Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Prestaties van Technigas naar Yas. R??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 809 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55007 - Prestaties van Technigas naar Yas. ...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Royal Club 2-3-2009 19:49 Print reply

Posts: 60390
85 ofzo loopt een rox met zon yasuni r
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
MarTijn tzr 2-3-2009 19:50 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
85 ofzo loopt een rox met zon yasuni r


klopt.

met racekoppeling trekt ie beter en loopt ie denk ik 90kmu.

als je ook nog is een 17,5 mm carberateur erachter doet.

dan kun je wheelies en gaat ie tegen de 95kmu
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Dylan 2-3-2009 19:54 Print reply

Posts: 136
Oke, bedankt voor het snelle reageren allemaal, ik zorg dat ik de Yasuni over kan nemen.

Bedankt!!
 
Intenso 2-3-2009 20:03 Print reply

Posts: 2922
mijne liep 105 op auto teller en 98 op gps.
was een nieuwe aprilia sr met nieuwste type piaggio blok
had 17.5mm dell ortho en yasuni R andere trekveren en drukveer en een vervroegde ontsteking
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Dylan 2-3-2009 20:11 Print reply

Posts: 136
Probleem is dat bij mij alles standaard is, behalve uitlaat, varioplaat er tussen uit, en er zit een polini vario op. maar harder dan 65-67 moet toch wel kunnen eigenlijk? zonder carb of cilinder te vervangen? bijvoorbeeld met yasuni
 
MarTijn tzr 2-3-2009 20:11 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
Probleem is dat bij mij alles standaard is, behalve uitlaat, varioplaat er tussen uit, en er zit een polini vario op. maar harder dan 65-67 moet toch wel kunnen eigenlijk? zonder carb of cilinder te vervangen? bijvoorbeeld met yasuni


ja zoals al eerder gezegt haal je makkelijk de 80
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
jeppor 3-3-2009 19:20 Print reply

Posts: 486
Racekoppeling is nergens voor nodig (of moet zijn dat je originele verrot is natuurlijk) gewoon goed afstellen, 17,5 ook niet voor snelheid
 

Dit topic is 2033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved