Convergence |
12-3-2009 21:10 |
Posts: 2192 |
Een Cr is naar mijn weten dan een suzuki. Honda crosmotoren is zoiezo mooi en sterk spul. ik zou daar wel voor kiezen ja.
|
|
Project 2010 zie project Snowhite |
|
Yorsoul |
12-3-2009 21:18 |
Posts: 479 |
Ik zou ten eerste voor honda gaan. en daarna voor Yamaha of Suzuki
Maar ik zou naar mijn weten niet naar een ktm zoeken van 1995
|
|
|
|
Jorik92 |
12-3-2009 21:19 |
Posts: 217 |
Ik zou voor een yamaha gaan, die dingen gaan vrij lang mee xD.. Honda ook goed merk voor crossmotoren, kammeraad van me heeft er een uit 97 geloof ik, loopt mooi en weinig gezeik mee
|
|
|
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
12-3-2009 21:22 |
Posts: 7728 |
wat een zinnige reply's zeg..
welk merk je pakt maakt over het algemeen niet veel uit bij de aanschaf van zo'n relatief oude motor. elk merk heeft z'n sterke en zwakke punten, maar het succes hangt vooral af van de staat waarin de motor verkeerd.
edit: ik denk dat brommerforum ook niet echt een ideale plek is om deze vraag te stellen, maar ik weet misschien wel iemand die je vraag wat beter kan beantwoorden. zie inbox.
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 12-3-2009 om 21:34 uur.
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|
mtxrijder |
12-3-2009 22:01 |
Posts: 338 |
die laatste modellen met stalen frame. sturen echt goddelijk:P die moet je echt hebben..de eerste met aluminium frame(96model tot 98 zo uit men hoofd) zijn zwaar kut...sturen kut.zitten nog allemaal fouten in het frame. beter voor een suzuki gaan. die sturen ook heel goed
*honda betaal al je al redelijk veel alleen voor de naam
dus voor een suzuki van 96 gaan..dat zou ik doen
btw.. uiterlijk van een moter zegt ook veel. als dat er goed uitziet*niet naar leuke stickersetjes kijken want die kan iedereen erop plakken
maar naar bijv. kappen tank. als dat allemaal afgejaagd is. zal dat ook zowel met het blok zijn. en koop een crosser met orgineel blok.dus niet getuned enz...dat loopt toch alleen maar in de soep..en cr250 gaat toch al hard zat
maar je hoeft niet zo naar bouwjaren tekijken..als de moter maar goed is
edit thunderbird; volgende keer zelf editten
Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 12-3-2009 om 22:45 uur.
|
|
|
|
geert-nsr |
13-3-2009 15:53 |
Posts: 6438 |
je kan beter zoeken op crosser die goed onderhouden is dan op merk. van dat bouwjaar.
hier staan wat kwalen van crossmotoren die kunnen voorkomen.
http://www.formicola...a.php?paginaid=93970
let ook op onderhoud is erg duur van een crossmotor.
@ mtx rijder: wat je daar lult is onzin.
De honda met eerste stalenframe sturen idd slechter.
Maar dat je voor de naam honda betaald is onzin.
Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 13-3-2009 om 15:56 uur.
|
|
|
|
arjenyz125power |
13-3-2009 18:14 |
Posts: 102 |
bedankt
ik weet ook wel dat je moet kijken of ie goed onderhouden is.
iemand zei dat je geen getunde moet kopen,maar noemen jullie een HGS of een andere uitlaad al getuned.
maar ik bedoelde meer wat moet ik doen als ik tussen 2 of 3 soortgelijke motoren van verschillende merken moet kiezen.
alvast bedankt
|
|
|
|
PRO TUNING |
13-3-2009 19:52 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: geert-nsr
je kan beter zoeken op crosser die goed onderhouden is dan op merk. van dat bouwjaar.
hier staan wat kwalen van crossmotoren die kunnen voorkomen.
http://www.formicola...a.php?paginaid=93970
let ook op onderhoud is erg duur van een crossmotor.
@ mtx rijder: wat je daar lult is onzin.
De honda met eerste stalenframe sturen idd slechter.
Maar dat je voor de naam honda betaald is onzin.
Dit bericht is gewijzigd door geert-nsr op 13-3-2009 om 15:56 uur.
De eerste Honda`s met aluminium frame zijn veel te stijf - sturen voor geen meter en scheuren overal kapot.
|
|
|
|
arjenyz125power |
16-3-2009 21:20 |
Posts: 102 |
het komt er dus op neer dat het eigenlijk niet veel uitmaakt als ie maar goed onderhouden is. maar dit wist ik eigenlijk wel, maar wat zijn de kwalen en de sterke punten van per merk.
alvast bedankt
|
|
|
|
kpotmake |
30-3-2009 21:34 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arjenyz125power
het komt er dus op neer dat het eigenlijk niet veel uitmaakt als ie maar goed onderhouden is. maar dit wist ik eigenlijk wel, maar wat zijn de kwalen en de sterke punten van per merk.
alvast bedankt
suzuki: niet veel over te zeggen, heb er niet veel over gehoord, vind de oudere modellen er alleen niet zo mooi uitzien (vooral de stickers..)
kawa: cilinder slijt blijkbaar hard, en de versnellingsbak van alle modellen voor 2003 is niet de beste
honda: betrouwbaar, maar mooi vind ik ze niet echt
yamaha: goede frames, goede motoren, best mooie styling
ktm: kopen
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Thijsje |
30-3-2009 21:35 |
Posts: 1687 |
HONDA
simpel en betrouwbaar
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8NcqvivbcB8 |
|
Frysk |
30-3-2009 21:36 |
Posts: 34930 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Thijsje
HONDA
simpel en betrouwbaar
Roep niet zomaar wat
kom met argumenten waarom
|
|
giggitybyte |
|
kpotmake |
30-3-2009 21:40 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Roep niet zomaar wat
kom met argumenten waarom
simpel en betrouwbaar
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|
Tobias Verhoef |
30-3-2009 21:41 |
Posts: 1832 |
Ik denk dat het slimste is voor Honda te gaan.
Zijn er veel van gebouwd dus er zijn dus ook veel onderdelen te krijgen.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
kpotmake |
30-3-2009 21:46 |
Posts: 3065 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Ik denk dat het slimste is voor Honda te gaan.
Zijn er veel van gebouwd dus er zijn dus ook veel onderdelen te krijgen.
indd, kijk voor de gein maar eens op marktplaats ofzo, dat is ook een voordeel (veel 2ehands onderdelen, niet alles hoeft spiksplinternieuw), en ze zijn vaak ook niet zo verschrikkelijk duur
|
|
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl |
|