Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - vragen over het (op) bouwen van een sprintpuch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1256 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54818 - vragen over het (op) bouwen van een...
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 7107 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 22-2-2009 23:18 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
ja, ik ben er al mee bezig geweest, ik heb er nu 2 gaatjes in van 8mm moet ik er nog 1 bij maken? zou dat helpen?

Edit: hoeveel graden moet ik de schroefjes uitdraaien dan?


Dit bericht is gewijzigd door Djrene007 op 22-2-2009 om 23:14 uur.



pff, dat weet ik niet meer, is toch al gauw weer 3-4 jaar gelden.



Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 22-2-2009 om 23:19 uur.
 
Djrene007 22-2-2009 23:22 Print reply

Posts: 727
nog een keer: moet ik er nog een 8mm gat bij maken in ieder segment? em heb dat veel nut?
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
kenny77 22-2-2009 23:26 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Djrene007
nog een keer: moet ik er nog een 8mm gat bij maken in ieder segment? em heb dat veel nut?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

nog een keer dan maar,

pff, dat weet ik niet meer, is toch al gauw weer 3-4 jaar gelden.









ik zal morgen eens in mijn vaders plakboek neuzen, misschien hebben nog wel een foto'tje van hoe die van ons eruit zagen.
maar ik meen mij te herinneren dar we ze exact het zelfde als het voorbeeld hadden gemaakt. (maar dat weet ik dus niet meer 100%zeker.)
 
Djrene007 22-2-2009 23:29 Print reply

Posts: 727
oke, maar heeft het veel zin om nog een gat van 8mm te boren?
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
kenny77 22-2-2009 23:31 Print reply

Posts: 29286
ik heb geen idee.

Ik zou nog niet te veel weg halen anders wordt die dadelijk te licht en dan is die verprutst.
 
Djrene007 22-2-2009 23:38 Print reply

Posts: 727
kheb nu 2 gaten van 8mm per segment. 3 moet tog kunnen? is het ook beter als ik een 2 schoens erin zet?
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
kenny77 22-2-2009 23:40 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77

Ik zou nog niet te veel weg halen anders wordt die dadelijk te licht en dan is die verprutst.


even geduld tot morgen en dan kijk ik eens voor je.

3 klauws pakken.
 
Djrene007 22-2-2009 23:49 Print reply

Posts: 727
oke, dan stuur ik morgen een foto dat je kan zien hoeveel der weg is.

zijn er verder nog dingen die ik kan doen om hem sneller te laten trekken?

Dit bericht is gewijzigd door Djrene007 op 22-2-2009 om 23:49 uur.
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
JeVeeHa 23-2-2009 0:25 Print reply

Posts: 537
Beter ga je cilinder iets aanpassen, inlaat/uitlaatpoorten. spoelkanalen van je carters aanpassen op de cilinder.
Volle krukas nemen, koppeling indd verlichten, 18mm nemen ed.
 
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma
Henk-88 23-2-2009 0:27 Print reply

Posts: 26703
En op dieet gaan natuurlijk
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
JeVeeHa 23-2-2009 0:31 Print reply

Posts: 537
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
En op dieet gaan natuurlijk


ja, mar das logies
 
I'm Corrupt 2 The Core - Radium - Terminal Trauma
Djrene007 23-2-2009 17:14 Print reply

Posts: 727
hahaha op dieet zeker, niet dat het nodig is. met amper 50 kilo.
ik belde met de brom-boer en die zei dat ik alles van het schoentje op de koppeling weg kon halen, bahalve de buitenkant, en de binnenkant. maar ik heb al een 70cc met HD-kop en 18mm race carb. maar dat is toch niet goed genoeg?

Edit: vandaag trouwens C3 lagers besteld, en niewe keerringen. killswitch, en kga straks frame aanpakken. kzal zo ff een ontwerp poste

Dit bericht is gewijzigd door Djrene007 op 23-2-2009 om 17:19 uur.
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
kenny77 23-2-2009 17:29 Print reply

Posts: 29286
kijk je weet wel van aanpakken.
leuk.

Maar zorg wel dat die schoontjes niet te licht worden, anders krijgen ze geen grip meer.

Die 70cc en andere spullen, rijd wel leuk, maar voor te sprinten is het gewoon te langsaam.

Wij hadden de eerste keer dat mijn vader mee ging sprinten ook zoiets van wauw die sprinter van mijn vader loopt hard.

Maar toen we eenmal daarkwamen werd dat beeld heel anders .
Ze zijn tegenwoordig gewoon extreem snel bij het sprinten.
 
Djrene007 23-2-2009 17:38 Print reply

Posts: 727
oke. ik zag trouwen een mooi projectje. en nu is mijn vraag tot waar loopt de benzine tank onderin? hier een foto, en dan kan je meteen zien hoe ik van plan was de achterbrug te maken, maar dan ipv van die schokdempers, gewoon buis. deze foto is niet van mij hoor. maar gewoon om te zien hoe ik het wil doen.


en kenny, ik weet inderdaad van aanpakken. ik geef niet zomaar op. als ik A zeg dat zeg ik ook Z

Dit bericht is gewijzigd door Djrene007 op 23-2-2009 om 17:39 uur.
 
Gang is alles, Boem is ho! plons is water...
crossgek - Forum en Sales Moderator 23-2-2009 17:42 Print reply

Posts: 10560
alleen in de pro-stock mag je de achterveren vervangen voor buis oid toch ?
 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning

Dit topic is 7107 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved