Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Koppeling in = uitvallen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 945 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55371 - Koppeling in = uitvallen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 757 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bobboiten 20-3-2009 19:34 Print topicpost

Posts: 2771
Hey,
heb vandaag me bougie vervangen zoals in me vorige topic werd voorgesteld maar het probleem blijft.
Hier nogmaals het probleem:

- Als ik me brommer wil starten doet hij al moeilijk. Ik moet hard rennen, koppeling laten schieten en dan goed door rennen om de motor aan te krijgen.
- Als hij eenmaal loopt en ik rijdt weg merk ik dat ik aanzienlijk minder kracht heb dan voorheen.
- In zijn 5 zakt hij al terug/ komt niet meer op toeren
- Als ik na een stukje gereden te hebben me brommer stil zet me de koppeling in/ in zijn vrij, dan hoor ik een tik van bij het blok wegkomen. De tik is onwillekeurig en bij iedere tik verlies ik vermogen. komen en toevallig 3 tikken vlak na elkaar dan valt de brommer compleet uit en krijg ik hem niet meer aan.

Iemand help me alsjeblieft want ik ben het onderhand spuug zat...
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one

MarTijn tzr 20-3-2009 19:36 Print reply

Posts: 6970
Ik denk dat je zuigerveren versleten zijn. nieuw zuigertje, afstellen en gaan
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Timx 20-3-2009 19:37 Print reply

Posts: 949
lijkt compressie verlies, check idd je zuiger eens

Dit bericht is gewijzigd door Timx op 20-3-2009 om 19:37 uur.
 
bobboiten 20-3-2009 19:55 Print reply

Posts: 2771
zal eens even kijken. Kan ik me cilinder (of alleen de kop) er gewoon afhalen door een paar schroefen los te draaien?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 20-3-2009 19:57 Print reply

Posts: 60390
koelvloeistof eruit eerst!

ik kan ff kijken of ik volgend weekend zondag ff langs kan boeken, moeten mn voorvork keeringen er ff zijn.
miss dat falco dan wel meegaat oid, kijken we dan ff

 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Timx 20-3-2009 19:57 Print reply

Posts: 949
Hele cilinder, is niet eens veel meer werk
 
bobboiten 20-3-2009 19:58 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
koelvloeistof eruit eerst!

ik kan ff kijken of ik volgend weekend zondag ff langs kan boeken, moeten mn voorvork keeringen er ff zijn.
miss dat falco dan wel meegaat oid, kijken we dan ff



ik hoor het wel van je maar ik zal morgen (of zondag) me cilinder er wel eens aftrekken.
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Royal Club 20-3-2009 20:00 Print reply

Posts: 60390
beter fix je eerst pakkingen :+
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
bobboiten 20-3-2009 20:02 Print reply

Posts: 2771
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
beter fix je eerst pakkingen :+


kop en voet tog?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
bobboiten 21-3-2009 8:34 Print reply

Posts: 2771
Alleen een kop en voet pakking is toch voldoende?
 
Haal eruit wat erin zit | Live by the day & enjoy each one
Derbi GPR Roy 21-3-2009 13:18 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bobboiten
Alleen een kop en voet pakking is toch voldoende?


nieuwe voetpakking en alle o-ringen voor in je kop.
 
Thijsje 21-3-2009 19:26 Print reply

Posts: 1687
jah ff nieuw zuigertje in flatsen doet wonderen.

óf alderbastends valse lucht.


 
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8

Dit topic is 757 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved