Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MK uitlaat van RS op een NSR??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1005 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55429 - MK uitlaat van RS op een NSR??
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 495 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ozz 22-3-2009 21:33 Print topicpost

Posts: 1259
Hey,
Ik kan een MK uitlaat van een RS krijgen voor op mijn NSR...
Is dat goed te doe of moet ik er veel aan veranderen en geeft een een betere prestaties?
Mijn uitlaat (techno) is nu lek xD
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!

jan-dx11 22-3-2009 21:35 Print reply

Posts: 4931
kan nooit erg moeilijk zijn.

flensje, beugeltje en klaar
 
Er zijn meerdere wegen die naar de hoeren leiden.
gprnick 22-3-2009 21:36 Print reply

Posts: 3360
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ozz
Hey,
Ik kan een MK uitlaat van een RS krijgen voor op mijn NSR...
Is dat goed te doe of moet ik er veel aan veranderen en geeft een een betere prestaties?
Mijn uitlaat (techno) is nu lek xD


het is mij ook gelukt een pro race am6 uitlaat op mn derbi gpr te krijgen...
 
Ozz 22-3-2009 21:37 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jan-dx11
kan nooit erg moeilijk zijn.

flensje, beugeltje en klaar




ff iets duidelijk alsje blieft :$
Ik ben niet zo goed in zulke dingen op elkaar pas te maken (A)

Met een tiewrap zal denk ik niet lukken xD

D8 dat Biet ook zoiets had??
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
pckor 22-3-2009 21:38 Print reply

Posts: 1364
alles is pas te maken als je maar tijd hebt
 
Jorik92 22-3-2009 23:38 Print reply
Posts: 217
Gewoon kijken of die uitlaat nergens tegenaan loopt of te dicht langs gaat als je hem onder je NSR zet.. (met name de kappen).. verder is zoiets altijd pas te maken.. gewoon bij je spruitstuk een flensje lassen/draaien, en even goed kijken hoe jij je ophangpunt hebt zitten..

Met een beetje geluk kun je het originele ophangpunt laten zitten en er gewoon een beugeltje voor lassen.. heb je pech dan moet je het ophangpunt van de MK uitlaat eraf slijpen/deels weg slijpen en een ander ophangpunt eraan braaien

Edit: Qua prestaties/geluid zal het zeker verschil maken.. in principe is de uitlaat voor een RS of een NSR hetzelfde, alleen de flens en het ophangpunt zijn verschillend..

Dit bericht is gewijzigd door Jorik92 op 22-3-2009 om 23:40 uur.
 
Ozz 23-3-2009 16:31 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorik92
Gewoon kijken of die uitlaat nergens tegenaan loopt of te dicht langs gaat als je hem onder je NSR zet.. (met name de kappen).. verder is zoiets altijd pas te maken.. gewoon bij je spruitstuk een flensje lassen/draaien, en even goed kijken hoe jij je ophangpunt hebt zitten..

Met een beetje geluk kun je het originele ophangpunt laten zitten en er gewoon een beugeltje voor lassen.. heb je pech dan moet je het ophangpunt van de MK uitlaat eraf slijpen/deels weg slijpen en een ander ophangpunt eraan braaien

Edit: Qua prestaties/geluid zal het zeker verschil maken.. in principe is de uitlaat voor een RS of een NSR hetzelfde, alleen de flens en het ophangpunt zijn verschillend..

Dit bericht is gewijzigd door Jorik92 op 22-3-2009 om 23:40 uur.



owkee dankje
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!

Dit topic is 495 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved