Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Am6: MHR80 + 46mm krukas...haalbaar?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 773 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55153 - Am6: MHR80 + 46mm krukas...haalbaar...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4799 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bulteman 9-3-2009 20:42 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


die draait er ook 12


precies, de mijne draait ook zo'n 12500 k
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
Derbi GPR Roy 9-3-2009 20:42 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


die draait er ook 12


max miss ja. maar de powerband ligt toch niet tot 12 ?
 
Joel_koningslust 9-3-2009 20:42 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi GPR Roy
[...]


de NORMALE mhr draait idd 12k. hij heeft de REPLICA

[...]





de normale is precies hetzelfde. alleen een andere zuigert
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
Razor 9-3-2009 20:42 Print reply

Posts: 1554
ORGINEEL; MHR + 39 Slag:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 39 39
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7

Timingen 188,35 124,82
Blowdown 31,76


MHR + 46 SLAG ONAANGEPAST:

Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7

Timingen 208,18 158,30
Blowdown 24,94



MHR + 46 SLAG + 3 MM OPHOOGPLAAT:

Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 23,7 33,7

Timingen 193,66 141,69
Blowdown 25,99





Dit bericht is gewijzigd door Razor op 9-3-2009 om 20:44 uur.
 
blowdown en een powerband te koop!
Derbi GPR Roy 9-3-2009 20:43 Print reply

Posts: 708
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
[...]



de normale is precies hetzelfde. alleen een andere zuigert


oke sorry dan heb ik niks gezegt
 
Joel_koningslust 9-3-2009 20:45 Print reply

Posts: 14514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Razor
ORGINEEL; 50 MHR + 39 Slag:
Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 39 39
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7

Timingen 188,35 124,82
Blowdown 31,76


MHR + 46 SLAG ONAANGEPAST:

Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 20,7 30,7

Timingen 208,18 158,30
Blowdown 24,94



MHR + 46 SLAG + 3 MM OPHOOGPLAAT:

Uitlaatpoort Spoelpoort
Slag 46 46
Drijfstanglengte 90,3 90,3
Deck height 0,5 0,5
Afstand poort - toprand cilinder 23,7 33,7

Timingen 193,66 141,69
Blowdown 25,99






blowdown is vies laag gek

maar die timingen opgehoogd lijken we wel rendabel. wel opgehoogd dan uiteraard

 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
De Schout 9-3-2009 21:31 Print reply
Posts: 5327
lagere timingen met ophoogplaat?
 
tune tweak fiddle bang bummer
honda-mbx 10-3-2009 0:27 Print reply

Posts: 1688
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
lagere timingen met ophoogplaat?



ja omdat anders de zuiger boven de cilinder uit komt:P

lennard: ik denk niet dat het haalbaar is omdat je spoeltiming echt veeel te hoog is.
je kunt beter opzoek gaan naar een cilinder die bij de krukas past ipv alles aan te passen..
 
ik vlam je..
yamahadt1986 10-3-2009 16:38 Print reply
Posts: 1713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]



ja omdat anders de zuiger boven de cilinder uit komt:P

lennard: ik denk niet dat het haalbaar is omdat je spoeltiming echt veeel te hoog is.
je kunt beter opzoek gaan naar een cilinder die bij de krukas past ipv alles aan te passen..



dar heb je aan de ene kant wel gelijk in maar zeg nooit dat het niet haalbaar is.
als hij dat wel moet je dat gewoon doen zo ben ik met dingen in mijn hoofd ook bezig en het rekenen enz om een cilinder pas te maken het is leuk en moeilijk werk maar als het lukt dan ben je echt goed.

daarom zeg ik gewoon doen. (ligt er wel aan wat je wilt uitgeven)

 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
ronald1992 15-3-2009 19:52 Print reply
Posts: 3
je moet de cilinder gewoon zover ophogen zodat de poorttiming goed staat dan kan de zuiger de kop nooit raken
 

Dit topic is 4799 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved