ow oke,
dan moet je kijken wat voor blok je gaat kopen 50 of 80.
Als je dat niet zeker weet dat kan je hier ook een foto ervan neer ztten , dikke kans dat ze het zo zien welke dat het is
Het is gewoon een mtx sh blok 49cc omgbouwd tot waterkoeling (van een nsr). Als je de koppelingsdeksel van je oude sh blok overzet (half uur werk) is het weer luchtgekoeld blok. dus kun je altijd later nog een watergekleode cilinder gaan zoeken als het je wat lijkt.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Thaantje
dit kreeg ik via de mail van die man:
Het is gewoon een mtx sh blok 49cc omgbouwd tot waterkoeling (van een nsr). Als je de koppelingsdeksel van je oude sh blok overzet (half uur werk) is het weer luchtgekoeld blok. dus kun je altijd later nog een watergekleode cilinder gaan zoeken als het je wat lijkt.
foto volgt
dat koppelings deksel zonder pomp zit die erbij ?
anders idd gewoon dekseltje over zetten je eigen kop en cilinder er op doen en klaar
wat de gene waarvan je het blok wilt kopen al zegt zelf een watergekoelde cilinder erbij zoeken
een nsr cilinder dus
je eigen uitlaat enzo past allemaal
Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 1-3-2009 om 13:46 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
wat de gene waarvan je het blok wilt kopen al zegt zelf een watergekoelde cilinder erbij zoeken
een nsr cilinder dus
je eigen uitlaat enzo past allemaal
Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 1-3-2009 om 13:46 uur.
dus (om ff te controleren :P ben nie zo'n sleutelheld :P)
stel: ik koop dat blok en die spullen van hem
- Blok
- LC kop
- Radiator
- Slangen
dan heb ik nog nodig:
- NSR watergekoelde cilinder
- Pakkingen
- ??? (iets om temp te meten?