Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - honda nsr tuning

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 499 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #5518 - honda nsr tuning
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jwbrommer 16-9-2002?21:17 Print topicpost
Posts: 154
ik ben bezig om mijn standaard nsr cilinder te tunen. ik heb nog een vraagje over het afvlakken: een man van de bromfietszaak zegt dat ik niet de kop, maar de cilinder aan de bovenkant moet afvlakken, is dat zo? en moet ik ook een andere warmtegraad bougie nemen?
ik heb mijn uitlaatpoort 2mm omhoog en de inlaatpoorten uitgeveilt tot 8 mm.
 
90 km/h met 50 origineel en tecno uitlaat op NSR

SIWWN 16-9-2002?21:37 Print reply
Posts: 7079
Nee man!!!



Kop afvlakken en NIET de cilinder..


Bromboeren van tegenwoordig :p
 
Neonlampje 17-9-2002?00:11 Print reply

Posts: 14825
hmm je kan hem wel uitvlakken, maar niet afvlakken!!
 
B3AST 17-9-2002?08:43 Print reply
Posts: 2469
Mwaaa dat kan misschien best nogwel hoor, aangezien LC pakkingen voor een NSR mega dik zijn, kun je misschien de squish van de cylinder weg laten halen, en de koppakking (ongeveer 1,5mm dik soms!) als squish gebruiken.
Als je die kop gaat vlakken krijg je namelijk verkeerde vormen van de verbrandingskamer wat ook weer allemaal invloed heeft, MAARRRR die is waarschijnlijk toch niet echt optimaal want het is maar een standaard kop... dus het beste kun je bereken welke inhoud die kop nodig heeft en welke vorm, en dan laten afdraaien en uitdraaien, en vervolgens bekijken of het nodig/mogelijk is wat van de squish van de cylinder weg te halen
 
- insane in the brain -

Dit topic is 821 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved