Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Gat en barst in kappen MTX-SH

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1353 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55262 - Gat en barst in kappen MTX-SH
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2412 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 15-3-2009 21:40 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Volgens mij ben jij hier degene met een grote bek biatch.
Als je die barst gaat dichten zorg dan wel dat je aan de buitenkant èn de binnenkant die barst gaat dichten. dan is ie een heel stuk sterker


Hij heeft anders wel gelijk wat betreft het kunststof lassen.

Verder gewoon nieuwe kappen scoren. Scheelt een hoop gekut.

 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
lukebanning 15-3-2009 21:42 Print reply

Posts: 565
Je kunt het eventueel ook nog wel met een gewone aansteker doen, als je het heeeeeeeeel beun aan wil pakken, als je tenminste hetzelfde plastic hebt.
Maargoed, ik zou inderdaad ook gewoon een nieuwe kap halen, veel beter en zo duur zijn die kapjes niet
 
BigNose 15-3-2009 21:52 Print reply

Posts: 17
Heb net al ff een maitje naar Jos Dijkman L'veld gestuurd of hij nog wat had liggen
Op marktplaats kon ik niet veel vinden
 
Bennix 15-3-2009 23:10 Print reply

Posts: 667
als je hetzelfde soort plastic over heb kan je gewoon met een soldeer bout stukje aan elkaar smelten dan opscuren en plamuren indien nodig
 
mr200r 16-3-2009 0:54 Print reply
Posts: 5122
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tombrom
koop nou maar gewoon nieuwe

ben je goedkoper uit en minder gezeik

En veel mooier en je kan meteen de kleur die je wilt
pakken(mits door honda geleverd.
 
mr200r

Dit topic is 2412 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved