Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - brommer zuipt als de ziekte

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 947 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #55243 - brommer zuipt als de ziekte
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2SLOW4ME 14-3-2009 23:52 Print reply

Posts: 1944
join the club..
Heb ik ook gehad met mn gpr, dat hij met dezelfde setup opeens wat meer dorst kreeg.
Misschien ligt het aan het weer?? T is de laatste dagen namelijk een stuk warmer dan afgelopen weken..

Mijn oplossing is gewoon mijn rechter hand in bedwang houden op lange rechte stukken gewoon mn gas hendel laten hangen en zonder handen rustig achterover leunend de komende 5 km tegemoed gaan.. cruisecontrole kun je het noemen
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
kiefer 15-3-2009 1:15 Print reply
Posts: 281
kijk eens of je uitlaat wel goed vast zit, had hetzelfde voor
 
grasmaaier89 15-3-2009 2:18 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rens tzr
een leopard tank rijd 3 op 1



5 op 1

En dat verbruik ligt toch bij jezelf.
Waarschijnlijk heb jij een heen spastisch rechterhandje en is tie toch een tikkeltje verkeerd afgesteld
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
koenhendrickx 15-3-2009 8:08 Print reply
Posts: 187
draai je 't benzinekraantje wel dicht als je hem ergens laat staan ?

 
four wheels move the body, 2 wheels move the SOUL
Garciyano 15-3-2009 9:01 Print reply

Posts: 616
ok k zal me uitlaat nog wel een extra draai geven en k haal me vlotter er vandaag wel ff ondervandaan ff kijke hoe 't zit met me pakking of die nog leeft.

en @ koenhendrickx : ik heb een vacuumpompje geen benzine kraan :P


k ga zo maar is aan de gang
eerst ketting
daarna carb.

en ik denk dat ik mijn rijstyle denk dan ook maar ga aan passen :(
al vind k het heel jammer :(
 
Senda DRD RACING 07 ||
Garciyano 15-3-2009 9:40 Print reply

Posts: 616
oke mensen een probleem ik bekijk nu net me lucht slang en er zit een dikke gat in gebrand door me uitlaat

kan hij hierdoor zo enorm zuipen?

ik moet dus ff een nieuwe luchtslang bestellen en er op zetten. moet ik dan ook weer opnieuw gaan afstellen met ? en ook een nieuwe sproeier?

Mvg.
 
Senda DRD RACING 07 ||
Streethonda 15-3-2009 10:22 Print reply

Posts: 2114
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
oke mensen een probleem ik bekijk nu net me lucht slang en er zit een dikke gat in gebrand door me uitlaat

kan hij hierdoor zo enorm zuipen?

ik moet dus ff een nieuwe luchtslang bestellen en er op zetten. moet ik dan ook weer opnieuw gaan afstellen met ? en ook een nieuwe sproeier?

Mvg.


ben geen expert, maar ik zou zeggen dat hij dan meer lucht krijgt en ook wat meer benzine aanzuigt vanuit je carb.

zou echt niet weten wat het anders kan zijn. gat in luchfilterslang hoort iig niet :P
 
Garciyano 15-3-2009 11:43 Print reply

Posts: 616
nieuwe luchtslang is besteld, dus hopelijk zo snel mogelijk binnen.

dan haal k alles ff los kwa slangetjes en zet ik er weer goed op vast.

ma ff een vraagje me brommer draait nu gewoon perfecht stationair maar als ik straks dus die andere slang er op heb zitten zal die dan nog steeds goed stationair lopen of moet ik dan weer helemaal gaan afstellen en heb ik dan ook een andere sproeier nodig?

en the big question zal die daarna dan weer normaal verbruiken?

btw. ik heb me ketting ingekort en opgespannen dus dat is al iets minder verbruik.


Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 15-3-2009 om 11:44 uur.
 
Senda DRD RACING 07 ||
banus19 15-3-2009 11:44 Print reply

Posts: 425
als je stopt met rijden, 100 meter voor je huis je benzine kraan dichtdraaien zodat je tank iig niet leeg loopt als hij stil staat.
 
Honda's are like: Rawr
Jasper Strahiem 15-3-2009 11:59 Print reply

Posts: 1950
Zit vacuumkraan op orgineel
 
Make the most of now
Saknet 16-3-2009 15:02 Print reply

Posts: 10355
als je overbrenging minder soepel gaat door ketting/twiel slijtage dan heb je zeer zeker vermogensverlies daarop.


verder moet je de bandenspanning controleren.
en een werkplaatshandboek scoren voordat je nog 1 meter verder rijd als ik dit zo moet beoordelen.

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
NaNnInG 16-3-2009 15:51 Print reply

Posts: 941
ligt er ook aan hoe je rijd denk ik hoor, ik rij ook nog maar ontgrensd en kan net anderhalf keer drachten op en neer(26 km voor heen en terug)nu zul je mij ook nooit laag in de toeren zien rijden, maar ligt meestal puur aan je eigen rijstijl
 
drink 'n drive white lightning faster baby, takin your last ride
Gary - Forum en Gallery Moderator 16-3-2009 15:54 Print reply

Posts: 12846
En je afstelling is goed? 1:9 is toch bijzonder slecht voor een ori ontgrensde brommer .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
brommercrosglanebrug 16-3-2009 16:04 Print reply

Posts: 1552
het kan zeker komen door het gat in je luchtfilter slang. hier door krijgt die opeens meer lucht. Want hij kan veel meer lucht aan zuigen dan eerst.
 
guido-mtxsh 17-3-2009 0:06 Print reply

Posts: 57
wat ik dus had met me mtx'je was dat ie eerst iets van 1 op 30 reed met alles org. daarna met snelle pijp 1 op27,. Toen blok met 70cc gekocht, 13mm keihin erop en snelle 50 pijp reed ie ongv. 1 op 17, toen homoet der onder reed hij 1 op 14 soms op 15:P. Powerbox erop scheelde zo weinig dat het daar niet op af te rekenen is. en toen een 18mm keihin gekocht reed ie opeens weer 1 op 8/ 20 weet niet hoe het komt, 40 maten grotere sproeie4r der ingedaan

ik vind het wel kut als ie zoveel zuipt
maarja je voert hem zelf op dus dan moet je daar ook niet iom gaan piepen natuulk. Org. maken is de enige optie lijkt me dan. Tuulk mijn geld groeit ook nie op de rug maarja je doet het zelf he
 

Dit topic is 3760 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved