derbi blok trilt erg veel en lopen sneller kapot naar mijn ervaring vooral als ze al veel kilometertjes hebben gelopen, am6 blijft na veel kilometers uit eigen ervaring dan goed lopen,
maat van me had vroeger een rs met am5 blok hij heeft hier ook niet erg veel succes mee gehad..
veel vrienden van me rijden tegenwoordig met am6 en ze hebben allemaal weinig tot geen problemen gehad.
Hoe erg is het schakelen met zo een AM6/AM5 hoor van een maat van me dat het bijna niet me te rijden is (maar ja hij is altijd mega negatief en haat minareli)
waarom zou je een am5/6 willen? is duur en schakelt niet lekker vooral die am6 niet tussen 5en6 zit nog een vrij en je moet heel goed je olie indegaten houden
Quote:Oorspronkelijk gepost door: knoffy
waarom zou je een am5/6 willen? is duur en schakelt niet lekker vooral die am6 niet tussen 5en6 zit nog een vrij en je moet heel goed je olie indegaten houden
Ja ik weet dat het niet perfect is maar het de AM past "redelijk" makkelijk in me frame.
Het liefst zou ik een NS1 blok willen hebben maar ben bang dat dat zo veel gekloot word en dat ie nog ook andere elektronica nodig heb.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: knoffy
waarom zou je een am5/6 willen? is duur en schakelt niet lekker vooral die am6 niet tussen 5en6 zit nog een vrij en je moet heel goed je olie indegaten houden
Quote:Oorspronkelijk gepost door: J.wally
derbi blok trilt erg veel en lopen sneller kapot naar mijn ervaring vooral als ze al veel kilometertjes hebben gelopen, am6 blijft na veel kilometers uit eigen ervaring dan goed lopen,
maat van me had vroeger een rs met am5 blok hij heeft hier ook niet erg veel succes mee gehad..
veel vrienden van me rijden tegenwoordig met am6 en ze hebben allemaal weinig tot geen problemen gehad.
am5 is prima hoor, alleen de versnellingsbak is anders