brommerloos91 |
14-3-2009 21:48 |
Posts: 196 |
miss je tank lek of de benzineleidingen lek
|
|
goeiedag met schaaf |
|
Streethonda |
14-3-2009 21:52 |
Posts: 2114 |
schakelen bij hoge toerentallen? trek hem minder hard door en rij in een hoge versnelling 50, scheelt een hoop.
|
|
|
|
Garciyano |
14-3-2009 21:54 |
Posts: 616 |
ma dat is 't 'm juist als ik onze schuur in loop waar die staat dan ruik ik een best sterke benzine lucht maar dan kijk ik onder me brommer maar er ligt geen plas oid
k snap er echt niks van, volgens mij heb ik een undercover leopard 2a6 gekocht of zo :P
ma het is sinds 2 keer tanken, daarvoor reed ik makkelijk 120km. op 1 tank en dan was me tank nog niet helemaal leeg als ik ging tanken k denk dat er dan nog rond de 1 liter in me tank aanwezig was.
|
|
Senda DRD RACING 07 || |
|
Malaguti RST |
14-3-2009 21:54 |
Posts: 1668 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Streethonda
schakelen bij hoge toerentallen? trek hem minder hard door en rij in een hoge versnelling 50, scheelt een hoop.
Dat kan nooit zo veel verschil maken 1 op 11 is achterlijk veel.
Ik rij zo een 1 op 30 en als ik rustig rij 1 op 35.
|
|
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\ |
|
Garciyano |
14-3-2009 21:55 |
Posts: 616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Streethonda
schakelen bij hoge toerentallen? trek hem minder hard door en rij in een hoge versnelling 50, scheelt een hoop.
ja dat doe ik wel veel ja ik trek hem in elke versnelling de toeren in. vind k juist mooi
ma dat deed ik daarvoor ook al
|
|
Senda DRD RACING 07 || |
|
koetjeboe91 |
14-3-2009 21:56 |
Posts: 2096 |
het is net zoals een auto hoe eerder je verandert van een versnelling in lage toeren dus hoe lager het verbruik
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
rens tzr |
14-3-2009 21:56 |
Posts: 244 |
een leopard tank rijd 3 op 1
|
|
|
|
Derbi GPR Roy |
14-3-2009 21:57 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
ma dat is 't 'm juist als ik onze schuur in loop waar die staat dan ruik ik een best sterke benzine lucht maar dan kijk ik onder me brommer maar er ligt geen plas oid
k snap er echt niks van, volgens mij heb ik een undercover leopard 2a6 gekocht of zo :P
ma het is sinds 2 keer tanken, daarvoor reed ik makkelijk 120km. op 1 tank en dan was me tank nog niet helemaal leeg als ik ging tanken k denk dat er dan nog rond de 1 liter in me tank aanwezig was.
benzine verdampt dus kan best dat je geen plas ziet. kijk eens bij je brommer zelf of de benzineslangetjes niet nat zijn. of er bij de carb en tank geen benzine lekt oid.
|
|
|
|
Mikf |
14-3-2009 22:01 |
Posts: 1295 |
Hmmm 1 op 11 is wel erg veel. Als ik ff flink ga gassen in het bos rij ik ook 1 op 11, maar dat is met 80cc en 21mm..
Zijn je pakkingen nog wel goed van je carb? Kijk eens of je vlotterbak misschien een beetje vochtig is aan de buitenkant.
|
|
|
|
Garciyano |
14-3-2009 22:03 |
Posts: 616 |
ok k loop ff naar buiten en kijk k ff bij me brommer of slangetjes/ vlotterbank in orde zijn brb
Edit/: ben ik weer, nou ik heb alles gecheckd slangetjes zijn droog en zitten goed op me carburateur, maar m'n vlotterbank was van de buitenkant wel een beetje vochtig, een beetje maar en dat rook naar benzine.
voor de rest was alles netjes droog.
morgen haal ik me carburateur er onder vandaan om te kijken of dat plaatje er nog in zit (begrenzer).
en me ketting haal ik er ondervandaan om in te korten alleen k heb geen ketting pons hoe kan ik dit het best doen kopje van ketting pinnetje afslijpen en dan met een schroevendraaier er op los slaan?
Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 14-3-2009 om 22:15 uur.
|
|
Senda DRD RACING 07 || |
|
brommerloos91 |
14-3-2009 22:48 |
Posts: 196 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
ok k loop ff naar buiten en kijk k ff bij me brommer of slangetjes/ vlotterbank in orde zijn brb
Edit/: ben ik weer, nou ik heb alles gecheckd slangetjes zijn droog en zitten goed op me carburateur, maar m'n vlotterbank was van de buitenkant wel een beetje vochtig, een beetje maar en dat rook naar benzine.
voor de rest was alles netjes droog.
morgen haal ik me carburateur er onder vandaan om te kijken of dat plaatje er nog in zit (begrenzer).
en me ketting haal ik er ondervandaan om in te korten alleen k heb geen ketting pons hoe kan ik dit het best doen kopje van ketting pinnetje afslijpen en dan met een schroevendraaier er op los slaan?
Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 14-3-2009 om 22:15 uur.
ketting pons kost niet duur
Dit bericht is gewijzigd door tsx-debieltje op 14-3-2009 om 22:48 uur.
|
|
goeiedag met schaaf |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
14-3-2009 22:51 |
Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx-debieltje
[...]
ketting pons kost niet duur
Dit bericht is gewijzigd door tsx-debieltje op 14-3-2009 om 22:48 uur.
kost niet veel of is niet duur..
zelf gebruik ik trouwens nooit een kettingpons, ik slijp gewoon met de dremel de kopjes eraf aan beide kanten en dan sla je de pin er zo uit.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
Garciyano |
14-3-2009 23:12 |
Posts: 616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]
kost niet veel of is niet duur..
zelf gebruik ik trouwens nooit een kettingpons, ik slijp gewoon met de dremel de kopjes eraf aan beide kanten en dan sla je de pin er zo uit.
ok, ja k had al wat rond gezocht k denk dat k 't met een slijptol ga doen want een kettingpons heb ik wel maar is alleen voor de fiets helaas.
ma als me ketting weer strak staat, dan kan die toch niet opeens weer normaal gaan verbruiken? of heeft een slappe ketting echt zo veel inpakt op het verbruik?
|
|
Senda DRD RACING 07 || |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
14-3-2009 23:23 |
Posts: 7728 |
nee
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
RS2Racer91 |
14-3-2009 23:30 |
Posts: 1540 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Garciyano
[...]
ok, ja k had al wat rond gezocht k denk dat k 't met een slijptol ga doen want een kettingpons heb ik wel maar is alleen voor de fiets helaas.
ma als me ketting weer strak staat, dan kan die toch niet opeens weer normaal gaan verbruiken? of heeft een slappe ketting echt zo veel inpakt op het verbruik?
ik denk dat die vlotterbak het probleem is, kijk ook is op je vlotter wel goed afsluit ander blijft ie gewoon leeglopen via je overloop
|
|
|
|