Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #55153 - Am6: MHR80 + 46mm krukas...haalbaar...
|
Pagina 2 van 2
|
Dit topic is 4799 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
bulteman |
9-3-2009 20:42 |
Posts: 1956 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
die draait er ook 12
precies, de mijne draait ook zo'n 12500 k
|
|
Als het regent in September, valt kerst in December. |
|
Derbi GPR Roy |
9-3-2009 20:42 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
die draait er ook 12
max miss ja. maar de powerband ligt toch niet tot 12 ?
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-3-2009 20:42 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]
de NORMALE mhr draait idd 12k. hij heeft de REPLICA
[...]
de normale is precies hetzelfde. alleen een andere zuigert
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
Razor |
9-3-2009 20:42 |
Posts: 1554 |
ORGINEEL; MHR + 39 Slag:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 39 39
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7
Timingen 188,35 124,82
Blowdown 31,76
MHR + 46 SLAG ONAANGEPAST:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7
Timingen 208,18 158,30
Blowdown 24,94
MHR + 46 SLAG + 3 MM OPHOOGPLAAT:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 23,7 33,7
Timingen 193,66 141,69
Blowdown 25,99
Dit bericht is gewijzigd door Razor op 9-3-2009 om 20:44 uur.
|
|
blowdown en een powerband te koop! |
|
Derbi GPR Roy |
9-3-2009 20:43 |
Posts: 708 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]
de normale is precies hetzelfde. alleen een andere zuigert
oke sorry dan heb ik niks gezegt
|
|
|
|
Joel_koningslust |
9-3-2009 20:45 |
Posts: 14514 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Razor
ORGINEEL; 50 MHR + 39 Slag:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 39 39
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7
Timingen 188,35 124,82
Blowdown 31,76
MHR + 46 SLAG ONAANGEPAST:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7
Timingen 208,18 158,30
Blowdown 24,94
MHR + 46 SLAG + 3 MM OPHOOGPLAAT:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 23,7 33,7
Timingen 193,66 141,69
Blowdown 25,99
blowdown is vies laag gek
maar die timingen opgehoogd lijken we wel rendabel. wel opgehoogd dan uiteraard
|
|
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting. |
|
De Schout |
9-3-2009 21:31 |
Posts: 5327 |
lagere timingen met ophoogplaat?
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
honda-mbx |
10-3-2009 0:27 |
Posts: 1688 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: De Schout
lagere timingen met ophoogplaat?
ja omdat anders de zuiger boven de cilinder uit komt:P
lennard: ik denk niet dat het haalbaar is omdat je spoeltiming echt veeel te hoog is.
je kunt beter opzoek gaan naar een cilinder die bij de krukas past ipv alles aan te passen..
|
|
ik vlam je.. |
|
yamahadt1986 |
10-3-2009 16:38 |
Posts: 1713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
ja omdat anders de zuiger boven de cilinder uit komt:P
lennard: ik denk niet dat het haalbaar is omdat je spoeltiming echt veeel te hoog is.
je kunt beter opzoek gaan naar een cilinder die bij de krukas past ipv alles aan te passen..
dar heb je aan de ene kant wel gelijk in maar zeg nooit dat het niet haalbaar is.
als hij dat wel moet je dat gewoon doen zo ben ik met dingen in mijn hoofd ook bezig en het rekenen enz om een cilinder pas te maken het is leuk en moeilijk werk maar als het lukt dan ben je echt goed.
daarom zeg ik gewoon doen. (ligt er wel aan wat je wilt uitgeven)
|
|
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart! |
|
ronald1992 |
15-3-2009 19:52 |
Posts: 3 |
je moet de cilinder gewoon zover ophogen zodat de poorttiming goed staat dan kan de zuiger de kop nooit raken
|
|
|
|
Dit topic is 4799 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 2 van 2
|
|