Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - start en 2 sec en daarna loopt hij een beetje stroef

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1311 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55381 - start en 2 sec en daarna loopt hij ...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 755 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR-Brian 21-3-2009 10:53 Print topicpost

Posts: 364
nja zoals de titel al zecht
ik strats mijn nsr(heb hem net helemaal uit elkaar gehaald voor precies het zelfde probleem)

ik strat mijn nsr, hij loopt 2 sec en dan vant hij uit omdat hij stroef loopt dat voel ej omdat mijn kikstart met meer moeite naar beneden toe gaat.

kan iemand mij mischien vertellen wat ik hier aan kan doen?

de cilinder is 2000km (ongeveer) terug erop gezet+ toen ook nieuwe zuiger
 

Meegrob 21-3-2009 12:08 Print reply
Posts: 196
heb je je blok uit elkaar gehad en weer in elkaar gezet? misschien wat versleten lagers waardoor de boel stroef loopt?
 
jimbob 21-3-2009 12:11 Print reply

Posts: 635
Is het probleem opeens gekomen?
Of zodra je de cilinder en zuiger er op zette 2000km geleden?
 
Saknet 21-3-2009 12:46 Print reply

Posts: 10355
haal je carterkap eraf en je koppeloing en prboeer je balansas met de hand te draaien excuseer typfouten

als die nou zwaar gaat dan moeje gewoon de toerentelleras eruit laten ff dan kan je meteen rijden of je blok weer los =P

btw ik vind je avatar minder tof want ik heb nooit probs met oom agent integendeel vind het meestal toch wel aardige en vertandige mensen, al zitten er sommigen bij die een beetje onbehouwen kunnen doen zodat je bvb keihard moet remmen omdat ze je ineens afsnijden omdat ze je aan willen houden maar het er meer op lijkt dat ze je aan willen rijden waardoor je gauw gaat twijfelen aan het feit of het wel echte agenten zijn. (dat gebeurde me toen ik netjes 30 reed in een 30zone)

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 21-3-2009 om 12:53 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
sathana 21-3-2009 13:46 Print reply

Posts: 1838
wat is de kleur van je bougie?

als ie zwart is is het waarschijnlijk "zuigerveren en cilinder versleten"

wat je dan kan doen is de cilinder laten ophonen en een nieuwe zuiger derin mikmakken. is in elk geval beter dan een nieuwe cilinder te moeten kopen

edit thunderbird; sales verwijderd, pp toegevoegd



Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 21-3-2009 om 18:39 uur.
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
NSR-Brian 21-3-2009 18:04 Print reply

Posts: 364
het probleem is egt ineens gekomen tijden het rijden,
toen zag men bougie er gwn koffy bruik kwa kleur uit der zaten aleen wel parels in.

dus ik weet egt niet wat er aan de hand is.
het is trouwens gebeurd voor ik hem uit elkaar heb gehaald
 
DTbakbrommer 21-3-2009 18:20 Print reply
Posts: 173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sathana
wat is de kleur van je bougie?

als ie zwart is is het waarschijnlijk "zuigerveren en cilinder versleten"

wat je dan kan doen is de cilinder laten ophonen (bij mij 7,50) en een nieuwe zuiger derin mikmakken (bij mij 15 euro) is in elk geval beter dan een nieuwe cilinder te moeten kopen


wtf, dit slaat echt alles, sales!
cilinder is echt niet versleten als je bougie zwart is!
als je bougie zwart is, staat je brommer iets te rijk afgesteld!


 
met 350 kilo 65 km/h.... 60cc en een 4bak for life:D
NSR-Brian 21-3-2009 18:30 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DTbakbrommer
[...]


wtf, dit slaat echt alles, sales!
cilinder is echt niet versleten als je bougie zwart is!
als je bougie zwart is, staat je brommer iets te rijk afgesteld!



(zo slim was ik dan nog net wel dat ik dat wist)

maar ik weet dus nogsteets niet wat het zou kunnen zijn,

k zat te dneken zou het kunnen dat de zuiger gwn zo warm (snel warm) word dat hij steets in men wand vast loopt?)
 
monsternaf 21-3-2009 18:42 Print reply

Posts: 109
dit had je al nadat je nieuwe cilinder der op zette? of pas nadat je de 2000 k had gereden?


 
Derbi Senda DRD Limited Te koop, kijk maar op me profiel
NSR-Brian 21-3-2009 18:43 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: monsternaf
dit had je al nadat je nieuwe cilinder der op zette? of pas nadat je de 2000 k had gereden?




pas nadat ik ongeveer 2000km heb gereden
 
NSR-Brian 22-3-2009 13:53 Print reply

Posts: 364
maar heeft iemand nog een ide wat er aan de hand zou kunnen zijn?
 
NSR-Brian 23-3-2009 15:36 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
maar heeft iemand nog een ide wat er aan de hand zou kunnen zijn?


heeft hier egt niemand een andwoord op?
 
De Schout 23-3-2009 16:00 Print reply
Posts: 5327
probleempje met je zuiger denk k. keertje warm/half vast gelopen, daardoor kan je zuiger erg vervormen als je pech hebt. zoiets ook een keer gehad bij 70malossi @ nsr, zuiger was haast niets aan te zien, maar totaal uit model als je em na ging meten. was ook starten +/- 15s lopen en vast..


 
tune tweak fiddle bang bummer
NSR-Brian 23-3-2009 20:03 Print reply

Posts: 364
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
probleempje met je zuiger denk k. keertje warm/half vast gelopen, daardoor kan je zuiger erg vervormen als je pech hebt. zoiets ook een keer gehad bij 70malossi @ nsr, zuiger was haast niets aan te zien, maar totaal uit model als je em na ging meten. was ook starten +/- 15s lopen en vast..




ok,
nja dan ga ik hem maar ff laten honen en een nieuw zuigertje erin.

bedankt allemaal
 

Dit topic is 755 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved