Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - 50cc snel + nieuwe uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 812 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #54760 - 50cc snel + nieuwe uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thaantje 19-2-2009 16:56 Print topicpost
Posts: 185
Hey allemaal.

ik heb een 50cc snel op mn mtx..
en vind het maar beetje langzaam gaan...

nu lees ik allemaal posts van hij rijd nu 90
en met mn nieuwe uitlaat wel 110..

dus was mijn vraag... wat is een prestatieverhogende
pijp voor de mtx?

Grt, Thaantje
 

Motorhispaniafuria19 19-2-2009 17:10 Print reply
Posts: 96
je perst nooit 110 kilometers per uur uit je brommer met een 50cc, althans niet met een oude brommer. Als je zo hard wilt gaan zal je naar de 70cc moeten gaan met een proma 80 uitlaatje...
 
YZ50crosser 19-2-2009 17:28 Print reply

Posts: 2241
en misschien nog wat veranderen aan je twv
 
www.bxteamlg.tk
Thaantje 19-2-2009 17:40 Print reply
Posts: 185
dat van die 110 was ff voorbeeldje kwam ook niet uit een 50cctje

maar ik dacht, als je met een pijpje al zo'n verschil kan maken...
wrm kan dat dan niet met 50cc
 
kenny77 19-2-2009 17:41 Print reply

Posts: 29286
70cc tje erop zetten
20mm carburateur
leuk uitlaatje

ofnog beter een 80 blokje .

Edit: en heel vaak kloppen de snelheden die mensen zeggen niet, dus daar zou ik niet zo van uit gaan.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 19-2-2009 om 17:42 uur.
 
honda wallaroo 19-2-2009 17:47 Print reply

Posts: 973
125 cc kan ook
 
st.nyksterdriver 19-2-2009 17:56 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Motorhispaniafuria19
je perst nooit 110 kilometers per uur uit je brommer met een 50cc, althans niet met een oude brommer. Als je zo hard wilt gaan zal je naar de 70cc moeten gaan met een proma 80 uitlaatje...


een yamaha fs1 uit de fabriek rijd 95 dus ik weet niet wat je bedoel met nooit 110 uit een oude brommert
 
bulteman 19-2-2009 18:45 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]


een yamaha fs1 uit de fabriek rijd 95 dus ik weet niet wat je bedoel met nooit 110 uit een oude brommert


schei uit man,, 95 op de aanhanger jah

heb zelf fs1's gehad, maar origineel rijden ze nooit 95 geak

 
Als het regent in September, valt kerst in December.
kenny77 19-2-2009 18:50 Print reply

Posts: 29286
fs1 weet ik niet, maar er is wel een rd50 dx die standaard 95km/h lopen, (volgens het boekje).
Maar dat zijn wel speciale, met nikasilen cilinders.
 
Pixl 19-2-2009 18:54 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Motorhispaniafuria19
je perst nooit 110 kilometers per uur uit je brommer met een 50cc, althans niet met een oude brommer. Als je zo hard wilt gaan zal je naar de 70cc moeten gaan met een proma 80 uitlaatje...


bull-shit

ik heb op mijn tsx ook 110 gereden. Nu weliswaar niet meer omdat er een kenteken op zit. Dat oudje is ook uit '88.
en een 70cc maakt zo heel veel niet uit qua top, hij trekt alleen sneller.
 
So fuckin' what!?
yamahadt1986 19-2-2009 18:58 Print reply
Posts: 1713
die fs1tjes lopen wel 95km/h uit de fabriek maar dan moet je er een met een schijf inlaat hebben en met het juiste jaartal tipe blok.
daar heb je namelijk nogal verschil in.
en fs1tjes hebben orgineel een roterende inlaat dus dat is zowieso al erg snel.
dus dan heb je een duitse fs1.
net als een belgiese cilinder.

dus gewoon met gietijzeren cilinderwand
maar ik zeg eerlijk ze lopen dan wel hard maar niet lang
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bulteman
[...]


schei uit man,, 95 op de aanhanger jah

heb zelf fs1's gehad, maar origineel rijden ze nooit 95 geak




Dit bericht is gewijzigd door yamahadt1986 op 19-2-2009 om 19:02 uur.
 
stay tuned with www.p.m.tuning.nl / yamaha it's touching your heart!
bulteman 19-2-2009 19:18 Print reply

Posts: 1956
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamahadt1986
die fs1tjes lopen wel 95km/h uit de fabriek maar dan moet je er een met een schijf inlaat hebben en met het juiste jaartal tipe blok.
daar heb je namelijk nogal verschil in.
en fs1tjes hebben orgineel een roterende inlaat dus dat is zowieso al erg snel.
dus dan heb je een duitse fs1.
net als een belgiese cilinder.

dus gewoon met gietijzeren cilinderwand
maar ik zeg eerlijk ze lopen dan wel hard maar niet lang
[...]


ik had met schijfinlaat, en ik had een duitse fs1, maar belgische 50cc is niet origineel vanuit de fabriek hoor

en dan nog loopt hij geen 95, lul jezelf niet wat voor
 
Als het regent in September, valt kerst in December.
st.nyksterdriver 19-2-2009 19:20 Print reply
Posts: 3376
de fs1 is in europa trager gemaakt maar toen hij ontworpen is ging hij orgineel 95
maar omdat ze hem in nederland en europa mochten verkopen moesten ze eerst langzamer gaan 40 km/h dus
daarvoor hebben ze een tragere uitlaat gemaakt andere cillinder een fb5 ofzo iets een fs1 cillinder gaat dus snel
en 4bak inplaats van 5 bak

kijk http://www.fs1forum.com/Motorblok.html

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 19-2-2009 om 19:23 uur.
 

Dit topic is 1140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved