Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Prestaties van Technigas naar Yas. R??

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 884 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #55007 - Prestaties van Technigas naar Yas. ...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2032 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Dylan 2-3-2009 18:46 Print topicpost

Posts: 136
Hallo,

ik heb nu onder mijn speedfight 2 LC een chrome technigas zitten, zonder busjes, en heb de varioplaat er tussen uit, rijd nu ongeveer 65. maar wil in de 70, nu kan ik een yasuni R kopen, heeft iemand verstand van de prestaties van een technigas over naar Yasuni R? iemand een speedfight met zelfde set-up? Dus alleen varioplaat eruit, en Yasuni r erop?
en hoe zit het met de prop die misschien nog in mijne technigas zit? iemand idee hoe ik daar achter kom, en hoe ik die er eventueel uithaal?

Alvast bedankt
 

Fallie 2-3-2009 18:48 Print reply

Posts: 1163
Voor iemand met goede ervaring met een speedfight, kan je toch beter naar Scooter freaks gaan...
 
MarTijn tzr 2-3-2009 18:48 Print reply

Posts: 6970
uitlaat los halen en kijken bij het begin of er een vernauwing is.

daarna met boor ofzo de prop er uit boren

en met die yasuni gaat ie denk ik ongeveer 85kmu
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Dylan 2-3-2009 18:49 Print reply

Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fallie
Voor iemand met goede ervaring met een speedfight, kan je toch beter naar Scooter freaks gaan...


kan, maar hier wordt sneller gereageerd, en hier zijn zat mensen die er ook wat van weten.
 
Dylan 2-3-2009 18:50 Print reply

Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
uitlaat los halen en kijken bij het begin of er een vernauwing is.

daarna met boor ofzo de prop er uit boren

en met die yasuni gaat ie denk ik ongeveer 85kmu



Is dat niet het busje? die zit gelijk op het begin, waar de uitlaat aan de cilinder vast zit, met 2 laspuntjes.?
 
MarTijn tzr 2-3-2009 18:50 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
[...]



Is dat niet het busje? die zit gelijk op het begin, waar de uitlaat aan de cilinder vast zit, met 2 laspuntjes.?


ja dat zou kunnen.

heb je een foto?
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Dylan 2-3-2009 18:56 Print reply

Posts: 136
http://www.q-parts.n...China%204%20takt.jpg

dat is de uitlaat, en meteen bij het begin zit een buisje, die hem vernouwd, van 1,5 cm groot ongeveer, die is er bij mij uit, maar verdere begrenzers kon ik niet vinden
 
MarTijn tzr 2-3-2009 19:00 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
http://www.q-parts.n...China%204%20takt.jpg

dat is de uitlaat, en meteen bij het begin zit een buisje, die hem vernouwd, van 1,5 cm groot ongeveer, die is er bij mij uit, maar verdere begrenzers kon ik niet vinden


als die er uit is, dan gaat ie inderdaad niet harder.

bij mijn broers yasuni of het was een andere demper

zat er ook nog een prop in de demper.

misschien ff je demper loshalen en kijken of je daar nog een vernauwing kunt vinden
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Dylan 2-3-2009 19:25 Print reply

Posts: 136
in de demper zit geen vernouwing.

Maar weet iemand verschil tussen de Technigas en de Yasuni R?
 
MarTijn tzr 2-3-2009 19:26 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
in de demper zit geen vernouwing.

Maar weet iemand verschil tussen de Technigas en de Yasuni R?


technigas is slomer dan yasuni.

helaas roest de yasuni wel sneller weg als je hem niet bijhoudt.

want de technigas is van chroom en technigasYasuni is gewoon van staal

Dit bericht is gewijzigd door MarTijn tzr op 2-3-2009 om 19:37 uur.
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Dylan 2-3-2009 19:27 Print reply

Posts: 136
Oke, nou iig bedankt alvast hiervoor!!
 
stephan777 2-3-2009 19:34 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MarTijn tzr
[...]


technigas is slomer dan yasuni.

helaas roest de yasuni wel sneller weg als je hem niet bijhoudt.

want de technigas is van chroom en technigas is gewoon van staal




ummm dat klopt ff niet wat je zegt:P
 
MarTijn tzr 2-3-2009 19:35 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]




ummm dat klopt ff niet wat je zegt:P

ik zie het nu ook:P laatste technigas moet Yasuni zijn.

maar de boodschap is wel overgekomen
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!
Intenso 2-3-2009 19:39 Print reply

Posts: 2922
de yasuni zal wel sneller gaan en zeker als je later nog eens een snellere 50cc cilinder erop zet.

voor de rest klopt het idd dat een yasuni R en waarschijnlijk ook andere modellen een prop in het begin van de uitlaat hebben en ook een buisje van zoon 10cm in de lengte van de demper heb deze zelf namelijk een keer uit een yasuni cross gehaald en uit een yasuni R
 
---Suzuki stuk voor stuk een sensatie---
Dylan 2-3-2009 19:47 Print reply

Posts: 136
Oke, dus als ik het goed begrijp, zijn prestaties van Yasuni R die ontgrenst is, beter dna die van de technigas? dus ik kan in de 70 halen als ik mijn best doe?
 
MarTijn tzr 2-3-2009 19:47 Print reply

Posts: 6970
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan
Oke, dus als ik het goed begrijp, zijn prestaties van Yasuni R die ontgrenst is, beter dna die van de technigas? dus ik kan in de 70 halen als ik mijn best doe?

ja ook wel sneller
 
minder blauw op straat zorgt ervoor dat ik harder gaat!

Dit topic is 2032 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved