De Schout |
24-2-2009 15:23 |
Posts: 5327 |
eerst moet je die bout slopen. waar de bout aan de andere kant de klauw in gaat, daar waar geen draad zit, daar rot tie vast. dus eerst bout doorzagen/dremelen/beunen en dan verder gaan piele.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
tomtomgo |
24-2-2009 15:30 |
Posts: 455 |
zoek eerst een goed passende imbus of torks dop die je in een slagschroenevndraaier zet dan sla je de imbusschroef los.
als de imbus dop er toch overheen schiet dan kun je het beste een sleufje in de imbusschroef dremelen waar een platte schroevendraaier in kan ,deze kan dan ook met de slagschroevendraaier los worden gehaald
|
|
bitter schuin dr in als recht dr neffe |
|
NSR-Brian |
24-2-2009 15:39 |
Posts: 364 |
ik hat het over de bisjes die je moet losmaken om je rembloken te vervagen,
ik ahd er al 1 los aleen die ander is rond.
http://img12.imagesh...g12/6113/pic0143.jpg
foto van hoe het eruit ziet,
k hoop dat julie nu snappen dat ik er GEEN sleuf ofz in kan maken omdat hij IN men remklou zit
|
|
|
|
riccardot |
24-2-2009 15:44 |
Posts: 1096 |
Boren en dan linkse tap erin.
|
|
|
|
NSR-Brian |
24-2-2009 15:50 |
Posts: 364 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: riccardot
Boren en dan linkse tap erin.
dus gwn helemaal doorboren en dan opnieuw draat tappen?
1 maar groter?
|
|
|
|
Tommyofzo |
24-2-2009 15:52 |
Posts: 6934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: NSR-Brian
[...]
dus gwn helemaal doorboren en dan opnieuw draat tappen?
1 maar groter?
nee hij heeft het over een linkse tap eerst voor boren (niet te groot! en wel recht door de bout) en dan een passende linkse tap voor het gaatje wat je net maakte, die draait zichzelf vast en dan zal uit eindelijk je boutje er uit komen, maar ik weet niet wat voor maat het is, m6 ofzo?
Dit bericht is gewijzigd door Tommyofzo op 24-2-2009 om 15:52 uur.
|
|
|
|
zwarte-beuner |
24-2-2009 16:12 |
Posts: 2651 |
ga voor de slag methode, en als dat niet werk een inkeping maken met platte schroevendraaier
|
|
brommerloos |
|
Lex ss50 |
24-2-2009 16:17 |
Posts: 657 |
draai em los met een griptang..
|
|
- |
|
Master 1.0 |
24-2-2009 16:20 |
Posts: 152 |
Beter is het om een gat te boren in de bout en een torx bitje of een inbussluitel en het gat te slaan. Het gat moet ff kleiner geboord worden dan de grootje van het torx/inbussluitel bitje zodat deze klem vast komt te zitten.
Is beter dan een linkse tap.
|
|
Kennis vermenigvuldigt zich door het te delen! |
|
riccardot |
24-2-2009 16:23 |
Posts: 1096 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Master 1.0
Beter is het om een gat te boren in de bout en een torx bitje of een inbussluitel en het gat te slaan. Het gat moet ff kleiner geboord worden dan de grootje van het torx/inbussluitel bitje zodat deze klem vast komt te zitten.
Is beter dan een linkse tap.
En waarom is het beter dan?
|
|
|
|
zwarte-beuner |
24-2-2009 16:23 |
Posts: 2651 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Lex ss50
draai em los met een griptang..
lukt tog niet hij zit er toch in
|
|
brommerloos |
|
Master 1.0 |
24-2-2009 16:25 |
Posts: 152 |
Als je de linkse tap vaster aandraait dan duwt deze het materiaal van de bout meer naar buiten waardoor de bout nog vaster gaat zitten.
|
|
Kennis vermenigvuldigt zich door het te delen! |
|
Saknet |
24-2-2009 16:26 |
Posts: 10355 |
Inkeping erin maken idd en daar schuin op tikken met beiteltje..
wel beetje lief zijn tegen je aluminium klauwtje.
Steekt de bout er aan de achterzijde nog uit dan?
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 24-2-2009 om 16:27 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
SchakelsLimburg |
24-2-2009 16:27 |
Posts: 58 |
Ik ga ook voor doorboren en dan de linkse tap werkt altijd. Hb vorig weekend nog moeten doen op een F16 ging prima
|
|
Ik weet het jij bent sneller ! Maar ik rij voor je !! |
|
NSR-Brian |
25-2-2009 13:14 |
Posts: 364 |
ueeu gelukt met linkse tap.
maar nu het volgende probleem:
mijn remzuigertjes willen niet terug:S
k heb er had en ook egt hard op geduwt met een waterpomo tang maar ze gingen naar binnen (nog geen milimeter) en kwamen weer terug.
wat ik ik hier het beste aan doen?
|
|
|
|