Voetentje |
9-3-2009 19:54 |
Posts: 2356 |
Volgens mij staat je lucht schroef goed als hij normaal stationair loopt. (Kan ook zijn dat ik het fout heb hoor, verbeter me dan ff
)
|
|
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse |
|
kiefer |
9-3-2009 19:55 |
Posts: 281 |
Ja maar dan zit ik weer met de vraag, wat is goed stationair lopen?
|
|
|
|
Voetentje |
9-3-2009 19:56 |
Posts: 2356 |
Dus gewoon als je brommer loopt terwijl die stil staat in zn vrij.
En dan op een normaal toeren niveau niet te hoog en niet te laag.
|
|
NSR en MTX onderdelen te koop PM bij intresse |
|
kennyibanez |
9-3-2009 19:58 |
Posts: 529 |
luchtschroef stel je op warme motor af gewoon door te draaien en op het hoogste toerental te laten staan, maat eers de juiste sproeier vinden he
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
kiefer |
9-3-2009 20:02 |
Posts: 281 |
jah zou nog een grotere sproeier in moeten, zit nu een 90 in voor een 88CC maar ik hoor men brommer heel veel lucht trekken.
|
|
|
|
Royal Club |
9-3-2009 20:02 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
luchtschroef stel je op warme motor af gewoon door te draaien en op het hoogste toerental te laten staan, maat eers de juiste sproeier vinden he
he? wat bedoel je? luchschroef op hoogste toerental te laten staan?
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kennyibanez |
9-3-2009 20:03 |
Posts: 529 |
luschtschroef hoor je toch te regelen zodat ie het beste draait?
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Royal Club |
9-3-2009 20:04 |
Posts: 60390 |
ja, maar ik begrijp niet wat jij bedoelt/
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Mikf |
9-3-2009 20:05 |
Posts: 1295 |
Ik denk draaien aan de schroef totdat de brommer het hoogst stationair loopt.
|
|
|
|
kennyibanez |
9-3-2009 20:05 |
Posts: 529 |
ik heb ooit gehoord afstellen tot dat ie op het hoogste toerental goed draait met de luchtschroef, weet niet of het klopt heb het zo geleerd
correct me if i'm wrong
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
Royal Club |
9-3-2009 20:26 |
Posts: 60390 |
je gashendel helemaal open staat los van je luchtschroef, dus ik weet niet waar die kerel die je het geleerd heeft mee bezig was
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kennyibanez |
9-3-2009 20:31 |
Posts: 529 |
heb het niet over de gashendel
gewoon als je stationair laat draaien stel je je luchtschroef af door in en uit te draaien tot hij het hoogst stationair draait zonder de gashendel aan te raken (denk ik zo..)
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|
markhispania3 |
9-3-2009 20:32 |
Posts: 1971 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
heb het niet over de gashendel
gewoon als je stationair laat draaien stel je je luchtschroef af door in en uit te draaien tot hij het hoogst stationair draait zonder de gashendel aan te raken (denk ik zo..)
mm nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
|
|
|
|
Royal Club |
9-3-2009 20:32 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
heb het niet over de gashendel
gewoon als je stationair laat draaien stel je je luchtschroef af door in en uit te draaien tot hij het hoogst stationair draait zonder de gashendel aan te raken (denk ik zo..)
dus, hoeveel toeren draait de jouwe stationair nou?
klopt echt geen hout van wat je zegt, of ik in elk geval, ik snap er geen reethaar van
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
kennyibanez |
9-3-2009 20:33 |
Posts: 529 |
dan zit ik er wellicht naast
|
|
why drive a car, if you can fly an airplane? |
|