st.nyksterdriver |
21-3-2009 20:49 |
Posts: 3376 |
ns1 blok ?
(is eigenlijks 75 cc maar gaat harder dan 80 cc mbx blok oid)
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
21-3-2009 20:51 |
Posts: 1832 |
bedankt voor reactie
maar ik wil gewoon een 80 blok wil later miss nog een keer 125cc onder mikken
owja en welke uitlaat loopt mooi bij 80cc
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
kenny77 |
21-3-2009 20:53 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
bedankt voor reactie
maar ik wil gewoon een 80 blok wil later miss nog een keer 125cc onder mikken
owja en welke uitlaat loopt mooi bij 80cc
op ns1 kan je ook een 125 cc athena onder leggen, moet je alleen de diameter van de pistonpen , zien op te lossen.
125cc is 96cc echte.
maar een ns1 cilinder is geloof ik sneller als de 125cc.
of een mbx blok en de originele cilinder tunen en dan gelijk wat opboren naar wat meer cc.
dat zou je ook met het ns1 blok kunnen doen, kijk maar naar Frysk zijn mtx, met ns1 blok.
|
|
|
|
st.nyksterdriver |
21-3-2009 21:11 |
Posts: 3376 |
mijn monteur die heeft een ns1 blok met mbx cilinder of net anders om maar in ieder geval dta ding gaat ook loeierhard dikke 145 ofzo
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
21-3-2009 21:19 |
Posts: 1832 |
Dus ns1 is zo'n beetje het snelst
en zijn ze nog een beetje te krijgen en onderdelen?
En is een cr cilinder redelijk pas te maken?
En van MBX is schakelen bij MTX toch precies andersom?
daar heb ik geen zin in.
Of ik doe gewoon die mbx cil gewoon op MTX blok ik weet niet of het past of goed passend te maken is.
Ik heb helaas niet veel verstand over honda wel een MTX gehad met 110 malossi eronder wel leuk spul
Ik wil een beetje info hebben voor mn projectje want ik wil mn derbi gpr 2008 gaan verkopen en maar weer naar het betrouwbare spul toe gaan.
Miss komt er nog een zundapp bij ofzo oud spul is juist vet om mee hard te gaan
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
st.nyksterdriver |
21-3-2009 21:22 |
Posts: 3376 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Dus ns1 is zo'n beetje het snelst
en zijn ze nog een beetje te krijgen en onderdelen?
En is een cr cilinder redelijk pas te maken?
En van MBX is schakelen bij MTX toch precies andersom?
daar heb ik geen zin in.
Of ik doe gewoon die mbx cil gewoon op MTX blok ik weet niet of het past of goed passend te maken is.
Ik heb helaas niet veel verstand over honda wel een MTX gehad met 110 malossi eronder wel leuk spul
Ik wil een beetje info hebben voor mn projectje want ik wil mn derbi gpr 2008 gaan verkopen en maar weer naar het betrouwbare spul toe gaan.
Miss komt er nog een zundapp bij ofzo oud spul is juist vet om mee hard te gaan
een mtx-r(80) is het zelfde als mbx aleen dan is de versnellings bak dus anders om
|
|
|
|
kenny77 |
21-3-2009 21:23 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Dus ns1 is zo'n beetje het snelst
en zijn ze nog een beetje te krijgen en onderdelen?
En is een cr cilinder redelijk pas te maken?
En van MBX is schakelen bij MTX toch precies andersom?
daar heb ik geen zin in.
Of ik doe gewoon die mbx cil gewoon op MTX blok ik weet niet of het past of goed passend te maken is.
Ik heb helaas niet veel verstand over honda wel een MTX gehad met 110 malossi eronder wel leuk spul
Ik wil een beetje info hebben voor mn projectje want ik wil mn derbi gpr 2008 gaan verkopen en maar weer naar het betrouwbare spul toe gaan.
Miss komt er nog een zundapp bij ofzo oud spul is juist vet om mee hard te gaan
of een mtx r1of2 blok kopen , hebben volgens mij ook meer pk als het mbx blok.
het andersom schakelen wen je snel aan, ik vind het persoonlijk wel handig, kan je lekker snel door schakelen.
CR cilinder pas maken, niet aan beginnen, te veel werk en slijt te snel.
een 80cc cilinder past niet op je mtx-sh blok
ns1 blokken zijn wel wat moeilijker te vinden, mbx is het makkelijkst.
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
21-3-2009 21:30 |
Posts: 1832 |
daarom wou ik van een MTX r2 en sh 1 goeie brommer bouwen
MTX sh kappen frame r2 blok en remschrijf
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
grasmaaier89 |
21-3-2009 21:34 |
Posts: 14412 |
R2 blok
meer trekkracht, maar minder topsnelheid.
Maar dat heeft toch geen nut, de meeste brommers worden door de luchtweerstand toch tegengehouden bij 100km/h
|
|
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon |
|
Tobias Verhoef |
21-3-2009 22:02 |
Posts: 1832 |
nog 1 klein vraagje is ns1 andersom schakelen bij mtx
volgens mij wel maar ik wil even zeker weten
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
gerwin88 |
21-3-2009 22:08 |
Posts: 5197 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
nog 1 klein vraagje is ns1 andersom schakelen bij mtx
volgens mij wel maar ik wil even zeker weten
dacht eigenlijk dat het hetzelfde was.
wel super fijne blokjes, heb er zelf ook 1 gehad.
gigantisch lopen dat het deed, liep 135.
heb nog wel een fototje in mn pro erges staan.
|
|
VW rider for live |
|
Tobias Verhoef |
21-3-2009 22:28 |
Posts: 1832 |
wat is het nou precies?
Als je ns1 blok op een mtx zet hoe schakel je dan??
1=omhoog
of
1=omlaag
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
kenny77 |
21-3-2009 22:29 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
wat is het nou precies?
Als je ns1 blok op een mtx zet hoe schakel je dan??
1=omhoog
of
1=omlaag
ik kan me herinneren dat Frysk een andere bak wilde (of vorken) om weer normaal te schakelen.
dus zal wel 1 omhoog en rest omlaag zijn.
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
21-3-2009 22:30 |
Posts: 1832 |
oke bedankt
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
Royal Club |
21-3-2009 23:19 |
Posts: 60390 |
even contact opnemen met niek de wildt, die maakt van een ori mbx80 wel een snelle cilinder
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|