 672 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved