Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - gewone puch ombouwen tot crosspuch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1083 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54835 - gewone puch ombouwen tot crosspuch
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 27791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pushpin 24-2-2009 19:55 Print reply
Posts: 841
Bedoel je dat stukkie das nog steeds bij je frame hoort, waar de 'as' van het stuur doorheen gaat?
ditte? :


 
supermotaaah 24-2-2009 19:57 Print reply
Posts: 3082
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PaperBurn
Bedoel je dat stukkie das nog steeds bij je frame hoort, waar de 'as' van het stuur doorheen gaat?
ditte? :
afbeelding



jep
 
:|
Pushpin 24-2-2009 20:03 Print reply
Posts: 841
oooowh, dan snap ik et al....

 
Pushpin 24-2-2009 20:12 Print reply
Posts: 841
maaaruh.. Ik wou ong. een buis met diameter van 6 cm erop zetten.. Past dit dan nog wel? o_O
Of is dit te groot? en moet ik een diameter van 4/5 doen?
 
kenny77 24-2-2009 21:01 Print reply

Posts: 29286
Wel even de buis aan de voorkant plat duwen het stuk wat tegen je balhoofd komt), dan past bijna elke diameter wel.
 
Pushpin 24-2-2009 21:08 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Wel even de buis aan de voorkant plat duwen het stuk wat tegen je balhoofd komt), dan past bijna elke diameter wel.

Owehja tuulijk, stomme ik ..
maar dan steekt er weer een stuk in de breedte uit
Dat zeker gwn omslaan of afzagen?
 
Tombrom 24-2-2009 21:24 Print reply

Posts: 15925
gewoon even kijken en dan beslissen


 
Pushpin 24-2-2009 21:32 Print reply
Posts: 841
Will do..

EDIT: okee ik heb een idee, vrij lange buis, aan de ene kant stukje inzagen zodat je dat heel makkelijk plat kan slaan, en dan er een groot gat in boren(groote van die balhoofd dinges) zodat je em de zo op kan schuiven en dan een klemmetje ofzo erop, of gen dan pas vastlassen, stevig lijkt me

En dan de andere kant mooi inkorten en mooi passed maken (Eerst natuurlijk voordat je em op et balhoofd monteert)

Goed idee?

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 24-2-2009 om 21:35 uur.
 
Sypie_Honda 24-2-2009 21:47 Print reply

Posts: 13830
ik zou je buis niet gaan plat drukken of slaan, gaat alle sterkte uit de buis.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Pushpin 24-2-2009 21:51 Print reply
Posts: 841
Wat moet ik dan? O_O gwn heel goed passend maken met een dikke kronkel bij het einde?
Zodat ie er mooi in/op past? moet het wel boven de benzinedop, en andere moet ik die ook nog gaan omleiden(Dit zou wel kennen trouwes, dan is ie tenminste wel stevig en niet heeel erg veel gedoe met platslaan enzo, duurt wel een tijdje voordat je em goed passend hebt trouwes lijkt me, en die benzine omleiden is lijkt me ook cker niet moeilijk? gwn 90graden pvc erin zetten, dan kan je er ook gelijk custom filtertje opzetten (Gwn heel fijn gaas er voor plakken))
Dit kan ook trouwes gwn zonder omleiding.. Ofniet? Onee er moet benzinedop op is waar ook :3

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 24-2-2009 om 21:52 uur.

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 24-2-2009 om 21:55 uur.

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 24-2-2009 om 22:00 uur.
 
Sypie_Honda 24-2-2009 22:04 Print reply

Posts: 13830
gewoon aan 1 kant rond veilen waar hij op de zadelpen buis komt. andere kant moet je ff wat knoeien om hem mooi aanluitend te krijgen.

ff creatief wezen met een luchttol, powerfile, ijzerzaag, vijl, flex... tis maar net wat je voor handen hebt.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Pushpin 24-2-2009 22:08 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
gewoon aan 1 kant rond veilen waar hij op de zadelpen buis komt. andere kant moet je ff wat knoeien om hem mooi aanluitend te krijgen.

ff creatief wezen met een luchttol, powerfile, ijzerzaag, vijl, flex... tis maar net wat je voor handen hebt.


Ijzerzaag, vijl, flex.. hebben we! En zoon vaststaand ding waar je normaal scheppen en schoffels en andere dingen mee slijpt, een stationare slijptol? haha wtf

Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 24-2-2009 om 22:08 uur.
 
Sypie_Honda 24-2-2009 22:09 Print reply

Posts: 13830
een ammereel bedoel je

of gewoon een schuurband

je hebt ook wel van die speciale schuurmachines om buizen op buizen pas te maken. kan je verschillende rollen in zetten ed, en zit en speciale klem op om hem heen en weer te bewegen.

maar lijkt me sterk dat je zoiets hebt staan.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
Pushpin 24-2-2009 22:10 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
een ammereel bedoel je

of gewoon een schuurband

je hebt ook wel van die speciale schuurmachines om buizen op buizen pas te maken. kan je verschillende rollen in zetten ed, en zit en speciale klem op om hem heen en weer te bewegen.

maar lijkt me sterk dat je zoiets hebt staan.

hebben we idd niet nee... ik pruts wel wat in elkaar
 
Pushpin 25-2-2009 17:05 Print reply
Posts: 841
Kee, me broer gaat me dus helpen, kzal zo wel ff wat fotootjes posten voor de liefhebber

EDIT: Nu dus
hier zit een mattie van me erop:

beetjuh stunten, Ghost puch!!

nog een keer een stunt foto, deze is wat beter:

Na het crossen:

Dit is mn andere waarvan de koppeling slipt:


Mn broer zn crossmotor.. zo eentje wil ik ook wel!!




Dit bericht is gewijzigd door PaperBurn op 25-2-2009 om 17:17 uur.
 

Dit topic is 27791 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved