ga eens naar een crossmotor dealer/winkel. Daar kunnen ze je in een keer 10× meer vertellen, en die hebben bijna altijd ook wel oudere modelletjes staan en dan weert je ook gelijk zeker dat je goed zit.
dit is ook wel een groot voorbeeld van geluk hebben,
over het algemeen is crosser gewoon aardig duur, maar dat hangt ook super van de motor af, en hoe/hoeveel je hem gebruikt
geluk heb je ook nodig ja maar als je gewoon niet te lui bent om wat dealers af te gaan, en wat rond te bellen etc. is er in bijna alle gevallen wel wat te vinden.
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
iedereen zit hier wel te zeveren dat het verschrikkelijk duur is enzo, het is ook zeker niet goedkoop! maar het hoeft geen bergen geld te kosten, je kan het zelf zo duur maken als je wilt, gewoon goed onderhouden dan hoeft het niet eens zoveel te kosten. voorbeeld: mijn pa (toppunt van budget-crosser) zijn 500 2 takt is HELEMAAL naar de gort gelopen, koppelings lipje van het koppelings huis afgebroken en in het blokje verpulvert. Hij is toen op zoek gegaan voor 2e hands onderdelen (vaak goed genoeg), en heeft een compleet blokje (in onderdelen, met kapotte krukas) voor 50 euro (!!!!!) op de kop kunnen tikken!! Toen heeft hij alle onderdelen die goed waren van zijn blokje overgezet en andersom, nu heeft hij weer een topmotor.
als je zelf een beetje handig bent, kom je al een heel eind, en hoeft het allemaal geen fortuin te kosten hoor
de meeste willen ook rijden als ze een crosser hebben. en die gaan dan minder snel als er iets kapot is eerst een half jaar marktplaats enzo in de gaten houden of die onderdelen daar een keer goedkoop opstaan.
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed