Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Luchtschroef

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1170 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #55155 - Luchtschroef
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 9-3-2009 20:34 Print reply

Posts: 60390
bij deze weet ik dat wel zeker.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kennyibanez 9-3-2009 20:37 Print reply

Posts: 529
nu heeft die jongen eigenlijk ng steeds geen antwoord op zijn vraag
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
markhispania3 9-3-2009 20:38 Print reply

Posts: 1971
@Ts: je brommer gaat niet trager rijden en niet meer verbruiken door een verkeerd afgestelde luchtschroef. de luchtschroef zorgt voor het starten en de gasreactie. misschien dat je hier wat mee kan http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/48
 
PRO TUNING 9-3-2009 20:48 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kiefer
Hallo,

ik heb juist nieuwe carbu gestoken maar moet die afstellen, wanneer weet ik wanneer de luchtschroef goed staat en kan het zijn dat hij als hij slecht staat trager rijd? En hij verbruikt heel veel, ligt dat hier ook aan?


Ik lees Jincheng 4 takt, heb je ook 4 takt carburateur ?
 
Derbi GPR Roy 9-3-2009 20:50 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
nu heeft die jongen eigenlijk ng steeds geen antwoord op zijn vraag


dat heb ik ook ergens gelezen. luchtschroef draaien totdat hij stationair het hoogst draait. en dan weer bijdraaien met de stationairschroef
 
Henk-88 9-3-2009 20:52 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
bij deze weet ik dat wel zeker.



Je bent te voorbarig. De methode van Kenny ken ik namelijk.
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
markhispania3 9-3-2009 20:53 Print reply

Posts: 1971
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Je bent te voorbarig. De methode van Kenny ken ik namelijk.


werkt hij ook?
 
Derbi-Olaf 9-3-2009 20:54 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: markhispania3
[...]


werkt hij ook?

ja.

 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Royal Club 9-3-2009 20:55 Print reply

Posts: 60390
leg mij die ff uit in mn profiel dan, ga ik m vant weekend ofzo ff testen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kennyibanez 9-3-2009 20:56 Print reply

Posts: 529
wist wel dat er iets van waarheid inzat, je moet het ewoon effe goed kunnen uitleggen
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Mikf 9-3-2009 20:57 Print reply

Posts: 1295
Ik had er idd ook van gehoord.
 
Royal Club 9-3-2009 20:57 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
wist wel dat er iets van waarheid inzat, je moet het ewoon effe goed kunnen uitleggen


ja, maar doe het dan niet als je dat niet kan. straks gaat het fout ofzo :P
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kennyibanez 9-3-2009 21:00 Print reply

Posts: 529
dacht dat ik me duidelijk genoeg had gemaakt blijkbaar niet zal er volgende keer opletten


 
why drive a car, if you can fly an airplane?
banus19 9-3-2009 21:08 Print reply

Posts: 425
luchtschroef is voor de gasreactie, als de reactie traag is moet hij verder naar binnen. en visa versa
 
Honda's are like: Rawr
PRO TUNING 10-3-2009 8:56 Print reply

Posts: 4000
Wat doet een luchtstelschroef
 

Dit topic is 4798 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved