Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - honda blok ipv am6

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 986 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #55181 - honda blok ipv am6
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Streethonda 10-3-2009 23:28 Print topicpost

Posts: 2114
heeft er iemand wel eens een am6 blok vervangen voor een honda blok?

klinkt misschien als waanzin, maar het kwam zo in me op.

zijn vast wel pros/cons aan beide kanten van de blokken.

inbouwen moet geen probleem zijn, maar is het het ook waard?

meningen/suggesties?
 

Malaguti RST 10-3-2009 23:31 Print reply

Posts: 1668
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Streethonda
heeft er iemand wel eens een am6 blok vervangen voor een honda blok?

klinkt misschien als waanzin, maar het kwam zo in me op.

zijn vast wel pros/cons aan beide kanten van de blokken.

inbouwen moet geen probleem zijn, maar is het het ook waard?

meningen/suggesties?

Goed idee zit het ook al maanden aan het denken dan heb je meteen een betrouwbaarder blok met goedkopere onderdelen.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Gary - Forum en Gallery Moderator 10-3-2009 23:32 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
[...]

Goed idee zit het ook al maanden aan het denken dan heb je meteen een betrouwbaarder blok met goedkopere onderdelen.


Onderbouw het betrouwbaarder eens?

 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joel_koningslust 10-3-2009 23:32 Print reply

Posts: 14514
in de bromsprint reed er 2 jaar terug een aprilia rs met honda blok


vaak wordt het juist andersom gedaan
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
ikkejw 10-3-2009 23:35 Print reply

Posts: 9886
waanzin is het zeker niet, supertof idee

maar maak dan wel meteen een MT8 blok pas, anders heb je nog niks.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Malaguti RST 10-3-2009 23:38 Print reply

Posts: 1668
een Honda blok is veel betrouwbaarder dan een am6.

een Honda NS1 (74CC) blokie zou wel vet zijn om er onder te zetten.
 
[[-]] (()) [[\]] [[)) //-\\
Joel_koningslust 10-3-2009 23:40 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
een Honda blok is veel betrouwbaarder dan een am6.




hahahahaha. wat een bullshit
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
rubbert 10-3-2009 23:40 Print reply

Posts: 8825
nu krijgen we weer het nutteloze gezijk over wat er betrouwbaarder is, maar als je een gewone orri ontgensde am6 hebt kan je daar heel wat tienduizenden kilometers mee maken, als je zo nu en dan is een zuigertje vervangt.

en ik zie vaker mensen met een honda lopen, dan met am6

Dit bericht is gewijzigd door rubbert op 10-3-2009 om 23:41 uur.
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
cnorretje 10-3-2009 23:40 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Malaguti RST
een Honda blok is veel betrouwbaarder dan een am6.

een Honda NS1 (74CC) blokie zou wel vet zijn om er onder te zetten.

Wat een onderbouwing
am6 is trouwens ook prima, ik heb er nog geen enkel probleem mee gehad
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 10-3-2009 23:42 Print reply

Posts: 12846
Ok voor het topic uit de hand loopt. Alleen reageren op het feit of het rendabel is.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Joel_koningslust 10-3-2009 23:43 Print reply

Posts: 14514
het is mogelijk

maar echt rendabel is het niet
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
TECstar 10-3-2009 23:44 Print reply

Posts: 4664
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
het is mogelijk

maar echt rendabel is het niet


ligt eraan waarom hij het zou willen doen
als hij de onderdelen gewoon te duur vind voor am6 is het rendabel

 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
rubbert 10-3-2009 23:44 Print reply

Posts: 8825
idd, tuurlijk is het mogelijk, je kan er ook een R1 blok onder bouwen, als je wilt....

maar ik zie persoonlijk het nut er niet van in, zou andersom het nut er meer van in zien
 
Draai- ontwerpwerk?--->PM
Joel_koningslust 10-3-2009 23:47 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
[...]


ligt eraan waarom hij het zou willen doen
als hij de onderdelen gewoon te duur vind voor am6 is het rendabel




nieuwe honda onderdelen zijn vrijwel niks goedkoper dan nieuwe am6 onderdelen
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Niek de Wildt 10-3-2009 23:48 Print reply
Posts: 7168
beide blokken zijn goed/betrouwbaar, maar voor honda zijn de onderdelen goedkoper, en hoef je de krukas niet te vervangen.
Am6 is makkelijker snel te krijgen, maar duurder.
het is "makkelijker" snel te krijgen: plug & play dus, maar honda kan net zo hard (al is het met meer cc's)

klaar, topic dicht.
 
-wokkel- 10-3-2009 23:48 Print reply

Posts: 1129
als je zelf kan lassen is het wel rendabel hoor.

Maar ik weet neit hoe je uit komt met je tanwiel en de breedte van het blok. en de ophang punten
 

Dit topic is 2352 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved