Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Begin Forum - Topic #54835 - gewone puch ombouwen tot crosspuch
|
Pagina 7 van 9
|
Dit topic is 27713 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
PraatPaal |
1-3-2009 16:59 |
Posts: 7977 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
mt, in ebr kroonstukken.
of gewoon MTvoorvork met vaste lagers...
Mb is trouwens beter, iets minder hoog en schijfrem optie
De EBR (van paperburn) hierboven is trouwens krom volgens mij, En anders wortie dat wel als je ermee gaat crossen, pisbak dingen die EBR.
|
|
|
|
Scarface |
1-3-2009 16:59 |
Posts: 6023 |
Koop nu maar gewoon een mt voorvork met mt voorvelg, dan ben je het makkelijkste klaar.
|
|
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-) |
|
Pushpin |
1-3-2009 17:01 |
Posts: 841 |
omdat die kut is (a)
Die zwarte is lichter en mooier enz.., plus, het is gewoon super leuk om lekker lang bezig te zijn, lekker uitdagend, en leerzaam, want dit is mn eerste project en ik heb er al heeel veel van geleerd
Goede uitleg zo?
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 1-3-2009 om 17:01 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
1-3-2009 17:02 |
|
Pushpin |
1-3-2009 17:07 |
Posts: 841 |
Ik hoef trouwes geen schijfrem hoor, ziet der wel kooewl uit maar dan moet je ook rem vloeistof enz hebben, en ik rem tog niet met voorrem
Dus complete MT voorvork + MT kroonstukken kopeh en dan zo aanpassen dat ie der in past?
EDIT: Lijkt me opzich de beste keuze ofniet? Wrm zijn die puch fabrikanten dan ook zo bagger met voorvorken
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 1-3-2009 om 17:08 uur.
|
|
|
|
Pushpin |
1-3-2009 17:12 |
Posts: 841 |
Maar die kerel van puchmaxi.nl heeft er ook EBR kroonstukken in gedaan o_O
EDIT: En met zoon MT voorvork he, kan dat spatbord dan ook zo mooi hoog? vink er vet stoer uit zien
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 1-3-2009 om 17:14 uur.
|
|
|
|
Gary - Forum en Gallery Moderator |
1-3-2009 17:19 |
Posts: 12846 |
Probeer de edit knop te gebruiken.
|
|
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen..... |
|
Pushpin |
1-3-2009 17:20 |
Posts: 841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gary
Probeer de edit knop te gebruiken.
Okee baas
EDIT: Wel please reply
Quote: Maar die kerel van puchmaxi.nl heeft er ook EBR kroonstukken in gedaan o_O
EDIT: En met zoon MT voorvork he, kan dat spatbord dan ook zo mooi hoog? vink er vet stoer uit zien
EDIT: Maar zo komt dus mn topic helemaal onderaan te staan en dan word er niet meer naar gekeken :(
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 1-3-2009 om 17:58 uur.
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 1-3-2009 om 18:59 uur.
|
|
|
|
Pushpin |
2-3-2009 17:04 |
Posts: 841 |
Puch is d00d... en ik heb geen idee wat er aan licht
Was gewoon ff aan het rijden(dus niet crossen) en toen ff op vol gas, volgens mij beetje te ver ofzo, en toen stopte die der mee! Starte gewoon wel goed, was koud blok, Alles deed et prima, achterwiel blokeerde niet ofzo toen stopte, viel gewoon uit en ik reed verder zonder werkend blokje... HELP?!
Hij wil dus gewoon niet aan, maar je hoort wel gewoon het geluid van het blokje (Broem brom broem...), ik denk dat er iets mis is met de ontsteking ofzo, bougie is wel gewoon aardig nieuw, wel zwart (dus niet echt goed) Gasnaald stond op onderste stand, kheb nu ff geprobeert op de 3de stand te zetten (1tje naar boven dus) maar wou nog steedts niet... Ik heb geprobeerd bougiekabel er af te halen, ik keek even in die dop, geen zichtbare vonken, licht het hieraan? Of moet ik ook de bougie erin doen om te checken of er vonken zijn?
Thanks
EDIT: Sproeiertje heb ik ook al schoonhgemaakt
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 2-3-2009 om 17:34 uur.
|
|
|
|
Pushpin |
2-3-2009 18:34 |
Posts: 841 |
Ik weet het al... Zuiger komt niet ver genoeg terug, wat kan ik hieraan doen? (Dus benzine komt niet bij ontsteking)
|
|
|
|
PraatPaal |
2-3-2009 18:40 |
Posts: 7977 |
vage omschrijving, maar je probleem klonk naar mijn idee als een warmloper
maare, check je vliegwielspietje ff!
|
|
|
|
Pushpin |
2-3-2009 19:19 |
Posts: 841 |
Uhm waar zit dit? :S nee geen warm loper denk ik.. achterband blokkeerde niet ofzoo, ik kon gewoon door rijden, aleen zonder blokje (blokje viel dus uit)
EDIT: De zuiger komt gewoon niet ver genoeg terug naar t carter, dus kan er geen benzine bij de bougie komen, Hoe fix ik dit dan?
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 2-3-2009 om 19:20 uur.
|
|
|
|
Pushpin |
2-3-2009 21:11 |
Posts: 841 |
Nou heb ik dus ff cilinder gedemonteerd.. En der zat wel een dikke kras op mn zuiger
En mn voetpakking en cilinderpakking (tussen cilinder en carte pakking) Was ook helemaal verot, licht het dan niet aan valselucht?
EDIT: En hoe kan ik nou dan ervoor zorgen dat de zuiger weer verder in het carter kan teruggaan? Want nou komt er dus geen benzine bij de ontsteking, want de zuiger komt niet ver genoeg terug (Jeweetwel, er komt benizne door het spruitstuk, maar de benzine kan er niet langs, want daar zit mn zuiger dan, die niet verder terug wil
Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 2-3-2009 om 21:27 uur.
|
|
|
|
Pietertje33 |
9-4-2009 17:38 |
Posts: 1 |
Wooooow jij bent wel egt dom he Kijk anders een even op google ofzo voordat je vragen stelt. Puch.nl bijvoorbeeld
|
|
|
|
Pixl |
9-4-2009 17:44 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pietertje33
Wooooow jij bent wel egt dom he Kijk anders een even op google ofzo voordat je vragen stelt. Puch.nl bijvoorbeeld
Nette eerste post hoor. wat vriendelijker mag ook. zoals hij zei is dit z'n eerst project.
ontopic; Misschien je drijfstang verneukt oid?
|
|
So fuckin' what!? |
|
Dit topic is 27713 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 7 van 9
|
|