Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Carburateur uit elkaar halen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 959 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54984 - Carburateur uit elkaar halen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Snabberkeblabla 1-3-2009 16:01 Print topicpost

Posts: 77
Hallo,
ik heb effe een vraagje.
Mijn carburateur lekt nogal en ik wilde hem dus net uit elkaar halen, maar dat lukte niet. En toen las ik dat ik mijn vlotterbakje eraf moest draaien, maar dat lukte dus niet. hij zit vast.
Iemand een idee??
Het is een puch m50 met een bing carb. dezelfde als bij de maxi.
 

YZ50crosser 1-3-2009 16:01 Print reply

Posts: 2241
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Snabberkeblabla
Hallo,
ik heb effe een vraagje.
Mijn carburateur lekt nogal en ik wilde hem dus net uit elkaar halen, maar dat lukte niet. En toen las ik dat ik mijn vlotterbakje eraf moest draaien, maar dat lukte dus niet. hij zit vast.
Iemand een idee??
Het is een puch m50 met een bing carb. dezelfde als bij de maxi.

harder trekken
 
www.bxteamlg.tk
Thaantje 1-3-2009 16:02 Print reply
Posts: 185
puch carbs hebben een schroefdraad als sluiting voor je vlotterbak..

en mijn bing had aan de onderkant een zeskant zitten..
gewoon de goede maat dop op zetten
stevig vasthouden
en draaien.
 
mbrulezzz 1-3-2009 16:04 Print reply

Posts: 2084
kan je er aan de onder kant een sleutel op zetten?

zet je hem vast in de bankschroef!!!KIJK WEL UIT DAT JE HEM NIET VERROT DRUKT!! ZET HEM DUS OP EEN PUNT VAST WAAR HET KAN!!! en dan los draaien?

 
MB racing
Tobias Verhoef 1-3-2009 16:05 Print reply

Posts: 1832
vlotterbak krijg je er ook niet vanaf als ie nog aan spuitstuk zit en je hem niet gedraait hebt

van spuitstuk loskrijgen schroefje losdraaien en luchtfilter los halen dan hard naar achter trekken en de rest spreekt voor zich en dat ie lekt is waarschijnlijk van pakking van vlotterbak


 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Snabberkeblabla 1-3-2009 16:05 Print reply

Posts: 77
ja ok, maar ik heb al onwijs hard lopen rukken
ik heb namenlijk ook zo'n zeshoek alleeen die is een beetje doorgedraaid!
ps. Iemand nog een idee??
en het is toch linksom draaien????
 
Tobias Verhoef 1-3-2009 16:10 Print reply

Posts: 1832
zet waterpomptang erop wel beun maarja

Links= los als goed is
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
stevoo 1-3-2009 16:19 Print reply

Posts: 689
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
zet waterpomptang erop wel beun maarja

Links= los als goed is


ja
 
MembraaNN beunhaas!!
kpotmake 1-3-2009 16:23 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Snabberkeblabla
ja ok, maar ik heb al onwijs hard lopen rukken
ik heb namenlijk ook zo'n zeshoek alleeen die is een beetje doorgedraaid!
ps. Iemand nog een idee??
en het is toch linksom draaien????

hoe denk je dat de waterpomptang is uitgevonden? door vlotterbakjes van bing carburateurtjes van puchjes waarvan de zeskant steeds werd dolgedraait!
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Snabberkeblabla 1-3-2009 16:27 Print reply

Posts: 77
Hij is eindelijk met grof beunkracht losgegaan...

Alleen nu ben ik zo debiel geweest om niet de kijken hoe de vlotternaald derin zat

Moet de punt naar boven of naar beneden???
 
Tobias Verhoef 1-3-2009 16:29 Print reply

Posts: 1832
hij kan er maar op 1 manier in dus ik weet niet wat je probleem is

en ook al heb je een vage vlotter hij moet met de naald in de carb dus als je heb recht houd voor je houd naar boven
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
jelmex 1-3-2009 17:20 Print reply

Posts: 64
als je em los hebt, en je wil em weer vast hebben, niet zo vast doen, want anders pers je het rubbertje, (die er tussen moet) kapot...
 
bezig met porsche 911 uit '71:D
Pushpin 1-3-2009 18:39 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Snabberkeblabla
Hij is eindelijk met grof beunkracht losgegaan...

Alleen nu ben ik zo debiel geweest om niet de kijken hoe de vlotternaald derin zat

Moet de punt naar boven of naar beneden???

beneden
 

Dit topic is 1448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved