Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda blok ipv am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55181 - honda blok ipv am6
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

buldogo2 11-3-2009 0:46 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
Ik heb nooit last van schakelen gehad op motorhispania en op 2 verschillende riejus niet, allemaal onzin,

Mensen die niet am6 kunnen rijden, kunnen gewoon niet schakelen


Het is voornamelijk als je overstapt van een honda/suzuki en derbi ?? (niet echt ervaring mee) blok naar een am6, de eerder genoemde bakken hoef je maar een licht tikje te geven en je schakeld al...bij am6 moet je em gewoon goed door klikken in zijn versnelling...dan heb je op zich ook nergens last van, maar dat wil niet zeggen dat we hier onzin uit kramen...het is een fijt dat de am6 bakjes gewoon niet secuur en wat zwaarder schakelen.
 
Born to ride
Royal Club 11-3-2009 0:48 Print reply

Posts: 60390
zijn we het eens dat het niet echt rendabel is om blok wissel uit te voeren?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Convergence 11-3-2009 0:49 Print reply

Posts: 2192
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: buldogo2
[...]


Het is voornamelijk als je overstapt van een honda/suzuki en derbi ?? (niet echt ervaring mee) blok naar een am6, de eerder genoemde bakken hoef je maar een licht tikje te geven en je schakeld al...bij am6 moet je em gewoon goed door klikken in zijn versnelling...dan heb je op zich ook nergens last van, maar dat wil niet zeggen dat we hier onzin uit kramen...het is een fijt dat de am6 bakjes gewoon niet secuur en wat zwaarder schakelen.



Worden je benen niet minder van hoor. He kan zo zijn maar wie boeit dat iets zwaardere nou.

Dat zou wel erg jankerig zijn
 
Project 2010 zie project Snowhite
buldogo2 11-3-2009 0:52 Print reply

Posts: 2101
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Convergence
[...]



Worden je benen niet minder van hoor. He kan zo zijn maar wie boeit dat iets zwaardere nou.

Dat zou wel erg jankerig zijn


Blijft en fijt dat het niet moet kunne dat je bijna tusse elke versneling een neutraal stand zou kunne vinden,, maar heb al lang door dat het nuteloos is met jou hierover te discusheren. Je vind toch al dat je gelijk hebt .


Ik denk iig dat de topic starter zijn info zo wel heeft.
 
Born to ride
Streethonda 11-3-2009 7:27 Print reply

Posts: 2114
ja mensen, bedankt voor de info topic kan wel dicht.

mischien een later projectje, ga vandaag een MH RYZ kopen, en had toevallig nog een mtx-r 80 blok liggen van mijn nsr.
 
bierbundelhonda 11-3-2009 7:35 Print reply

Posts: 3396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Streethonda
ja mensen, bedankt voor de info topic kan wel dicht.

mischien een later projectje, ga vandaag een MH RYZ kopen, en had toevallig nog een mtx-r 80 blok liggen van mijn nsr.



een Ryz
wel de SM hoop ik he

let vooral of het frame recht is mocht je een test ritje maken

ff controleren zonder handen of hij dan afwijkt


 
GEZOCHT :HONDA MTX80 LC 6bak !!!!!!!
honda-mbx 11-3-2009 10:18 Print reply

Posts: 1688
als je toch een ander blok in je brommer wil bouwen, pak dan een derbi blok (tot 2007).
voor deze blokken zijn ZAT snelle onderdelen te krijgen tegen een aannemelijk bedrag.
verder heb je hier ook geen last van het schakel probleem wat AM6 schijnt te hebben.
 
ik vlam je..
TECstar 11-3-2009 11:06 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
zijn we het eens dat het niet echt rendabel is om blok wissel uit te voeren?

hij heb nog een mtx-r 80 blok liggen
als het blok dat eronder zou hangen dood is
en hij goedkopere onderdelen wilt hebben
dan is het rendabel

maarja het is dus maar net om welke reden je het zou willen doen om te kunnen zeggen of het rendabel is
gaat het om de kwaliteit van de blokken is het namelijk niet/amper rendabel omdat honda en am6 (voor zover ik weet) beide goede blokken zijn
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Banaan 11-3-2009 11:37 Print reply

Posts: 5725
Gwn wat harder trappen bij die am6, en dan rijd t heerlijk

Ik had er btw alleen weleens tussen de 5 en 6 last van, verder eigenlijk nooit.
 
2SLOW4ME 11-3-2009 14:43 Print reply

Posts: 1944
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
als je toch een ander blok in je brommer wil bouwen, pak dan een derbi blok (tot 2007).
voor deze blokken zijn ZAT snelle onderdelen te krijgen tegen een aannemelijk bedrag.
verder heb je hier ook geen last van het schakel probleem wat AM6 schijnt te hebben.


moet jij eens weten hoevaak ik daarmee heb moeten lopen!!
 
It's better to regret something you did, than to regret something you didn't do..
- Han - 11-3-2009 14:48 Print reply

Posts: 9667
dat niemand deze link gepost heeft :

http://www.brommerfo...detail_gallery/177/1

hetzelfde idee, rv4 lijkt enigszins wel op am6
 
<10.000 posts
zx7r 13-3-2009 11:25 Print reply

Posts: 3868
Gewoon zonder koppeling schakelen, en alles verloopt vloeiend bij AM6
 

Dit topic is 2353 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved