Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR setup

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #5483 - NSR setup
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 460 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR JunK 14-9-2002?14:40 Print topicpost

Posts: 2339
ik zit eraan te denken om mn setup flink te gaan verbouwen, ga mn vibo50 eraf halen en er een 70 voor terug zetten maar welke 70?

welke is het beste uit deze 3
-hebo
-malossi
-eurocilindro

wat zijn de voor en nadelen?

en dan mn carb ik heb nu een 16mm, k zou die er natuurlijk wel op kunnen zetten maja zon 20mm mikuni externe sproeier carb is niet duur en dat is wel veel handiger, wat zal ik nemen? zit er veel verschil tussen 16 en 20?

mn membraam ik heb nu orginele+ carbon plaatjes, zou zon 6kleps malossi membraam beter zijn?
(gast opschool prijst het de hemel in..)

de setup die ik in gedachten had is

70malossi
16/20mm
6bak
MK pijp/proma
malossi membraam

maar hoe hard zal dit nu lopen? en trekt het een beetje? en zuipt dit veel? ik rij nu iets van 1:20 :n en wat zou een betere setup zijn?


 

Neonlampje 14-9-2002?16:19 Print reply

Posts: 14825
eehmm MK-uitlaat ken ik niet

maar ik denk dat je met die setup en 20mik ofzo een 1:20 wel haalt als je alles goed afstelt.. en dan ga je bestwel hard
 
sam vl. - [HRC Nijmegen] 14-9-2002?17:33 Print reply
Posts: 1062
kijk ff bij search want volgens mij zijn er al 3000 topics over de 70 cc welke merk voor NSR? blablablabla.
 
Nijmegen!
NSR JunK 14-9-2002?17:33 Print reply

Posts: 2339
best wel hard... 105 echte ongeveer MK is wel 50 pijp dacht ik.. een gast van dit forum had geloof ik ook 70eurocilindro +MK en dat liep 105ofzow die gast zegt alleeen nooit iets....

[This message is edited by NSR JunK on 14-9-2002 18:33]
 
Rene 14-9-2002?18:32 Print reply
Posts: 2573
ik reed met mn nsr met 70 mal, 20 mik, proma en origineel membraam
110/115 en reed 1:10
een maat van mij rijd met dit nou ook 115, alleen die rijd wel zuiniger
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
NSR JunK 14-9-2002?18:34 Print reply

Posts: 2339
trok dat nog een beetje goed dan? en hoe kan hij nu harder en zuiniger rijden? had je een vlammewerper op je uitlaat gebouwt?
had een gast bij mij op sgool nl (was niet de bedoeling) maargoed die had zn ontsteking niet goed van zn appie RS oud model (1 kant achterbrug) als die brommer stationear liep en je hield een vlam voor zn demper ging het branden en het bleef branden
 

Dit topic is 460 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved