Om je zuiger terug in de cilinder te schuiven is het dan de bedoeling om te proberen tot hij er in geraakt of is er een handig middel om hem er sneller in te krijgen? (aangezien dit zo nipt is)
gewoon zuigerveer goed voor het slotje zetten, dan cilinder op tapeindes zetten , zuigerveer bij elkaar knijpen en cilinder omlaag laten glijden.
Dan zit hij goed.
gewoon zuigerveer goed voor het slotje zetten, dan cilinder op tapeindes zetten , zuigerveer bij elkaar knijpen en cilinder omlaag laten glijden.
Dan zit hij goed.
Als ik het verhaal van die jongen lees kan hij hem beter wegbrengen naar de bromboer!
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
gewoon zuigerveer goed voor het slotje zetten, dan cilinder op tapeindes zetten , zuigerveer bij elkaar knijpen en cilinder omlaag laten glijden.
Dan zit hij goed.
ok, bedankt.
omdat ik wat zat te sukkelen om hem er terug in te krijgen maar je moet hem dus op de goede plek houden enzo ..
gewoon zuigerveer goed voor het slotje zetten, dan cilinder op tapeindes zetten , zuigerveer bij elkaar knijpen en cilinder omlaag laten glijden.
Dan zit hij goed.
wat ik zelf makkelijker vind eerst zuiger in de cilinder doen half dan he... en dan over tapenden en dan zuigertje vast maken aan drijfstang, zit je niet zo te klooien met die veren terwijl je de cil ook nog vast hebb.
wat ik zelf makkelijker vind eerst zuiger in de cilinder doen half dan he... en dan over tapenden en dan zuigertje vast maken aan drijfstang, zit je niet zo te klooien met die veren terwijl je de cil ook nog vast hebb.
idd
bij beide methodes zul je bij een blok met staande cilinder wel een doek erin moeten doen zelfs als je een speciale tang gebruikt voor de circlipjes. Als ze vallen wil je ze niet in je carter hebben liggen.
ik zelf gebruik beide methodes wel afhankelijk van omstandigheden.
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.