Hallo,
ik heb effe een vraagje.
Mijn carburateur lekt nogal en ik wilde hem dus net uit elkaar halen, maar dat lukte niet. En toen las ik dat ik mijn vlotterbakje eraf moest draaien, maar dat lukte dus niet. hij zit vast.
Iemand een idee??
Het is een puch m50 met een bing carb. dezelfde als bij de maxi.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Snabberkeblabla
Hallo,
ik heb effe een vraagje.
Mijn carburateur lekt nogal en ik wilde hem dus net uit elkaar halen, maar dat lukte niet. En toen las ik dat ik mijn vlotterbakje eraf moest draaien, maar dat lukte dus niet. hij zit vast.
Iemand een idee??
Het is een puch m50 met een bing carb. dezelfde als bij de maxi.
vlotterbak krijg je er ook niet vanaf als ie nog aan spuitstuk zit en je hem niet gedraait hebt
van spuitstuk loskrijgen schroefje losdraaien en luchtfilter los halen dan hard naar achter trekken en de rest spreekt voor zich en dat ie lekt is waarschijnlijk van pakking van vlotterbak
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
ja ok, maar ik heb al onwijs hard lopen rukken
ik heb namenlijk ook zo'n zeshoek alleeen die is een beetje doorgedraaid!
ps. Iemand nog een idee??
en het is toch linksom draaien????
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Snabberkeblabla
ja ok, maar ik heb al onwijs hard lopen rukken
ik heb namenlijk ook zo'n zeshoek alleeen die is een beetje doorgedraaid!
ps. Iemand nog een idee??
en het is toch linksom draaien????
hoe denk je dat de waterpomptang is uitgevonden? door vlotterbakjes van bing carburateurtjes van puchjes waarvan de zeskant steeds werd dolgedraait!
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl