Quote:Oorspronkelijk gepost door: bierbundelhonda
Wacht maar even tot Master Royal even voor bij loopt
Die weet 1000% alles van TZR
jezus fucking christus
hoe bedoel je dat je keji wilt pijpe
maar als ik zo het verhaal + replies doorlees kan ik nog steeds niet eruit halen of je nau smiddags ook choked en doet hij het met aanlopen slehter/beter/evengoed als electrische start?
Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 8-3-2009 om 18:45 uur.
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
kraantje mag je best open laten staan, geen probleem.
als dat bij jou niet kan, dicht jouw vlotter niet goed af. haal je vlotterstifje er maar uit en kijk maar eens of je een klein kringetje erop ziet zitten.
vaak is je vlotterstifje versleten of je vlotter is krom. waardoor hij iets open blijft staan.
Waar ergens zit die vlotterstift? ;p Is dat dat ding dat je vlotter omlaag/omhoog (ik weet 't niet precies ) houd?
jezus fucking christus
hoe bedoel je dat je keji wilt pijpe
maar als ik zo het verhaal + replies doorlees kan ik nog steeds niet eruit halen of je nau smiddags ook choked en doet hij het met aanlopen slehter/beter/evengoed als electrische start?
Dit bericht is gewijzigd door TECstar op 8-3-2009 om 18:45 uur.
Ik probeer vanalles, maar het wordt er niet beter op!
en aanlopen of elektrische start is het zelfde, of je moet hem harder aanlopen dan dat de startmotor draait, dan scheelt het wat. Maar dit topic kan wel dicht, hij doet het beter als me kraante dichtstaat!
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Ik probeer vanalles, maar het wordt er niet beter op!
en aanlopen of elektrische start is het zelfde, of je moet hem harder aanlopen dan dat de startmotor draait, dan scheelt het wat. Maar dit topic kan wel dicht, hij doet het beter als me kraante dichtstaat!
dats wel erg tegenstrijdig...
klinkt dus alsof jem dan verzuipt bijt starten...
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Dan blijft je vlotter waarschijnlijk dus te lang open staan ofzo, want je verzuipt hem dan dus blijkbaar.
Ik laat zelf altijd de benzinekraan open en met de manier hoe ik start heb ik totaal geen last meer van startproblemen...
Ik zou zeggen, naar de bromboer ermee
Quote:Oorspronkelijk gepost door: leonmt5
heb je hem nieuw gekocht?? probleem bij nieuwe brommers/scooter is dat ze best arm zijn afgesteld ivm uitstoot.
als eerst ff je carburateur schoonmaken, werkt dit nog niet dan ff een grotere sproeier erin.
wat is je km-stand ?? anders ff voor zekerheid je bougie vervangen.
bougie kan veel rare problemen veroorzaken.
suc 6 ermee.
volgens mij werd er gezegt dat ie juist teveel benzine kreeg...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: lukebanning
Dan blijft je vlotter waarschijnlijk dus te lang open staan ofzo, want je verzuipt hem dan dus blijkbaar.
Ik laat zelf altijd de benzinekraan open en met de manier hoe ik start heb ik totaal geen last meer van startproblemen...
Ik zou zeggen, naar de bromboer ermee
volgens mij verzuipt hij ook eerder dan dat hij te arm staat, maarja geen problemen zo meer!
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)